Gå til innhold

Hvor mange ganger i uka lager du ordentlig middag?


Kroko-dil-o

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

6 dager i uken minst. Av ferdigmat er det typisk frossen pizza på lørdagen til ungen mens jeg lager meg noe annet. 

Anonymkode: 627d2...e33

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AprilRyan

Stort sett hver dag, men har uker der jeg kanskje kjøper for eksempel ferdig grøt og spiser det på dager jeg ikke orker å lage mat. Noen ganger spiser jeg speilegg også, men synes det er viktig at jeg spiser i hvert fall ett måltid hver dag som er varmt og hjemmelaget. 

Jeg har ikke spist ute på en stund, men i sommer ble det takeaway kanskje 1 gang i uka i en periode. Det var litt dyrt så roet meg litt ned med det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva menes med ordentlig? Vi har ofte frosne grønnsaker.

Anonymkode: 92e5b...a1a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lager ca en gang i uken-hver tiende dag. Da minst 3 forskjellige retter som jeg fryser ned i porsjonsposer for de enste ukene 

Anonymkode: e369f...a34

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil si vi i snitt lager middag 5 dager, henter takeaway en dag, og spiser ute en dag. 

Anonymkode: ee7f3...6a5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4-5, samboer lsger de andre. Lager jevnlig ekstra grønnsaker og evt kylling/fisk slik at det er enkelt å lage sunne måltider også på travle dager

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca 3 ganger i uka. Litt for mye til en dag, og fryser resten. Forskjellig fra uke til uke, så det er hjemmelaget middag hver dag. Frys er greit. Litt nytt tilbehør og like godt.  I helgene er det godt med skalldyr. Da fryser jeg skallet til jeg har ork til å koke kraft til bruk i fiskesuppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Omtrent 5 dager i uken. Blir enten en minibaguett fra jobb eller så dropper jeg mat helt de resterende dagene. Man trenger faktisk ikke mat hver dag. 

Anonymkode: 62747...2fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AprilRyan skrev (6 timer siden):

Stort sett hver dag, men har uker der jeg kanskje kjøper for eksempel ferdig grøt og spiser det på dager jeg ikke orker å lage mat. Noen ganger spiser jeg speilegg også, men synes det er viktig at jeg spiser i hvert fall ett måltid hver dag som er varmt og hjemmelaget. 

Jeg har ikke spist ute på en stund, men i sommer ble det takeaway kanskje 1 gang i uka i en periode. Det var litt dyrt så roet meg litt ned med det :)

Hvorfor er det viktig?

Anonymkode: 60158...6c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Omtrent 5 dager i uken. Blir enten en minibaguett fra jobb eller så dropper jeg mat helt de resterende dagene. Man trenger faktisk ikke mat hver dag. 

Anonymkode: 62747...2fb

Jeg trenger mat hver dag ellers svimer jeg av...

Anonymkode: 60158...6c0

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stort sett hver dag. Det er ytterst sjeldent jeg tyr til enkle løsninger hjemme, men det hender at vi spiser ute. Kanskje 1 gang pr mnd vi spiser ute

Anonymkode: bebaa...0f4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Bestiller ferdigmat som regel hvis jeg har vært ute og er hangover. Utover det helt normal mat, nesten 7 dager i uka.

Anonymkode: 65265...3d0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...