Gå til innhold

And Just Like That (Ny Sex og Singelliv Sesong)

Gjest Cid

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

elsker sara :) og synes hun spiller supert :) virker som enkelte her inne er homofob

Anonymkode: ddaed...160

Jeg liker Sara Ramirez. Hun var omtrent den eneste grunnen til at jeg fulgte med på Grey's. Elsket rollefiguren Callie. Men jeg misliker Che-karakteren. Jeg er ikke homofob pga det. 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig med dere dom er skuffet over Miranda. Hun var en sterk, tøff, selvsikker og sarkastisk karrierekvinne. Nå er hun en usikker fjortis. Altså, vi kan alle være usikre fjortisser iblant, men dette har plutselig blitt (hele) identiteten hennes?

Og det der "I tried"🙄 Hun sto jo der og kjedet seg samtidig som hun forventet fyrverkeri fra Steve. Man er jo to. Om hun ville ha fyrverkeri kunne hun jo tatt saken i egne hender og laget det!

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rampenissen72
jukkapalme skrev (På 24.12.2021 den 12.18):

Helt enig. Hadde vært rart og urealistisk om hun ikke skulle sørget. Jeg likte episode 4 jeg, i motsetning til mange andre. Var litt vel mye Charlotte da, syns hun er så irriterende, men likte episoden likevel og gleder meg til neste. Kjedelig at de bare legger ut en episode i uka, skulle ønske jeg kunne sett hele resten av serien i romjulen :) 

Enig angående Charlotte. Synnsykt irreterende, og så ser hun ut som Jahn Thomas nå. Nesten ubehagelig å se ansiktet hennes bevege seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rampenissen72
Hannah80 skrev (33 minutter siden):

Jeg liker Sara Ramirez. Hun var omtrent den eneste grunnen til at jeg fulgte med på Grey's. Elsket rollefiguren Callie. Men jeg misliker Che-karakteren. Jeg er ikke homofob pga det. 

Jeg har en weird girl-crush på henna 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rampenissen72 skrev (Akkurat nå):

Jeg har en weird girl-crush på henna 😂

Haha. Jeg hadde det da hun spilte i Grey's. Men nå blir hun for maskulin, rett og slett. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer det ny episode i dag eller i morgen? Har ikke turt å lese i tråden med tanke på spoilers. 

Anonymkode: 6e376...ed9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kommer det ny episode i dag eller i morgen? Har ikke turt å lese i tråden med tanke på spoilers. 

I morgen 🙂

Anonymkode: 39360...f78

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rampenissen72
Hannah80 skrev (1 time siden):

Haha. Jeg hadde det da hun spilte i Grey's. Men nå blir hun for maskulin, rett og slett. 

Jeg likte henne ikke først, syns hun bare var slitsom. Men nå liker jeg henne for godt 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HarlemsNocturne skrev (1 time siden):

Enig med dere dom er skuffet over Miranda. Hun var en sterk, tøff, selvsikker og sarkastisk karrierekvinne. Nå er hun en usikker fjortis. Altså, vi kan alle være usikre fjortisser iblant, men dette har plutselig blitt (hele) identiteten hennes?

Og det der "I tried"🙄 Hun sto jo der og kjedet seg samtidig som hun forventet fyrverkeri fra Steve. Man er jo to. Om hun ville ha fyrverkeri kunne hun jo tatt saken i egne hender og laget det!

Jeg tenkte det samme. Hun prøvde da virkelig ikke, det var tydelig at hun fantaserte om Che og ønsket å ha sex med henne i stedet for Steve. Hun innså raskt at det ikke var det samme og ville dermed ikke prøve videre. Hun hadde ikke lyst på sex med han, men Che. 

Et klassisk eksempel på hvordan vi kvinner noen ganger ikke klarer å kommunisere hva vi faktisk ønsker og vil, skal jeg være ærlig. Hele Sex and the City har mange eksempler på akkurat det. Noe man kan ta lærdom av, tenker jeg. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har ødelagt en legendarisk serie med å være alt for politisk korrekt og "woke". Skuffende, krampaktig og det vitner om en negativ trend i samfunnet. 

