Frk. Tusenfryd Skrevet 30. november 2021 Forfatter #21 Del Skrevet 30. november 2021 Yrno skrev (6 timer siden): Tenker på deg, du får oppdatere på hvordan det gikk hos gynekolog i dag Brukte helga på å pynte til jul selv, og kjenner dagene går så mye fortere når man har koselige ting å fylle dem med! Vi får lage en avtale om at ingen av oss skal teste før tidligst 9DPO, så kanskje vi klarer å holde oss Kjenner meg også veldig igjen i å tolke hvert eneste symptom i DPO-land, burde sikkert lage meg en oversikt så jeg kan bla tilbake for å se hva jeg kjenner på hver syklus så jeg ikke går i den samme fella hver eneste syklus Så hyggelig at du tenkte på meg! Jeg er med på den avtalen, det skal vi klare 😄 Har tenkt litt på å lage en sånn liste jeg også. Tror ikke det hadde vært så dumt av oss 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk. Tusenfryd Skrevet 30. november 2021 Forfatter #22 Del Skrevet 30. november 2021 Frk. Tusenfryd skrev (6 minutter siden): 5 dpo og min første tur til gynekologen vel overstått. Kom meg selvfølgelig litt sent av gårde fra jobb så måtte småløpe litt i snøen for å rekke. Kom inn andpusten og rød i kinnene, ikke helt optimalt for en slik undersøkelse 😅 Selve timen gikk veldig fint! Hun var ikke like bekymret for blodprøvene mine som fastlegen og mente at det ikke var noe som tilsa at vi ikke skal få det til naturlig. Alt så bra ut innvendig også 😊 Hun mente at spottingen og mellomblødningene mine ikke var noe å bekymre seg over. Følte på én måte hun tok litt for lett på det. Men vi har ikke prøvd så lenge enda, og blodprøvene mine var ikke alarmerende lave (men litt lavt progesteron og østrogen). Hun ville likevel henvise samboeren min for å ta en test slik at han også er kontrollert i tilfelle vi trenger hjelp senere 😊 Hun foreslo også å slappe mer av og legge vekk el-testene noen sykluser, men vi vet jo alle at det ikke er så lett 😅 Jeg kommer ikke til å prøve på det engang 😝 Må bare kommentere meg selv litt 😆 Personlig synes jeg 7 måneder er lenge, men vet jo dessverre at det er helt normalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yrno Skrevet 30. november 2021 #23 Del Skrevet 30. november 2021 Så bra at alt gikk fint hos gynekologen 😄 Godt å høre at blodprøvene dine var fine, men skjønner veldig godt hva du mener med den følelsen av at hun tok for lett på det. Nå har du hvert fall undersøkt det da, så er det bare å prøve og senke skuldrene, men skjønner at er lettere sagt enn gjort 😅 Plutselig sitter det! Håper denne syklusen blir den det sitter, verdens fineste førjulsgave 🥰 Jeg synes 7 måneder er dødslenge jeg! Prøving går jo rett til hodet på en, og er mye tøffere enn jeg trodde det skulle bli. Jeg tror faktisk ikke jeg hadde klart å legge vekk EL-testene selv, tror jeg hadde stresset mer av å hele tiden gå og føle etter på om jeg tror jeg har eggløsning og sjekke kalenderen (som jeg er helt sikker på at jeg ville gjort) enn å teste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk. Tusenfryd Skrevet 3. desember 2021 Forfatter #24 Del Skrevet 3. desember 2021 Yrno skrev (På 11/30/2021 den 21.30): Så bra at alt gikk fint hos gynekologen 😄 Godt å høre at blodprøvene dine var fine, men skjønner veldig godt hva du mener med den følelsen av at hun tok for lett på det. Nå har du hvert fall undersøkt det da, så er det bare å prøve og senke skuldrene, men skjønner at er lettere sagt enn gjort 😅 Plutselig sitter det! Håper denne syklusen blir den det sitter, verdens fineste førjulsgave 🥰 Jeg synes 7 måneder er dødslenge jeg! Prøving går jo rett til hodet på en, og er mye tøffere enn jeg trodde det skulle bli. Jeg tror faktisk ikke jeg hadde klart å legge vekk EL-testene selv, tror jeg hadde stresset mer av å hele tiden gå og føle etter på om jeg tror jeg har eggløsning og sjekke kalenderen (som jeg er helt sikker på at jeg ville gjort) enn å teste Ja, det har hvert fall gått rett til hodet mitt. Før vi startet å prøve hadde jeg en plan om ha en avslappet holdning og bare se hva som skjer. Vel, det gikk én dag før jeg bestile en haug med tester 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk. Tusenfryd Skrevet 3. desember 2021 Forfatter #25 Del Skrevet 3. desember 2021 8 dpo og prøveperiodens første test ble tatt i morges. Helt blenda som forventet, og nå angrer jeg på at jeg gjorde det! Skulle jo holde meg til 9-10 dpo 😅 Har foreløpig ikke begynt å spotte enda, litt uvanlig for meg, men må ikke legge for mye i det. Skal ta test i morgen tidlig også, og håper virkelig jeg ser noe på den 🥰 Eller en av de jeg tar de andre dagene såklart 😅🤞🤞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk. Tusenfryd Skrevet 5. desember 2021 Forfatter #26 Del Skrevet 5. desember 2021 10 dpo og jeg har både i går og i dag fått noe som kan minne om strek på testene. For første gang i mitt liv! Samboer ser også, men han vil nesten ikke innrømme det for han er så redd jeg skal bli skuffet. Er det noen andre som kan se noe? Nest nederst er 9 dpo og den nederste er 10 dpo 🥰🤞 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiora Skrevet 5. desember 2021 #27 Del Skrevet 5. desember 2021 1 minutt siden, Frk. Tusenfryd said: 10 dpo og jeg har både i går og i dag fått noe som kan minne om strek på testene. For første gang i mitt liv! Samboer ser også, men han vil nesten ikke innrømme det for han er så redd jeg skal bli skuffet. Er det noen andre som kan se noe? Nest nederst er 9 dpo og den nederste er 10 dpo 🥰🤞 Åååå, jeg ser noe!!! 