Gå til innhold

Å ta tilskudd av krom mot søtsug

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg spiser altfor, altfor mye sjokolade. Hele uka. Så nå tenkte jeg at jeg skulle prøve å stagge søtsuget etter sjokolade ved å ta noe jeg har lest om skal hjelpe; krom tabletter.

Har kjøpt et glass med 100 kromtabletter på apoteket nå, og skal begynne og ta dem. En om dagen, står det.

Når på døgnet er det best å ta den, for at den skal "virke" best på dagtid? Det er på formiddagen og på dagen jeg har mest søtsug. Bør jeg ta den tabletten på kvelden da, sånn at den rekker å bli opptatt "i systemet" før neste dag?

Anonymkode: 6065a...455

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt spørsmål! Ville bare prøvd meg litt frem, jeg. Prøv å ta den på kvelden i et par uker og så prøv på morgenen et par uker, og så evaluer?

Anonymkode: e87b5...a70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange slankepiller fettforbrennere innehold krom for og dempe sulten.

for og følgen en diett program, gjør det lettere

Leste en del vurdering her: https://www.tights.no/butikk/bodyfuel-krom/?gclid=EAIaIQobChMItqGj6p669AIVGOR3Ch36OgOvEAQYASABEgJzavD_BwE

Ser ut som mange er fornøyd

Endret av Sunset90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt det ved flere anledninger. Ble anbefalt å starte med større dose. Dagsdose er 1 tablett på, pakken. Jeg startet med 7 spredt utover dagen de første 2 dagene deretter 5 et par dager og etterhvert 3 og 2 pr dag. Etter 2 dager var søtsuget helt vekk. Om du starter med bare 1 tar det nok lengre tid 

Anonymkode: d43e5...ff3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns krom funker! Mulig noe placebo fordi jeg har hørt så mye positivt fra venninner. Men uansett så opplever jeg mindre søtsug når jeg tar krom. 

Anonymkode: 05ac0...b77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...