Anonymkode: 87cb1...96d

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Og jeg syns det er litt rart at Carrie hadde det hundre ganger verre når hun ble forlatt ved alteret enn når mannen hennes plutselig dør ut av intet, ikke gammel engang? Jaja. 

Anonymkode: 72bc1...d8d

Jeg kan forstå det på et vis. Å miste noen i et dødsfall man ikke kan få gjort noe med kan være mye lettere å komme over og gå videre fra, enn å bli forlatt, sveket og ydmyket som hun ble i den situasjonen. Men alle håndterer jo ting forskjellig, for noen kan et dødsfall være mye verre å forholde seg til. 

Enig om Steve og alzheimers, men Miranda er jo for opptatt med å være utro så hun tenker vel ikke på det 😄

Anonymkode: ee687...4cf

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes jeg så glimt av "gamle Miranda" i denne episoden. Litt mer tverr, ærlig, men samtidig litt awkward. 

Tapeten i leiligheten til Carrie synes jeg er så horribel. Håper hun tenker å renovere litt 😁

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.1.2022 den 13.31):

Helt enig. Elendig karakter. Og den kleineste scenen (utenom den kjøkkenscenen), var standupshowet der hun ikke gjorde et sekund standup!! Det var flaut.

Anonymkode: 60624...938

Så enig ang. det standup-showet🤯 Det var jo mer en apell om kjønn. Så merkelig å kalle det standup.

Anonymkode: 3346a...51d

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Så enig ang. det standup-showet🤯 Det var jo mer en apell om kjønn. Så merkelig å kalle det standup.

Anonymkode: 3346a...51d

Haha, helt enig. Det er jo foredrag hun holder. Null humor. Men Miranda ler og smiler som om det er det gøyeste hun noen gang har hørt. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens episode var mer SATC enn tidligere,liker det!

Håper det fortsetter denne veien.

Anonymkode: bf84c...edc

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei..jeg tror jeg gir meg på hele serien. Den er så woke at det blir slitsomt.

Anonymkode: 60624...938

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Slitsomt mye woke eller ikke, jeg elsker serien :) Liker karakteren Che også bortsett fra de såkalte standupshowene hennes, de er mer slitsomme enn morsomme. Fikk litt vondt av Steve idag :( Blir spennende å se hvordan det går i neste episode. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.1.2022 den 19.57):

Én ting jeg stusser litt over er hvor mye hjelp Carrie får/forventer fra de andre. Først når Big døde, og så under hofteoperasjonen. De lager lister over hvem som skal være med henne når, slik at hun aldri er alene. Det er jo fint på én måte, men jeg lurer litt på hvor realistisk det er. Både Miranda og Charlotte har jo dessuten familie/barn og et liv utenom🤪 Hadde dere forventet/ønsket det samme fra venner om dere var i en liknende situasjon? Jeg for min del setter privatlivet høyere, og hadde satt mer pris på noen gode telefonsamtaler og kanskje litt hjelp til handling etter operasjon. Men så kan det jo hende jeg er en skikkelig særing også, da😂

Anonymkode: 95811...952

Det ser kanskje rart ut for meg/oss som ikke har vært i den situasjonen, men jeg ser for meg at jeg lett kan stille opp på noe sånt for mine nærmeste venner hvis noen skulle være så uheldige å bli veldig syke eller dårlige. Vi skal f.eks bli gamle og skrøpelige alle sammen, og jeg for min del vil prøve å hjelpe til med det jeg kan 😅 Jeg har mann og barn og nesten all min tid går nå til dem, men venner og folk man er glad i må også få litt plass :)

Anonymkode: b1726...921

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde ikke jeg kunne mislike Che mer enn i de første episodene. Men altså, bli moralsk indignert fordi hun tok for gitt at Miranda var i et åpent forhold? Som om det er normalen? Spy.

Anonymkode: cab18...bf0

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er morsomt at Carrie holder på å bli en av disse "gærningene i New York" med plasthansker og skaut 😄 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...