Gå til innhold

And Just Like That (Ny Sex og Singelliv Sesong)

Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Hannah80 skrev (10 minutter siden):

Ikke-binær er hun, men ellers helt enig. Dette ble for "hipt" for meg, altså. Mangler bare at Miranda går i fra Steve for en kvinne, og at datteren til Charlotte er trans. Og det hele er komplett. 

Hipt faktisk. Ærlig talt. Noe mer nedlatende måte å snakke om andre menneskers legning og utseendet har jeg ikke hørt før. Patetisk. 

Anonymkode: 700ee...1c3

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kult å se de igjen men:

De ser ut som de skal på gallafest HELE tiden!  Overpolert og traver rundt til daglig på 12 cm hæler.  Dattera til Charlotte skulle fremføre men hun er jo tydeligvis et musikalsk geni i en alder av 12 eller noe sånt. Rart hun ikke er verdenskjent da. Mye prat om ikkebinær/ cis/ osv.  Nymotens utrykk.  Miranda som prøver for harde livet å ikke fremstå rasistisk.   Big får hjerteinfarkt og mannen til Miranda er så og si døv!  Greit at de skal fremstå middelaldrende men de er da ikke 90.  Scenen med Big og Carry på kjøkkenet følte jeg ikke.  Ektepar som har vært gift i 10-15 år oppfører seg sjelden slik. Skulle tro de var på andre date eller noe.  Charlotte kan jo ikke "grine"  det ser bare falskt ut. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i alle dager gjør de Carry så dum? Han var jo enda i livet da hun kom hjem, men å ringe ambulansen var visst altfor vanskelig.

Kjente hele første episode irriterte meg

Anonymkode: 8027c...ff1

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Hipt faktisk. Ærlig talt. Noe mer nedlatende måte å snakke om andre menneskers legning og utseendet har jeg ikke hørt før. Patetisk. 

Anonymkode: 700ee...1c3

Ja, serien ble for "hipp" for meg. Hvor har jeg skrevet noe nedlatende om legning og utseende?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg likte de to første episodene godt, følte at det er akkurat sånn det hadde fortsatt 20 år etter. Spent på hvordan de gjør det videre, hittil har jo de to første episodene egentlig bare handlet om et dødsfall og Miranda som oppfører seg dritflaut 😅

Dette var mye bedre enn jeg fryktet, så for meg noe grusomt som det gjensynet med Gilmore Girls, grøss.

Anonymkode: ee687...4cf

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannah80 skrev (8 minutter siden):

Ja, serien ble for "hipp" for meg. Hvor har jeg skrevet noe nedlatende om legning og utseende?

Ja.....jeg lurte også på det.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette minner meg om den gangen jrg laga en stor gryte hjemmelaget potetmos og glemte å ha i krydder og muskatnøtt. Det gikl an, men alt en hele tiden tenkte på er at jeg manglet noe konkret i mosen som ga en skikkelig smak på alt.

De fjernet all krydderet og muskaten når Samantha forsvant. Hun har alltid Vært viktig, men nå ser jeg hvordan hun var den seriens ryggrad. Følsomme rigide charlottes motsetning og balanse, den som fyrte opp MYE av spalten og sexlivet til Carries spalte, og den Miranda kunne sparre med. 

Anonymkode: ec9a3...77d

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg orker ikke se flere episoder uten Big. 

Anonymkode: 3871d...b92

Jeg tror det blir en del flashbacks til livet med Big framover. De har hvertfall filmet ganske mange scener sammen. 

Synes det var hjerteskjærende å se henne finne ham døende på baderomsgulvet, samtidig synes jeg det er litt greit at de drepte karakteren. Han var jo ikke akkurat prince charming, hverken i serien eller i filmene. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (2 minutter siden):

Startet å se på nå, jeg synes Miranda ser bra ut med grått hår :)

Likte det av en eller annen grunn bedre da det var krøllet til begravelsen.  Utenom det så hun bare ut som gammel bibliotekar.  Mange kler grått hår men syns ikke hun er en ev de. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg sett første episode! Seriøst?? Jeg satt der og tenkte «det skjer ikke det jeg tror kommer til å skje nå - at han dør» men jo… det ødelegger jo alt! Hvorfor må han dø i første episode???

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peonjenta skrev (4 minutter siden):

Likte det av en eller annen grunn bedre da det var krøllet til begravelsen.  Utenom det så hun bare ut som gammel bibliotekar.  Mange kler grått hår men syns ikke hun er en ev de. 

Tror du Carrie og Charlotte hadde kledd grått hår?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Tror du Carrie og Charlotte hadde kledd grått hår?

Carrie ser jo ut som har det delvis.....syns ikke hun heller kler det spes. godt.  Charlotte vet jeg ikke. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Peonjenta skrev (2 minutter siden):

Carrie ser jo ut som har det delvis.....syns ikke hun heller kler det spes. godt.  Charlotte vet jeg ikke. 

Så lenge man føler for å ha det grått så er det det viktigste synes jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Så lenge man føler for å ha det grått så er det det viktigste synes jeg :)

Synes de ser flotte ut og det er kult at de "omfavner" alderen. Kristin Davies har gått motsatt vei og får kritikk for å ha gjort for mye. Med andre ord, kvinner blir kritisert for utseende uansett hva de gjør 🤷‍♀️

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zooey skrev (1 minutt siden):

Synes de ser flotte ut og det er kult at de "omfavner" alderen. Kristin Davies har gått motsatt vei og får kritikk for å ha gjort for mye. Med andre ord, kvinner blir kritisert for utseende uansett hva de gjør 🤷‍♀️

Jeg synes all kritikken er teit, ja hun har fikset på ansiktet men jeg synes likevel at hun ser veldig pen ut :) Og det med grått hår synes jeg folk selv burde få bestemme om de vil farge eller ikke, jeg har tenkt å farge mitt sitt når det blir grått men jeg har full forståelse for at der er andre som ikke vil det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Så når skal vi som har sett første episode få lov til å snakke om det? 

Du hadde heller ikke trengt å lese mer enn mitt første avsnitt. 

Og nei, jeg har spoilet svært lite. Du skjønner hva jeg mener når du ser episoden. 

Anonymkode: 10f54...509

Hårsår?  Give me å break!

Anonymkode: f297e...db2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...