Gå til innhold

Kvinner som bygger muskler.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Trening
Peonjenta skrev (På 23.11.2021 den 11.39):

Jeg vil verken ha lår, skuldre, armer eller hender som ser ut som som de sitter på en mann.  Jeg vil se feminin ut, så misunnelseskortet kan du gi til noen andre. 

Jeg kjøper heller ikke det! Jeg er jo mann og syns de der er noe av det mest feminine og råe damer kan se ut! 
Er det kun kvinner som syns jentene på bilde to er for mandige? Mandige blir et begrep jeg ikke fatter kan brukes om de engang.. Det oser jo kvinnelige former!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Beeblebrox
Katten.2.0 skrev (På 22.11.2021 den 23.50):

Gad. Slike begrep hører ikke hjemme i dagens samfunn. En veltrent sunn kropp er nettopp det.

I tillegg trener de ikke for å tilfredsstille gamle oppfatninger av hvordan kvinner skal være.

Jeg er helt enig at disse damene har veldig godt trente  kropper altså, men godt trente kropper kommer i flere former, og da må jo selvsagt være greit å kalle dette en "mandig/maskulin" kropp når det er akkurat det man prøver å kommunisere i denne sammenhengen... 🤔

Om disse damene hadde tatt av seg BH (m. sensurerte brystvorter), fått på seg en shorts, hodene hadde vært redigert bort, bildet tatt rett forfra, og de ikke poserte som om de deltok i en "missekonkurranse" - så er jeg ganske sikker på at de fleste ville få problemer med "guess that sex"-leken (iaf. jeg)...  , Noen vil se "feminine" ut, andre vil se "maskuline" ut, og noen driter i hvordan de ser ut, osvosv..  Helt greit alt sammen - spør du meg... 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Trening
Beeblebrox skrev (4 timer siden):

Jeg er helt enig at disse damene har veldig godt trente  kropper altså, men godt trente kropper kommer i flere former, og da må jo selvsagt være greit å kalle dette en "mandig/maskulin" kropp når det er akkurat det man prøver å kommunisere i denne sammenhengen... 🤔

Om disse damene hadde tatt av seg BH (m. sensurerte brystvorter), fått på seg en shorts, hodene hadde vært redigert bort, bildet tatt rett forfra, og de ikke poserte som om de deltok i en "missekonkurranse" - så er jeg ganske sikker på at de fleste ville få problemer med "guess that sex"-leken (iaf. jeg)...  , Noen vil se "feminine" ut, andre vil se "maskuline" ut, og noen driter i hvordan de ser ut, osvosv..  Helt greit alt sammen - spør du meg... 

jeg hadde garantert hatt null problem med det. Enkelte som aldri trener og enten er veldig tynne med lite former ville jeg slitt med å skille fra en tynn gutt,  og det å ikke ha former syns jeg er veldig lite feminint. Men det er lov å syns ulikt, heldigvis, og jeg syns de fire jentene på bilde to er SVÆRT feminine.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
herremann

Kunne gladelig datet en kvinne som var godt trent. 

Men når de blir så "store" blir det alt for lite feminint for meg. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Trening
herremann skrev (8 minutter siden):

Kunne gladelig datet en kvinne som var godt trent. 

Men når de blir så "store" blir det alt for lite feminint for meg. 

Mener du første eller andre bilde? Det med de fire?

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Beeblebrox
Trening skrev (1 time siden):

jeg hadde garantert hatt null problem med det. Enkelte som aldri trener og enten er veldig tynne med lite former ville jeg slitt med å skille fra en tynn gutt,  og det å ikke ha former syns jeg er veldig lite feminint. Men det er lov å syns ulikt, heldigvis, og jeg syns de fire jentene på bilde to er SVÆRT feminine.

Nå var jo det selvsagt satt veldig på "spissen", men jeg forstod hva kgb som ble sitert mente... 

Misstenker at du lar deg farge litt av "klÆde" og pÅssityr, her også men  ....  Vi snakker jo ikke om damene heller, men om kroppen.  OM jeg hadde barbert meg på hele skrotten, gått av meg 3-4 kilo, og klemt på meg en sporty "BH&truse" og posert slik som dama med tÆttiser gjør - så hadde vi sett ganske så like ut kroppslig (bortsett ifra lår ), tror jeg. Kan jo isf. skryte på meg en "svært feminin" kropp, og det gjør meg heller ingentingen om noen skulle synes det :hoppe:

Som du sier - "lov å synes ulikt" - helt enig  :Nikke: 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
miss summers skrev (På 23.11.2021 den 11.35):

Dette er jo helt vanlige normale kvinner. Å kalle dette "mandig" lyser misunnelse eller tilsvarende, lang vei. Ta dere sammen! Syns også disse kvinnene har mindre definerte kropper enn hva jeg ser daglig på trening. 

Jeg er en sånn kvinne, som trener med konkrete mål, spiser med konkrete mål og det er livsstilen min. Jeg har definert overkropp, men har en liten ramme totalt sett. Finnes ingenting mandig ved min kropp. 

Vet ikke helt om jeg kaller dem for "normale" hvis du skjønner hva jeg mener. Disse er trent godt over normalen!

Når det er sagt syns jeg de ser nydelige ut! :)

Anonymkode: 873c3...52d

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...