AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #1 Skrevet 25. november 2021 Tittelen sier det meste. Når visste du at det var ekte kjærlighet? Hvordan kunne du kjenne det? Hva var liksom tegnene i selve forholdet også? Anonymkode: 61b14...96f
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #2 Skrevet 25. november 2021 Når vi klarte avstandsforholdet i starten uten problemer. Når vi hadde det fint uansett om vi satt hjemme på sofaen en tirsdag eller var på ferie. Når han holder meg merker jeg det bare. Anonymkode: 38f08...a28 2
Ariande Skrevet 25. november 2021 #3 Skrevet 25. november 2021 Fordi vi har bestemt oss. Tror ikke på ‘ekte’ kjærlighet som i at en er rett for oss, ekte kjærlighet er noe vi bestemmer oss for og jobber med. 17
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #4 Skrevet 25. november 2021 Ekte kjærlighet er en form for kjærlighet hvor du kan sette den andre fri, du skal ikke ha noe fra vedkommende. For min egen del så kjenner jeg det i ryggmargen, jeg kan se og kjenne han uten å være nærme og vi er forbundet utover det fysiske livet. Anonymkode: e38cb...a31 1 4 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #5 Skrevet 25. november 2021 Spennende å høre fra dere:) Syns slikt er vanskelig å vite selv, da jeg fort kan bli betatt. Men, denne gangen føles det litt annerledes, men redd det bare er i hodet mitt. Vi har heller ikke kjent hverandre så lenge, men hadde en utrolig god kjemi og han ble hos meg i flere dager. Anonymkode: 61b14...96f
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #6 Skrevet 25. november 2021 Hva er ekte kjærlighet da? Jeg har vært sammen med samme mannen i 22 år og har elsket han fra første stund. Ja, det var kjærlighet ved første blikk. Det har vært opp og nedturer gjennom disse årene og det har hendt jeg har tenkt tanken på å gå også, men det har aldri vært alvorlige tanker. I løpet av de siste to årene har vi opplevd mye vondt i storfamilien og jeg personlig. Mannen min har stått som en klippe ved min side hele veien. Alt han har gjort for meg har betydd enormt mye for meg og jeg føler nå en ny og veldig sterk kjærlighet for han. Jeg har alltid elsket han, men nå er det om mulig enda større ekte kjærlighet. Jeg føler meg virkelig heldig ❤️ Anonymkode: 94069...164 16 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #7 Skrevet 26. november 2021 AnonymBruker skrev (På 11/25/2021 den 13.00): Tittelen sier det meste. Når visste du at det var ekte kjærlighet? Hvordan kunne du kjenne det? Hva var liksom tegnene i selve forholdet også? Anonymkode: 61b14...96f At vi ikke klarte å være uten hverandre og flyttet sammen med engang. Noen timer fra hverandre etter 20år er mer enn nok. Anonymkode: 2f983...d90 4
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #8 Skrevet 26. november 2021 Når jeg så inn i de brune glitrende øynene hans og han smilte lurt og sa at han «var en sånn bad boy han skjønner du» som ikke hadde tid for kjæreste, ja da skjønte jeg at faen dette er ekte kjærlighet. Fra min side. 😓 Anonymkode: 4d9dc...ace
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #9 Skrevet 26. november 2021 Da han kom inn i rommet. Da jeg så ham inn i øynene. Da han bekreftet sterke, gjensidige følelser, da han gikk ned på kne med andre til stede..... blikkene... og da jeg forsto hvor tiltrukket han (også) er. Anonymkode: 07ef6...26d 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #10 Skrevet 26. november 2021 AnonymBruker skrev (På 25.11.2021 den 13.00): Tittelen sier det meste. Når visste du at det var ekte kjærlighet? Hvordan kunne du kjenne det? Hva var liksom tegnene i selve forholdet også? Anonymkode: 61b14...96f Tok oss en måned. Ekstremt forelskede, lykkelige, ønsket det samme fremtidsmessig, like kåte 😂 Vi ble hverandres beste venner og kjærester. Nå sitter vi her, femten år siden vi møttes i november, gift, og to barn - og enda lykkeligere! ❤️ Anonymkode: 900f1...69c 7 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #11 Skrevet 26. november 2021 De første lange blikkene sa alt, dype og ærlige. Vi