Gå til innhold

Svelge sæd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke gjort det no særlig før. Men har begynt nå siden jeg føler det er trygt i forholdet. Jeg har ikke no imot det men jeg får en rar følelse i halsen. Det klør og svir nesten litt etterpå og det er litt ubehagelig. Sånn var det de første gangene før kjæresten også. Er det en vanesak som kommer til å gå over?

Anonymkode: a7218...761

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Just now, AnonymBruker said:

Kanskje du er allergisk.

Anonymkode: 29edf...ecb

Da er det mild allergi isåfall. Det går over etter kanskje 20 min. Det er mer irriterende en ubehagelig 

Anonymkode: a7218...761

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Sånn har det alltid vært for meg 

Anonymkode: 69582...65a

Har det noe og si for deg om det er liten eller stor load?  det har det ikke får meg. det holder med en dråpe eller to. de blanke dråpene som kommer ut først merker jeg ikke. det er bare når mannen kommer.

Anonymkode: a7218...761

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er veldig glad sæd, så jeg suger ganske mange menn i løpet av en måned. Av og til kjenner jeg også at det svir litt etterpå, men bare etter noen få menn. Stort sett merker jeg ingenting. Mulig det har noe med mannen å gjøre, eller hva han spiser. 

Anonymkode: 6adc2...bb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg er veldig glad sæd, så jeg suger ganske mange menn i løpet av en måned. Av og til kjenner jeg også at det svir litt etterpå, men bare etter noen få menn. Stort sett merker jeg ingenting. Mulig det har noe med mannen å gjøre, eller hva han spiser. 

Anonymkode: 6adc2...bb8

Husk at sykdommer kan smitte ved oralsex, da. Bare nevner det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AndersenG skrev (Akkurat nå):

Husk at sykdommer kan smitte ved oralsex, da. Bare nevner det.

Er klar over det, Andersen. 

Anonymkode: 6adc2...bb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er veldig glad sæd, så jeg suger ganske mange menn i løpet av en måned. Av og til kjenner jeg også at det svir litt etterpå, men bare etter noen få menn. Stort sett merker jeg ingenting. Mulig det har noe med mannen å gjøre, eller hva han spiser. 

Anonymkode: 6adc2...bb8

Sorry hvis jeg ødelegger men jeg må bare. Jeg er veldig glad i fittesaft og skulle ønske jeg kunne slikke ganske mange damer i løpet av en måned :( Du er heldig!

Anonymkode: a7218...761

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine svar fra dere. tusen takk. da er det ihvertfall ikke bare meg!

Anonymkode: a7218...761

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Sorry hvis jeg ødelegger men jeg må bare. Jeg er veldig glad i fittesaft og skulle ønske jeg kunne slikke ganske mange damer i løpet av en måned :( Du er heldig!

Anonymkode: a7218...761

Du ødelegger ikke. Det er annerledes for oss damer enn det er for menn. Damer kan velge å vrake i en haug av menn på byen og tinder. I tillegg har jeg noen faste som kommer på besøk noeg ganger i uka. Kunne vært interessant å vite hvor du bor, så en avsugning kunne du nok alltids fått. 

Anonymkode: 6adc2...bb8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker said:

Du ødelegger ikke. Det er annerledes for oss damer enn det er for menn. Damer kan velge å vrake i en haug av menn på byen og tinder. I tillegg har jeg noen faste som kommer på besøk noeg ganger i uka. Kunne vært interessant å vite hvor du bor, så en avsugning kunne du nok alltids fått. 

Anonymkode: 6adc2...bb8

Wow, det var jo litt av et tilbud! Men jeg må nok si nei siden jeg er i et forhold nå. Og ønsket om å slikke flere damer i løpet av en måned får fortsette å være et ønske. Det er bare 1 dame som gjelder for meg nå.

Anonymkode: a7218...761

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du ødelegger ikke. Det er annerledes for oss damer enn det er for menn. Damer kan velge å vrake i en haug av menn på byen og tinder. I tillegg har jeg noen faste som kommer på besøk noeg ganger i uka. Kunne vært interessant å vite hvor du bor, så en avsugning kunne du nok alltids fått. 

Anonymkode: 6adc2...bb8

Male infiltrator spotted.

Relationship status: Single, always has been

Location: Mom’s basement

Profession: Troll, but not very good at it

Anonymkode: e6103...192

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Er klar over det, Andersen. 

Anonymkode: 6adc2...bb8

Ok, jeg foretrekker å slikke damer jeg enten er i forhold med eller har vært ekslusiv elsker med lenge.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke kjent kløe, men synes smaken sitter lenge i, og den er ikke god. Liksom en seig greie som ikke forsvinner. Elsker å tilfredsstille en mann, men er så ekkelt med den ettersmaken. Så pleier å la spruten havne på genseren selv om jeg vet menn elsker det når man svelger. 

Anonymkode: ed35d...320

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 25.11.2021 den 11.07):

får en rar følelse i halsen. Det klør og svir nesten litt etterpå og det er litt ubehagelig. Anonymkode: a7218...761

Første som melder seg er spørsmålet om hvorfor i all verden spytter du det ikke ut om det gir plager og ubehag å svelge?

Er jo ingen hensikt i å svelge det i utgangspunktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.11.2021 den 11.33):

Sorry hvis jeg ødelegger men jeg må bare. Jeg er veldig glad i fittesaft og skulle ønske jeg kunne slikke ganske mange damer i løpet av en måned :( Du er heldig!

Anonymkode: a7218...761

Kan få slikke meg, sees i Stavanger 

Anonymkode: 4de07...6c1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...