AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #1 Del Skrevet 23. november 2021 Jeg spiser altfor, altfor mye sjokolade. Hele uka. Så nå tenkte jeg at jeg skulle prøve å stagge søtsuget etter sjokolade ved å ta noe jeg har lest om skal hjelpe; krom tabletter. Har kjøpt et glass med 100 kromtabletter på apoteket nå, og skal begynne og ta dem. En om dagen, står det. Når på døgnet er det best å ta den, for at den skal "virke" best på dagtid? Det er på formiddagen og på dagen jeg har mest søtsug. Bør jeg ta den tabletten på kvelden da, sånn at den rekker å bli opptatt "i systemet" før neste dag? Anonymkode: 6065a...455 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #2 Del Skrevet 23. november 2021 Godt spørsmål! Ville bare prøvd meg litt frem, jeg. Prøv å ta den på kvelden i et par uker og så prøv på morgenen et par uker, og så evaluer? Anonymkode: e87b5...a70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 23. november 2021 #3 Del Skrevet 23. november 2021 Jeg skal også begynne med krom, håper det virker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunset90 Skrevet 28. november 2021 #4 Del Skrevet 28. november 2021 (endret) Mange slankepiller fettforbrennere innehold krom for og dempe sulten. for og følgen en diett program, gjør det lettere Leste en del vurdering her: https://www.tights.no/butikk/bodyfuel-krom/?gclid=EAIaIQobChMItqGj6p669AIVGOR3Ch36OgOvEAQYASABEgJzavD_BwE Ser ut som mange er fornøyd Endret 28. november 2021 av Sunset90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #5 Del Skrevet 29. november 2021 Har brukt det ved flere anledninger. Ble anbefalt å starte med større dose. Dagsdose er 1 tablett på, pakken. Jeg startet med 7 spredt utover dagen de første 2 dagene deretter 5 et par dager og etterhvert 3 og 2 pr dag. Etter 2 dager var søtsuget helt vekk. Om du starter med bare 1 tar det nok lengre tid Anonymkode: d43e5...ff3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #6 Del Skrevet 29. november 2021 Jeg syns krom funker! Mulig noe placebo fordi jeg har hørt så mye positivt fra venninner. Men uansett så opplever jeg mindre søtsug når jeg tar krom. Anonymkode: 05ac0...b77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå