Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er for tiden helt knust av sorg da et veldig nært familiemedlem har blitt alvorlig syk. Har ikke ork til noe, og dette er en påkjenning.

Allikevel får jeg ikke ligge i fred i senga uten at mannen prøver seg på sex. Sier tydelig fra om at jeg ikke orker det nå, men allikevel fortsetter han etter en stund.

Hadde dere godtatt det? Det er vel fullstendig mangel på respekt?

Anonymkode: cd3b4...d19

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, men man får ikke mer respekt enn man har for seg selv. Du er ikke tydelig nok. 

Anonymkode: 39db5...b09

• Liker 1
Skrevet

Be han holde til helvete kjeft og gå å ta seg en runk. Så streiker du en måned ekstra for hver gang han maser på deg i denne tiden her. Fy flate så respektløs han er! 

Anonymkode: 7d369...636

• Liker 4
Skrevet

Før fingeren din mot rumpa hans hver gang han prøver når du har sagt nei. (Med mindre han liker det da.)

Anonymkode: d6c77...709

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er for tiden helt knust av sorg da et veldig nært familiemedlem har blitt alvorlig syk. Har ikke ork til noe, og dette er en påkjenning.

Allikevel får jeg ikke ligge i fred i senga uten at mannen prøver seg på sex. Sier tydelig fra om at jeg ikke orker det nå, men allikevel fortsetter han etter en stund.

Folk er ulike.

For meg var flørt og sex en pause fra sorgen. 

Du får forklare ham at du bare vil bli holdt rundt mens du fordøyer ting. 

Og så får du prøve å fordøye de dårlige nyhetene, kanskje tilbringe mer tid med familien hvis dere klarer å samles i sjokket.

Anonymkode: 764e7...448

• Liker 1
Skrevet

Han må jo skjønne det. Du trenger trøsten hans, ikke pikken hans. Be han vente litt. 

Anonymkode: 7257a...f90

• Liker 6
Skrevet

Ja, én som ikke respekterer et nei respekterer ikke deg. Har du merket dette i andre sammenhenger også? Eller er det kun nå at han viser det?
Kan det være en syk sorgreaksjon? 🤔 Uansett skal du ikke godta det. Har du mulighet til å sove på et annet soverom? Gjennomfører han sex mot din vilje? (=voldtekt)

Anonymkode: ccdbb...2f4

Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, én som ikke respekterer et nei respekterer ikke deg. Har du merket dette i andre sammenhenger også? Eller er det kun nå at han viser det?
Kan det være en syk sorgreaksjon? 🤔 Uansett skal du ikke godta det. Har du mulighet til å sove på et annet soverom? Gjennomfører han sex mot din vilje? (=voldtekt)

Hva i pokker? Her kommer selveste Sherlock Holmes frem og skal finne ennå mer å diagnostisere denne mannen med som kun ønsker elske med fruen sin, og kanskje er noe tonedøv. Det er jo litt komisk da tråden over her er er en dame som klager på at mannen IKKE vil ha sex med henne.

Konkluderer egentlig med at det er alltid noe galt.

Anonymkode: 0892a...399

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hadde sagt at du VIL ikke pga så mye som skjer i livet ditt så sexlysten er vekk. Ikke si du orker ikke nå. 

Anonymkode: 4deb4...4ac

Skrevet

Hadde det ikke vært bra å hatt sex og fått tankene på noe annet? 

Anonymkode: 76da7...cd8

Skrevet

Hvis du sier tydelig nei, så er han jo helt idiot. Hvor gammel er han? Høres ut som en kåt 14 åring som maser seg til sex

Anonymkode: f06da...b40

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Hva i pokker? Her kommer selveste Sherlock Holmes frem og skal finne ennå mer å diagnostisere denne mannen med som kun ønsker elske med fruen sin, og kanskje er noe tonedøv. Det er jo litt komisk da tråden over her er er en dame som klager på at mannen IKKE vil ha sex med henne.

Konkluderer med at det alltid er noe galt. JEG er ikke den andre personen som har laget det innlegget, så hvorfor blander du det? I den situasjonen jeg er i nå, så finnes ikke overskudd til noe annet enn sorgreaksjon og alt som må ordnes. Noe jeg har sagt tydelig fra om til mannen. Måtte legge meg på sofaen i natt for å få sove i fred.

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Konkluderer med at det alltid er noe galt. JEG er ikke den andre personen som har laget det innlegget, så hvorfor blander du det? I den situasjonen jeg er i nå, så finnes ikke overskudd til noe annet enn sorgreaksjon og alt som må ordnes. Noe jeg har sagt tydelig fra om til mannen. Måtte legge meg på sofaen i natt for å få sove i fred.

Mente laget den andre tråden.

Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Selvsagt er det noe galt! TS skriver; "Sier tydelig fra om at jeg ikke orker det nå, men allikevel fortsetter han etter en stund.". Synes du VIRKELIG ikke at dette ikke er galt? Jo! Det er galt og respektløst!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...