Gå til innhold

Daten hadde hårete legger.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Spør dumt her. Men har ikke så mye erfaring med damer.. Jeg gikk til sengs med ei jente jeg hadde datet noen ganger. Og ble overrasket over at hun hadde så hårete legger. Hun sa hun kun barberte og vokset leggene i sommerhalvåret, ikke om vinteren. 
Er dette vanlig??

Anonymkode: 45f24...221

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er det du stusser over? Ja, det er vanlig at voksne kvinner har kroppshår, og ja det er vanlig å bry seg litt mindre i den kalde årstiden. Det påvirker jo uansett ikke sexen på noe måte. 

Anonymkode: 34759...e11

• Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, pleier du og kompisene dine vokse året rundt siden du lurer på dette? 

Kvinner og menn har hårvekst, og ulike preferanser på å la det bli/tas bort. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt vanlig. Tror de færreste kvinner barberer seg like mye om vinteren som  om sommeren, det er jo nesten ingen som ser kroppene våre om vinteren. Jeg har hårete legger og underarmer hele vinteren, barberer bare en gang i ny og ne.

Anonymkode: 33af9...998

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Spør dumt her. Men har ikke så mye erfaring med damer.. Jeg gikk til sengs med ei jente jeg hadde datet noen ganger. Og ble overrasket over at hun hadde så hårete legger. Hun sa hun kun barberte og vokset leggene i sommerhalvåret, ikke om vinteren. 
Er dette vanlig??

Skjønner ikke problemet. Det er i hvert fall ikke uvanlig. Nå må folk slutte å være så opptatt av kroppshår, det er normalt med kroppshår. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fjerner hår året rundt. Har ingenting med årstid å gjøre, men velvære for min egen del. Kunne ikke falt meg inn å ha hårete legger eller lignende fordi det er «kaldt ute»… Har faste rutiner med epilator uansett🤷🏼‍♀️

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg ble veldig overrasket siden hun hadde mørke hår som var veldig synlige. Er da vanlig at damer ønsker å fremstå mer feminine og kanskje fjerner hårene? 
Jeg tuller ikke, men hun hadde nesten like synlige legghår som jeg har. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Er dette vanlig??

Nei, heldigvis;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Men jeg ble veldig overrasket siden hun hadde mørke hår som var veldig synlige. Er da vanlig at damer ønsker å fremstå mer feminine og kanskje fjerner hårene? 

Det har de fleste kvinner med mørkt hår. 😊 Helt normalt!

Anonymkode: 281ba...8d0

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Gratulerer, du har funnet en dame som ikke er usikker på seg selv. Håper du vet å ta vare på henne! Det er ikke kroppshår som avgjør om man er feminin.

Anonymkode: 42a22...624

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er ganske vanlig å bli litt mer avslappet ang hårvekst når man har vært sammen en stund. Men å ikke shave leggene i begynnelsen av datingfasen, er ikke vanlig for meg i hvert fall.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hvorfor mener du at å være uten hår er standarden på femininitet? Kroppshår er noe man kommer med. 

Anonymkode: 3732b...05d

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja, det er kjempevanlig. Det som dessverre også er vanlig er at menn ikke vet hvordan normale kvinnelegger ser ut. Til og med mange kvinner vet ikke hvordan naturlige legger og lår ser ut. Jeg trodde det var noe galt med meg et godt stykke opp i 20 årene, for om jeg ikke barberte leggene, så ble de seende ut som mannelegger.

Ta I bruk Google. Søk 'unshaved legs women' eller noe, så ser du hvordan leggene til kvinner med mørkt hår faktisk ser ut.

Personlig gidder jeg sjeldent å barbere på vinteren. Gjør det i ny og ne. Om sommeren barberer jeg meg hver dag eller annenhver dag

Anonymkode: bedb7...6ce

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor mener du at å være uten hår er standarden på femininitet? Kroppshår er noe man kommer med. 

Anonymkode: 3732b...05d

Men hår på beina ser ikke feminint ut. Rart folk her mener kvinner og menn skal ha like mye hår. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hår på beina ser ikke feminint ut. Rart folk her mener kvinner og menn skal ha like mye hår. 

Det skal visst ikke være forskjell på kvinner og menn idag. Men jeg er enig med deg. Jeg syns ikke hårete legger på kvinner er særlig lekkert. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Hår er ikke noe som gjør en mer maskulin. Det er generelt forventet at kvinner skal la håret på hodet vokse og gro og at menn helst ikke skal ha så mye hår, så da er det jo litt unaturlig å forvente masse hår på hodet og ingenting på kroppen. Det er ingen logikk i at man har lite hårvekst på kroppen dersom en har masse hår på hodet.

Anonymkode: 11bbf...8d6

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det jo også menn som knapt har hår i det hele tatt. Bør de få en hårtransplantasjon over hele kroppen? Kanskje skattebetalerne skal stå for det, siden det er så unaturlig for menn å ha mindre hår enn kvinner. Vi kan ikke la abominations av menneskeheten og den naturlige ordren gå rundt med bare brystkasser og søte små lyse legghår.

Anonymkode: bedb7...6ce

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...