😍 Så utrolig spennende! Håper du får sterkere strek i dagene fremover! Har du noen symptomer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk. Tusenfryd Skrevet 5. desember 2021 Forfatter #28 Del Skrevet 5. desember 2021 Fiora skrev (3 minutter siden): Åååå, jeg ser noe!!! 😍 Så utrolig spennende! Håper du får sterkere strek i dagene fremover! Har du noen symptomer? Det er så spennende! Kjenner mye stikninger i magen og blir svært fort irritert på de rundt meg 😅 Men det er vanlig før mens også, så merker egentlig ikke så stor forskjell. Jeg pleier vanlig å spotte mye etter el, men det har foreløpig ikke skjedd, så kan jo kanskje være et tegn det også? Krysser fingrene 🥰🤞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mallisa Skrevet 5. desember 2021 #29 Del Skrevet 5. desember 2021 Frk. Tusenfryd skrev (42 minutter siden): 10 dpo og jeg har både i går og i dag fått noe som kan minne om strek på testene. For første gang i mitt liv! Samboer ser også, men han vil nesten ikke innrømme det for han er så redd jeg skal bli skuffet. Er det noen andre som kan se noe? Nest nederst er 9 dpo og den nederste er 10 dpo 🥰🤞 Wææ! Så gøy! Jeg ser strek på de to nederste! 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver2021 Skrevet 5. desember 2021 #30 Del Skrevet 5. desember 2021 Frk. Tusenfryd skrev (49 minutter siden): 10 dpo og jeg har både i går og i dag fått noe som kan minne om strek på testene. For første gang i mitt liv! Samboer ser også, men han vil nesten ikke innrømme det for han er så redd jeg skal bli skuffet. Er det noen andre som kan se noe? Nest nederst er 9 dpo og den nederste er 10 dpo 🥰🤞 Så gøy!! Jeg ser det to streker. Den er tilsvarende den jeg hadde da jeg var gravid. Blir spennende å følge med fremover 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkefrø Skrevet 5. desember 2021 #31 Del Skrevet 5. desember 2021 Snikleser titter frem. Gratulerer så mye med positiv test, du er gravid! Fikk selv positiv test for første gang på 10DPO for snart fire uker siden. Var en magisk følelse! ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk. Tusenfryd Skrevet 6. desember 2021 Forfatter #32 Del Skrevet 6. desember 2021 11 dpo og i dag tok jeg en digital test! Jeg er så utrolig glad, men samtidig føles det så uvirkelig! Krysser alt jeg har for at spiren klorer seg fast og at alt går bra 🤞🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk. Tusenfryd Skrevet 6. desember 2021 Forfatter #33 Del Skrevet 6. desember 2021 Lykkefrø skrev (17 timer siden): Snikleser titter frem. Gratulerer så mye med positiv test, du er gravid! Fikk selv positiv test for første gang på 10DPO for snart fire uker siden. Var en magisk følelse! ❤️ Tusen takk! Har ikke helt gått opp for meg enda, men er utrolig glad og lykkelig 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiora Skrevet 6. desember 2021 #34 Del Skrevet 6. desember 2021 2 minutter siden, Frk. Tusenfryd said: 11 dpo og i dag tok jeg en digital test! Jeg er så utrolig glad, men samtidig føles det så uvirkelig! Krysser alt jeg har for at spiren klorer seg fast og at alt går bra 🤞🥰 Å, så fantastisk!! Gratulerer så masse masse! 😍😍😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk. Tusenfryd Skrevet 6. desember 2021 Forfatter #35 Del Skrevet 6. desember 2021 Fiora skrev (9 minutter siden): Å, så fantastisk!! Gratulerer så masse masse! 😍😍😍 Tusen takk ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mallisa Skrevet 6. desember 2021 #36 Del Skrevet 6. desember 2021 Gratulerer en hel haug! Utrolig gøy med digital test 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yrno Skrevet 6. desember 2021 #37 Del Skrevet 6. desember 2021 Ååå!! Gratulerer så mye! Endelig satt det! Fy søren så gøy 😄😄 Gir meg håp om at det kan sitte for oss også etter hvert mtp kort lutealfase og alt 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk. Tusenfryd Skrevet 6. desember 2021 Forfatter #38 Del Skrevet 6. desember 2021 Mallisa skrev (1 time siden): Gratulerer en hel haug! Utrolig gøy med digital test 🤩 Tusen takk 🥰 Var litt skummelt å ta den, men gikk heldigvis fint 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk. Tusenfryd Skrevet 6. desember 2021 Forfatter #39 Del Skrevet 6. desember 2021 Yrno skrev (45 minutter siden): Ååå!! Gratulerer så mye! Endelig satt det! Fy søren så gøy 😄😄 Gir meg håp om at det kan sitte for oss også etter hvert mtp kort lutealfase og alt 🤞 Tusen takk 🥰 Bra jeg kan bidra med litt håp! Jeg pleier jo vanligvis å spotte fra el til ikm, og det har jo faktisk ikke skjedd denne gangen 🤩 Håper det går for deg også nå 🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver2021 Skrevet 6. desember 2021 #40 Del Skrevet 6. desember 2021 Åå, gratulerer så mye!!! ❤️ Så stas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå