Gå til innhold

Hva er den røde stripen mange har oppetter ryggen i forlengelse av rumpesprekken?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Legger stadig merke til at mange har et rødsprengt område oppetter ryggen, et lite stykke i alle fall, som er en forlengelse av rumpesprekken. Ser ut som sprengte blodkarer. Det er ikke kviser eller noe.

Men hva er det? Hvorfor er det der?

Og, ja, jeg har huset full av elektrikere, rørleggere og snekkere. Rumpesprekker everywhere!

Anonymkode: d9286...079

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Legger stadig merke til at mange har et rødsprengt område oppetter ryggen, et lite stykke i alle fall, som er en forlengelse av rumpesprekken. Ser ut som sprengte blodkarer. Det er ikke kviser eller noe.

Men hva er det? Hvorfor er det der?

Og, ja, jeg har huset full av elektrikere, rørleggere og snekkere. Rumpesprekker everywhere!

Anonymkode: d9286...079

Ååå nå lo jeg godt🤣

Anonymkode: 1d0be...d80

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Rumpesprekker everywhere!

For science! 🤪 Men, seriøst spørsmål altså.

Anonymkode: d9286...079

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heller aldri sett. Kanskje de skraper seg opp når de putter skrujern eller andre verktøy i sprekken?

Anonymkode: ed044...e5b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Villfisker

Det har jeg aldri sett, men jeg har lagt merke til en edderkopplignende muskelgruppe på ryggen, når jeg strammer skulderbladene ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm, jeg kan liksom ikke gå rundt og ta bilder her, men "mine" folka her er vel slik at 2 av 3 har et sånt mønster.

Anonymkode: d9286...079

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler at dette gjelder for det meste overvektige (eller de som har litt ekstra å drasse på), og at det kommer av at fett og hud ligger i klem? Jeg har også sett det, men kun på større personer.

Anonymkode: a41aa...3ed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Rumpesprekker everywhere!

Anonymkode: d9286...079

🥳 Hahahahaha

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri sett noe slikt. Har derimot sett mange damer ha et hvitt område like ovenfor rumpesprekken. Som om de hadde vært i solarium men solen ville ikke brune akkurat det området. 😛

Anonymkode: f64f1...613

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Aldri sett noe slikt. Har derimot sett mange damer ha et hvitt område like ovenfor rumpesprekken. Som om de hadde vært i solarium men solen ville ikke brune akkurat det området. 😛

Anonymkode: f64f1...613

Å gusjameg, føler på meg at det er en ny hobby i emning her. Rumpesprekketitting.

Anonymkode: d9286...079

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Belte bl.a. skaper friksjon som gjør at området er litt ekstra sårt for utslett og soppinfeksjoner. Mye av tyngen fra arbeidsbelter osv henger akkurat på det punktet når man står. 

Anonymkode: d01f6...a1b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...