har vært sammen i 10 år, og har mye av samme bakgrunnshistorie. Det har vært opphav til både forståelse og konflikt oss innimellom. Til tider har det vært vanskelig kommunikasjon da jeg har vært den som har "pøset" på og trengt bekreftelse mens han bare har lukket seg i takt. Det har vært så fint og mange flotte perioder, og føler vi har en dyp connection. Men de dårlige periodene har til tider vært vanskelig. Har gått feks. 2 år nesten uten sex, pga. stress, utdanning og andre vansker som gjorde at alt stoppet opp. Har i de vanskelige periodene vurdert om jeg skal gå men har alltid endt med forsoning og sterkere forhold i etterkant av vansker. Vi har vært sinte på hverandre, kranglet, sagt mye stygt til tider, men vi har alltid klart å komme oss igjennom det. Snakket sammen i etterkant, ventilert følelsene, tatt vare på hverandre. Det finnes ikke noe postkortforhold der ute, alle har vansker men det handler vel om den dype kontakten man kan få med den man virkelig elsker. At man kan føle seg 100% avslappet med å dele både det fine og all dritten i livet... Og sist men ikke minst tok vi de virkelige vanskelige periodene på alvor og gikk noen timer i parterapi, det betydde mye og fikk oss gjennom vanskelighetene da vi fikk en nøytral part som kunne se situasjonen fra utsiden. Anonymkode: 6e884...c56 2
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #12 Skrevet 26. november 2021 Jeg har vel egentlig hele veien tenkt at det var ekte kjærlighet, da mannen jeg deler livet med tok meg med storm fra første øyeblikk Men jeg visste med sikkerhet at det var ekte kjærlighet da han helt ubetinget og uoppfordret støttet meg 100 % i drømmen om å fullføre vgs samt ta en universitetsutdanning, selv om det ville bety at jeg må jobbe redusert for å få det til. Han satte seg ned med meg med et budsjettforslag hvor han viste at vi kom til å klare oss godt om vi så måtte leve kun på hans lønn i perioder. Han fjernet alle mine bekymringer og tvil, da jeg følte jeg ikke strakk til (med å ikke bidra like mye økonomisk en periode). Og gjennom denne tiden har han også vist meg en helt enorm støtte, og vært min største støttespiller. Han har sittet oppe med meg til langt på kveld for å høre på en kjedelig muntlig fremføring jeg skrev og som jeg skulle ha dagen etter feks, bare for å kunne komme med innspill og tanker dersom jeg trengte det. Han backer meg på en helt annen måte enn jeg noengang har opplevd. ❤️ Og dette har vi egentlig gjort hele veien begge to. Vi har veldig like verdier og holdninger, slik at til nå så har vi stort sett hatt de samme meningene og tankene, og dermed støttet hverandre. Kjærlighet på denne måten har jeg aldri opplevd i et forhold før. ❤️ Anonymkode: 1bfdd...d38 8 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #13 Skrevet 26. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Når jeg så inn i de brune glitrende øynene hans og han smilte lurt og sa at han «var en sånn bad boy han skjønner du» som ikke hadde tid for kjæreste, ja da skjønte jeg at faen dette er ekte kjærlighet. Fra min side. 😓 Anonymkode: 4d9dc...ace 😂😂😂😂😂 Anonymkode: e38cb...a31 3
Trolltunge Skrevet 26. november 2021 #14 Skrevet 26. november 2021 (endret) Ariande skrev (På 25.11.2021 den 13.32): Fordi vi har bestemt oss. Tror ikke på ‘ekte’ kjærlighet som i at en er rett for oss, ekte kjærlighet er noe vi bestemmer oss for og jobber med. Enig med dette, rent bortsett fra at det bør begynne med følelser mener jeg. For min del hadde det iallefall vært uaktuelt å bestemme meg for å dele livet mitt med en mann uten at det begynte med tiltrekning og forelskelse. Derfra og ut er det et valg om å stå sammen og jobbe seg gjennom de vansker man møter på. Være dedikert til hverandre og forholdet. Lojal mot det. Så jeg må vel si at jeg oppdaget at det var ekte kjærlighet da jeg oppdaget og erkjente at vi begge hadde tatt et valg om å være dedikert til hverandre, og lojal mot hverandre, når de første utfordringer dukket opp. Det var først da jeg visste sikkert han også hadde valgt å være dedikert til meg og forholdet. Ikke bare var ved min side så lenge alt var gøy, fint og enkelt. Og samme omvendt. Endret 26. november 2021 av Trolltunge 4 1
