AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #1 Skrevet 23. november 2021 Jeg og typen har vært veldig frem og tilbake de siste 5 årene, sammen 2.5 av de. Vi har ofte møtes og hatt det kjempe koselig sammen da vi ikke var et par. Vi har begge gjort ting vi ikke er stolte av mot hverandre, mest meg... Han sa nylig at vi er ferdige for godt, men jeg sitter igjen med masse usagt... Jeg prøvde å det ut, men jeg lot følelsene ta overhånd og bombarderte han med følelsene mine. Jeg vil gjerne få sagt det jeg har på hjertet til han. Alt jeg tenker på er han og det gjør så vondt... Anonymkode: 2d636...041
Silva Pluvialis Skrevet 23. november 2021 #2 Skrevet 23. november 2021 Hvis han er ferdig med forholdet ville jeg latt det ligge en periode til ting har roet seg. Så kan dere heller snakke om det når dere har summet dere og fått hendelsene litt på avstand. 2
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #3 Skrevet 23. november 2021 Ikke virke desperat. Du driter deg bare ut Anonymkode: 1da1a...0e0 2
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #4 Skrevet 23. november 2021 Skriv et brev! Og les igjennom det, la det ligge en stund og les igjen. Så er du sikker på at du får sagt det du vil si, uten å overkjøre med følelser. Hvis ikke alt ødelagt så leser han det nok. Og hvis han ikke vil lese det, så er det ikke noe å redde her og du bør bare rusle videre i livet. Anonymkode: 47b75...f1e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå