Gå til innhold

Mindre tilfredstillende å kjøre el-bil?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjører El-bil hver dag på jobb. Syntes de er helt ok, litt morsomme å kjøre. 
 

Dessverre er det uaktuelt å ha i privat eie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjørt begge, inklusive superraske Teslaer, på motorvei samme sak, men savner virkelig lyd under akselerasjon. Da er V8 noe helt annet. 

Anonymkode: bfefc...c24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SidFernwilter skrev (På 25.11.2021 den 1.16):

tesla kan skryte på seg å ha hentet tilbake tradisjoner fra Detroit anno 1984. elendig amcar-kvalitet, tynn lakk, masse unødvendige feil og vekt som et hus. legg hele elbil-debatten til side; hva svarten er det man gidder bruke en shitload med penger på et oppskrytt produkt de ikke greier fikse?
jeg for min del elsker dem, for all del! synet av de bakpå bergingsbilene våre er deilig dypt nede i lommeboken. 

Vekt? Da beviser du at du har null peil. Tesla har lavest vekt på bilene sine i alle klasser. Både Model 3, Y og X er klasseledende der. Se f.eks denne testen med Model Y og 4 andre, Teslaen er desidert lettest med 170kg margin til nr. 2. Det er enormt i denne klassen. Og det er ikke fordi den er mindre, om du leser de andre deltestene så ser du også at den har mest bagasjeplass, kan trekke tyngst henger og har lavest forbruk. Så Tesla er faktisk objektivt best på ganske mange områder.

https://elbil.no/en-tar-pokalen-pa-lynlading-en-annen-bruker-minst-strom/

Interiør er smak og behag, jeg liker minimalisme og digger derfor interiøret i Model 3 og Y. Less is more. Andre elsker interiør med et enormt antall knapper, skjermer og pyntelister. Hver sin smak. Vi har både X og 3 men jeg foretrekker interiøret i 3'eren. 

Har forresten kjørt 250.000km i Tesla siden 2013 og har blitt berget én gang. Det var i sommer, da et bakdekk eksploderte. 

Endret av -jk-
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/26/2021 at 11:59 AM, Cole said:

Haha, snakk om å ljuge til seg selv da.

Haha, hva er poenget med å ljuge. Vi får låne den bilen stadig vekk, men nei, liker den ikke like bra. 🤷 Traktor jo. 😳🙈

Anonymkode: eb224...d18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Batteribil gir samme følelsen som å kjøre radiobil på tivoli. Et helt greit fremkomstmiddel, men ikke noe for folk som liker bil. 

Anonymkode: daf8d...285

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...