Gå til innhold

Hva har du kjøpt på tilbud i dag? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er Black Friday. Ikke for å oppfordre til masseshopping, men har dere kommet over noen bra tilbud dere har hoppa på?

Anonymkode: 66d68...d97

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei handler ikke på slike dager, måtte bare innen matbutikk idag, og var mye folk, da det ligger på kjøpesenter, ikke det lureste nå

Anonymkode: 2f3e1...c87

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

nei handler ikke på slike dager, måtte bare innen matbutikk idag, og var mye folk, da det ligger på kjøpesenter, ikke det lureste nå

Anonymkode: 2f3e1...c87

Det er Black Friday på nett også. Jeg fikk kontaktlinser til 40% 😌

• Liker 2
Skrevet

Nei ikke noe black friday greier, men fikk litt påfyll på aksje og fondene mine :) 

Anonymkode: a2866...336

• Liker 1
Gjest Mr Bergen
Skrevet

Klær med 40 % rabatt og fri frakt 😍

Skrevet

Nei. Har ikke handlet noe i dag eller denne uka, fordi det rett og slett ikke er noe jeg har bruk for akkurat nå eller trenger. Og jeg gidder ikke kjøpe for å kjøpe, bare fordi det er tilbud.

Man sparer mer på å la være å shoppe i det hele tatt.

Skrevet

Kjøpte tre bokser soyamelk. Det var 3 for 2.

• Liker 9
Skrevet
stan skrev (Akkurat nå):

Kjøpte tre bokser soyamelk. Det var 3 for 2.

👍😄

Skrevet

40 % på Cubus, kjøpt ullklær til oss og barna.

Anonymkode: a0998...640

• Liker 3
Skrevet

Har kjøpt en vegghylle og noen bakeboller som skal være julepresanger. Jeg håpte å få kjøpt en dab-radio, men ingen av de som var aktuelle kom på tilbud. Litt skuffet. Jeg pleier å lage meg en liste med ting som jeg ser etter, og vanligvis gjør jeg flere kupp enn jeg gjorde i år. 

Anonymkode: 83964...12d

• Liker 1
Skrevet

Har kjøpt alle julegavene, en treningstights og en boblevest. Orker ikke noe storhandling.. Helt greit å spare noen kroner, men ikke vits å kjøpe masse dritt som jeg ikke trenger.

Anonymkode: 34341...903

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Det er Black Friday. Ikke for å oppfordre til masseshopping, men har dere kommet over noen bra tilbud dere har hoppa på?

Jeg har handlet klær til barna (40% på Cubus), samt kjøpt julegaver (bøker og spill) på ark. Er forresten en veldig grei oversikt over tilbud her: https://www.blackfridaysalg.com/black-friday-oversikt/

Anonymkode: 96bcd...079

• Liker 1
Skrevet

Fikk skaffet mannen nye klær. Han hater å handle klær så kjekt å kjøpe en god del på en gang når det er salg.

Jeg fikk også endelig tak i en pizzastein 😅.

Anonymkode: 2cefb...f62

• Liker 1
Skrevet

Bestilte meg en ny stekepanne 

• Liker 2
Skrevet

Har handlet på lekeakademiet og body shop.

Det var julegaver jeg skulle ha, men som jeg ventet med i tilfelle det ble tilbud 😄

Anonymkode: da3bd...c45

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Har kjøpt alle julegavene, en treningstights og en boblevest. Orker ikke noe storhandling.. Helt greit å spare noen kroner, men ikke vits å kjøpe masse dritt som jeg ikke trenger.

Anonymkode: 34341...903

H or har du kjøpt boblevest ?

Anonymkode: cd2dc...0c0

Skrevet

Har kjøpt så og si alle julegaver, sparer en del på det, men har sjekket prisjakt og ligende før jeg har slått til på tilbud.

• Liker 1
Skrevet

Fotobøker til halv pris. Skulle ha dem uansett! Kjøpte også to pysjer til 40% som jeg uansett tenkte å kjøpe. 

Anonymkode: 9b1ac...851

• Liker 1
Skrevet

Og fikk 7000kr i avslag på TV. Den forrige var 13 år gammel og delvis ødelagt, noe den hadde vært lenge, så tenker at også det kjøpet var helt innafor. 😜

Anonymkode: 9b1ac...851

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...