Gå til innhold

Noen som har anal sex flere dager på rad?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei jeg og kjæresten min pleier å ha analsex noen ganger, begge liker det, men blir litt sår bak der etter en bra runde men jeg nyter det utrolig mye, er det noen tips dere har for å ikke bli så sår så det eventuelt går 2 dager på rad?

Anonymkode: 3942f...c2d

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Nope, lar det gå litt tid imellom. Erfaringsmessig blir det ubehagelig om det blir for ofte.

Anonymkode: eeb5e...df9

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hei jeg og kjæresten min pleier å ha analsex noen ganger, begge liker det, men blir litt sår bak der etter en bra runde men jeg nyter det utrolig mye, er det noen tips dere har for å ikke bli så sår så det eventuelt går 2 dager på rad?

Unngå å bli sår! Bruk mer glidemiddel, og aldri ta den inn hvis det gjør vondt. Da blir man sår dagen etter. 

Anonymkode: 7200b...34a

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Dundrer på med gliddemiddel(silikonbasert), men jeg får som regel oftest hardest orgasme ved anal, eneste problemet er at jeg blir ofte fryktelig sår..

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Har anal sex 3 ganger i mnd . Elsker det 😜😜

Anonymkode: df3b5...716

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Dundrer på med gliddemiddel(silikonbasert), men jeg får som regel oftest hardest orgasme ved anal, eneste problemet er at jeg blir ofte fryktelig sår..

Ingen erfaring med silikonbasert, bruker bare Aquaglide selv. Kan også være litt lurt å ha på noe underveis. Og selv om man er fysen på å få den inn, bare ta seg ekstremt god tid. At det ikke gjør litt godtvondt engang, heller stoppe opp igjen da og prøve på ny, utvide gradvis og slappe helt av.

Anonymkode: 7200b...34a

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Vi har analsex opp til flere ganger hver uke, opplever svært sjelden å bli sår eller øm, kun om han er veldig hardhendt eller ved analfisting. God tid og godt med glidemiddel, så går det helst greit.

Anonymkode: a6d85...225

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vi har analsex opp til flere ganger hver uke, opplever svært sjelden å bli sår eller øm, kun om han er veldig hardhendt eller ved analfisting. God tid og godt med glidemiddel, så går det helst greit.

Har han stor penis? Hørt at det er bedre om penisen er gj.snitt mtp på anal. Kan aldri se for meg en kar på 20 cm ha anal med en dame.

Anonymkode: b1533...96a

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har han stor penis? Hørt at det er bedre om penisen er gj.snitt mtp på anal. Kan aldri se for meg en kar på 20 cm ha anal med en dame.

Min kjære har på den størrelsen. Det går fint det, med glid og tålmodighet. 

Men nei, ikke flere dager på rad. Jeg er ikke så ivrig på analsex. En gang i måneden maks for min del. Kun som variasjon. 

Anonymkode: 03731...c39

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Gjennomsnittlig + vil jeg si.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

"Anal sex", er det sex hvor man er veldig påpasselig med at lakenene ikke skal krølles, man må holde nøyaktig riktig positur og si de korrekte frekke ordene med helt korrekt grammatikk?

Anonymkode: 00b74...c42

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Bruk mye glidemiddel og hvor oftere vi har det jo mer herdet og vant til det blir jeg. Elsker Alan🤩

Anonymkode: c2eb3...88a

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Blir kroppen mer herda når man har det oftere eller er det bare hodet?

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 25.11.2021 den 21.58):

Bruk mye glidemiddel og hvor oftere vi har det jo mer herdet og vant til det blir jeg. Elsker Alan🤩

Anonymkode: c2eb3...88a

Hvem er Alan?😂

Anonymkode: 94156...e43

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvem er Alan?😂

Anonymkode: 94156...e43

Anal-Alan. Søskenbarnet til Lespe-Laila.

Anonymkode: 0b391...c0d

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Milky

Jeg lar det alltid gå flere dager mellom hver gang nettopp fordi man blir ganske sår🙄 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
Milky skrev (33 minutter siden):

Jeg lar det alltid gå flere dager mellom hver gang nettopp fordi man blir ganske sår🙄 

Men skal riktig analsex gjøre deg sår da? virker litt motstridende.

Anonymkode: 66367...b7b

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Milky
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Men skal riktig analsex gjøre deg sår da? virker litt motstridende.

Anonymkode: 66367...b7b

Altså.. man putter inn noe der man egt bare skal ha ting ut, så riktig blir det ikke uansett🤣 så man blir jo sår. Det blir hvertfall jeg til tross for glidemiddel. Men jeg tåler det jeg, gjør det om og om igjen selvom jeg blir sår etterpå

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Warrior

Nei må gå en god stund mellom hver gang. Blir mest vanlig sex og oralsex, anal innimellom. Ikke lurt å ha analsex hver dag/flere dager på rad.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...