Gjest Elder Millennial Skrevet 27. november 2021 #15 Skrevet 27. november 2021 Det er vanskelig å beskrive. Jeg blir lett forelsket og har mye følelser, så kan lett bli litt blendet av de. Så tryggheten på kjærligheten kom gradvis etter jeg stadig viste alle mine dårlige sider og svakheter, som tross alt er mange og store😅 men han elsket meg likevel og stadig enda mer. Først da turde jeg å kjenne på at det var mer enn bare forelskelse jeg å kjente. Siden jeg har litt relasjons problemer så virker jeg nok overivrig i starten av forholdet, men de virkelige følelsene tok litt mer tid. Jo lenger tid som går jo mer har jeg innsett at det er ekte kjærlighet. For hver krise vi kommer oss gjennom, hvert herlige magiske øyeblikk og hver gang vi er sammen så blir kjærligheten bare sterkere og båndene mellom oss knyttet seg sterkere sammen. Det er jo ikke slik at alt er perfekt til en hver tid, langt der ifra, men nå er der oss to mot verden og ingen ting kan føles bedre enn det i grunnen❤️
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #16 Skrevet 27. november 2021 Elder Millennial skrev (1 time siden): Det er vanskelig å beskrive. Jeg blir lett forelsket og har mye følelser, så kan lett bli litt blendet av de. Så tryggheten på kjærligheten kom gradvis etter jeg stadig viste alle mine dårlige sider og svakheter, som tross alt er mange og store😅 men han elsket meg likevel og stadig enda mer. Først da turde jeg å kjenne på at det var mer enn bare forelskelse jeg å kjente. Siden jeg har litt relasjons problemer så virker jeg nok overivrig i starten av forholdet, men de virkelige følelsene tok litt mer tid. Jo lenger tid som går jo mer har jeg innsett at det er ekte kjærlighet. For hver krise vi kommer oss gjennom, hvert herlige magiske øyeblikk og hver gang vi er sammen så blir kjærligheten bare sterkere og båndene mellom oss knyttet seg sterkere sammen. Det er jo ikke slik at alt er perfekt til en hver tid, langt der ifra, men nå er der oss to mot verden og ingen ting kan føles bedre enn det i grunnen❤️ Heldig han mannen som har hjertet ditt❤️ Anonymkode: 48635...948
Gjest Elder Millennial Skrevet 27. november 2021 #17 Skrevet 27. november 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Heldig han mannen som har hjertet ditt❤️ Anonymkode: 48635...948 Føler i grunnen at det er jeg som er den heldige av oss to jeg da😅🙈🥰 Det er vel gjerne sånn det skal føles når alt stemmer mellom to mennesker, begge føler at de har vunnet i Lotto to uker på rad😅🥰
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #18 Skrevet 27. november 2021 Da han dumpet meg etter vi hadde datet i 8-9 mnd fordi det var bedre å dumpe tidlig enn å vente et halvt år til. Han skulle flytte hjem til der han kommer fra på andre siden av jorda. Jeg var knust. Vi hadde ingen kontakt i 2-3 uker så fikk jeg plutselig en sms om at han savnet meg. Og han endte med å bli i Norge selv om vinteren er SVÆRT krevende for han. Dette er 7 år siden. Anonymkode: f50f1...597 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #19 Skrevet 27. november 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Når jeg så inn i de brune glitrende øynene hans og han smilte lurt og sa at han «var en sånn bad boy han skjønner du» som ikke hadde tid for kjæreste, ja da skjønte jeg at faen dette er ekte kjærlighet. Fra min side. 😓 Anonymkode: 4d9dc...ace hahha, enkle damer det, som faller for litt dumme "bad boys." Anonymkode: 088f4...ab1
Gjest Mysticgirl Skrevet 27. november 2021 #20 Skrevet 27. november 2021 Han måtte jobbe litt hardt for å få meg . Så at han var en kjempefin person. Sneik jo litt på han her inne på KG og så at han hadde helt perfekte preferanser for et forhold og meninger slik som jeg ville ha i livet mitt ❤️ Da var veien kort til møte, og senere oppdaget jeg at han er verdens fantastiske mann ❤️ Føler meg så verdsatt, trygg og ikke minst LYKKELIG ❤️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå