Gå til innhold

Flere som blir tappet for krefter av black week/tiden før jul?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

MarianneE
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Nå sliter jo jeg med psyken og utmattelse fra før av, men kjære vene, den tiden vi er inne i nå med både black week og at det tikker og går mot jul tapper meg helt. Folk overalt. Flere, friske eller ikke så friske som kjenner at det tar på?

Anonymkode: bde27...d96

Prøv å jobb i varehandel i disse dager...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hva er det som er stress? Bortsett fra at flere av reklamene handler om black week, så skjønner jeg ikke helt?

Mener du at det er stressende å kjøpe julegaver?

Anonymkode: 911ff...dba

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
Milky skrev (4 timer siden):

Herlighet, er da bare å gå i butikken swlvom det er mange folk der! Du tåler litt stress i 15 min.. alt man skal klage over

Du vet kanskje ikke at mange faktisk blir tappet av sosialt og når det er mye folk blir man ekstra tappet. Jeg spurte om noen hadde det likt som meg. Du har det tydeligvis ikke likt for du kan ikke relatere.

Er det sånn du sier til folk med sosial angst generelt? "Det er bare å gå selv om det er mye folk!"

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Hva er det som er stress? Bortsett fra at flere av reklamene handler om black week, så skjønner jeg ikke helt?

Mener du at det er stressende å kjøpe julegaver?

Anonymkode: 911ff...dba

Ja, synes det er stressende med julegaver ja, men jeg ble raskt ferdig. Det som er stressende er at det er mye folk hvor enn jeg går og i alle slags butikker. Køer i alle butikker. Slik er det bare i tilbudsuker og ukene før jul. For meg som bl.a sliter med sosial angst så er det sånn det er. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...