Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gikk ut av et forhold med såre følelser fordi vi ikke kunne få barn. Han kunne ikke få flere, samtidig som han hadde 3 fra før. Så møter jeg en mann uten barn og tenker at nå ordner det seg. Han ser på meg og sier , huff nei, jeg vil ikke ha noe barn NÅ ! Fyren er 43 år........Når skal han ha barn ?? det er visst så ustabilt på jobben. han har bare jobbet der i 20 år. .. 

er så lei av alle faktene hans og alle hans ungkarsnykker som må følges punktlig hver dag. Han må alltid gjøre sånn og sånn , og gud forby at han kan sove i en annen seng enn sin egen. Han kan ikke drite på andre doer enn hans egen. Han er fryktelig hykoponder, akkurat som resten av famlien og har mistet tellingen på corona tester. 

Jeg prøver å si at vi ikke har noen felles interesser. Jeg elsker frilufsliv og vil tilbringe mest tid ute. Han kan ikke være med på fjelltur. orker ikke og skjønner ikke vitsen. blir ikke kvitt han, og hver gang jeg prøver blir han mer innpåsliten. Han skal på død og liv ha dame, men samtidig lider han av en eller annen forplikselse tvang og kan ikke gjøre et avik i rutinene. Lurer på om han er autist ? 

Anonymkode: 9d015...0b5

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Lurer på om han er autist ? 

Han lider i det minste ikke av en tvang etter å diagnostisere andre mennesker. Sannsynligvis. 🤷‍♂️

Anonymkode: 79062...e3a

• Liker 6
Skrevet

Enkelte mennesker fortjener hverandre. Har du tenkt på det?

Anonymkode: e68d4...6ee

Skrevet

Så få han ut da, slutt å vær så svak. 

Anonymkode: 2046e...f33

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor må alt ha en diagnose?

• Liker 2
Skrevet

Det spiller vel ikke så stor rolle hva han er, bare dump han og bryt kontakten du. Hvis du opprettholder kontakten er det ikke så rart at han tror det er håp 

Anonymkode: 96250...d8f

• Liker 2
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker said:

Gikk ut av et forhold med såre følelser fordi vi ikke kunne få barn. Han kunne ikke få flere, samtidig som han hadde 3 fra før. Så møter jeg en mann uten barn og tenker at nå ordner det seg. Han ser på meg og sier , huff nei, jeg vil ikke ha noe barn NÅ ! Fyren er 43 år........Når skal han ha barn ?? det er visst så ustabilt på jobben. han har bare jobbet der i 20 år. .. 

er så lei av alle faktene hans og alle hans ungkarsnykker som må følges punktlig hver dag. Han må alltid gjøre sånn og sånn , og gud forby at han kan sove i en annen seng enn sin egen. Han kan ikke drite på andre doer enn hans egen. Han er fryktelig hykoponder, akkurat som resten av famlien og har mistet tellingen på corona tester. 

Jeg prøver å si at vi ikke har noen felles interesser. Jeg elsker frilufsliv og vil tilbringe mest tid ute. Han kan ikke være med på fjelltur. orker ikke og skjønner ikke vitsen. blir ikke kvitt han, og hver gang jeg prøver blir han mer innpåsliten. Han skal på død og liv ha dame, men samtidig lider han av en eller annen forplikselse tvang og kan ikke gjøre et avik i rutinene. Lurer på om han er autist ? 

Lurer du på om han er autist, etterlyser du støtte på meningene dine, eller ønsker du samlivsråd? Innlegget ditt virker litt formålsløst.
Det høres ikke ut som at du liker han. Da er det fristende å tro at du først og fremst ønsker deg barn. Det er egoistisk å forvente av en som ikke ønsker seg det.

Anonymkode: 2c217...46a

Skrevet

Reise til Storkklinikken i København så slipper du slappe og ubestemmelige mannfolk.

Anonymkode: b0ed6...d05

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Enkelte mennesker fortjener hverandre. Har du tenkt på det?

Anonymkode: e68d4...6ee

Tenkte nøyaktig det samme.

Anonymkode: 217a6...b55

Skrevet

Han har 3 barn fra før av? 

Si adjø til fyren. Hans crycry-metoder fungerer ikke lenger på deg. Det blir ikke bedre.

Du må være en harding, ikke gi etter. 

Anonymkode: 26111...c03

Skrevet

Han ønsker seg en bangmaid. 

Block and delete. 

Anonymkode: 2ceaa...184

Skrevet

Det er ingen som nekter deg å være sammen med denne mannen. Det er 100% ditt valg. Hvis han stalker deg, så anmelder du han til politiet.

Anonymkode: dcdb4...cd1

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja. Altså det kommer til å komme skrikekor her om at du ikke skal lure på diagnose. Samtidig blir diagnoser mer og mer vanlig å forholde seg til. Mange voksne har en diagnose, men fungerer greit i hverdagen mtp jobb, men det virker for meg at flere fungerer ikke i et forhold, kansje fordi noen kan ha trekk som gjør at forhold blir krevende, slik som du opplever din date. Oppdaget selv at jeg har både autistiske tegn og adhd. Adhd diagnosen fikk jeg som 39 åring.

Anonymkode: 69706...2c3

Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Lurer du på om han er autist, etterlyser du støtte på meningene dine, eller ønsker du samlivsråd? Innlegget ditt virker litt formålsløst.
Det høres ikke ut som at du liker han. Da er det fristende å tro at du først og fremst ønsker deg barn. Det er egoistisk å forvente av en som ikke ønsker seg det.

Anonymkode: 2c217...46a

Ja er det ikke sjokkerende at en voksen dame ønsker seg barn? Helt villt det. 

Anonymkode: 69706...2c3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...