AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #1 Skrevet 20. november 2021 Skulle hente et produkt som GIS bort på finn.no, og vedkommende hvor jeg skulle hente produktet hos, hadde pistol ved produktet som jeg skulle hente.. jeg måtte demontere produktet selv (greit nok det) men så så jeg pistolen ligge under et laken rett ved produktet som jeg skulle hente.. synes det har litt ekkelt og rart. Anonymkode: a158b...fac 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #2 Skrevet 20. november 2021 Det lå liksom dårlig gjemt under et laken halve pistolen lå under lakenet mens resten var synlig.. Ts Anonymkode: a158b...fac 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #3 Skrevet 20. november 2021 Ok… Ble du truet på noe som helst vis? Ikke sikkert det var et ekte våpen engang. Anonymkode: 029ab...5fd 2
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #4 Skrevet 20. november 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Ok… Ble du truet på noe som helst vis? Ikke sikkert det var et ekte våpen engang. Anonymkode: 029ab...5fd Nei. Men var litt rart hadde avtalt lenge I forveien at vi skulle hente produktet da er det litt rart og legge en pistol over produktet rett før vi henter det? Skal man ikke ta godt vare på våpen når man har slikt I huset sitt? Anonymkode: a158b...fac 3
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #5 Skrevet 20. november 2021 Sikkert luft pistol. Anonymkode: 560b2...2b3 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #6 Skrevet 20. november 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Sikkert luft pistol. Anonymkode: 560b2...2b3 Hvorfor legger man det synlig frem over et produkt når man vet at noen skal hente produktet? Anonymkode: a158b...fac 2
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #7 Skrevet 20. november 2021 Dette hørtes creepy ut. Hva slags produkt var det du hentet? Anonymkode: 17d09...35a 4
Pachka Sigaret Skrevet 20. november 2021 #8 Skrevet 20. november 2021 Haha, tydelig at du er redd for våpen. Det er veldig få våpen i omløp i Norge. Det er derimot veldig mange luftgevær og annet lekevåpen i omløp. Hvis det var en kriminell ville de neppe ha latt våpenet ligge og slenge så åpenlyst, for det er som å be om at du tar kontakt med politiet og melder de inn for besittelse av ulovlige pistoler. Er du sikker på at det ikke bare var et barn som har slengt leken sin der? Eller kanskje er det mannens luftgevær som han gjorde service på, men har glemt av. 5
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #9 Skrevet 20. november 2021 Just now, Pachka Sigaret said: Haha, tydelig at du er redd for våpen. Nei er ikke redd våpen. Vi har våpen selv hjemme men vi låser det sikkert I våpenskap. Synes bare det er ubehagelig og gå inn alene I et fremmed hus og se pistol over et produkt min mann skulle hente. Anonymkode: a158b...fac 5
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #10 Skrevet 20. november 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Dette hørtes creepy ut. Hva slags produkt var det du hentet? Anonymkode: 17d09...35a Ja det var litt creepy. Ønsker ikke og si hvilket produkt. Siden jeg ikke ønsker og bli gjenkjent men det var møbel som måtte demonteres. Anonymkode: a158b...fac 2
Pachka Sigaret Skrevet 21. november 2021 #11 Skrevet 21. november 2021 11 minutter siden, AnonymBruker said: Nei er ikke redd våpen. Vi har våpen selv hjemme men vi låser det sikkert I våpenskap. Synes bare det er ubehagelig og gå inn alene I et fremmed hus og se pistol over et produkt min mann skulle hente. Anonymkode: a158b...fac Er det jaktrifle? Disse skal selvfølgelig låses inn i våpenskap, men noen jegere følger ikke regelen helt. Dette er farlig, for det som kan skje er jo at noen tar våpenet og misbruker det... Det er jo derfor man låser det inn i et våpenskap. Så lenge man ikke kan si at det er et ekte våpen så er det ingen sak av det her, men var det et ekte våpen så hadde jeg selvsagt vært ukomfortabel med det. 2
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #12 Skrevet 21. november 2021 Det hørtes ut som en spesiell og ekkel opplevelse. Selv tror jeg at jeg hadde dratt raskt derifra. Våpen skal være innelåst i våpenskap. Anonymkode: f8055...49d 3
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #13 Skrevet 21. november 2021 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Sikkert luft pistol. Anonymkode: 560b2...2b3 Neppe, siden det ikke finns 🙄 Anonymkode: f037d...109
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #14 Skrevet 21. november 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Det hørtes ut som en spesiell og ekkel opplevelse. Selv tror jeg at jeg hadde dratt raskt derifra. Våpen skal være innelåst i våpenskap. Anonymkode: f8055...49d Enig. Kommer ikke til og reise dit I gjen.. min mann er ikke så redd for våpen men han har respekt for våpen. Vi har våpen hjemme vi og men vi låser det inn. Anonymkode: a158b...fac 3
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #15 Skrevet 21. november 2021 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Skulle hente et produkt som GIS bort på finn.no, og vedkommende hvor jeg skulle hente produktet hos, hadde pistol ved produktet som jeg skulle hente.. jeg måtte demontere produktet selv (greit nok det) men så så jeg pistolen ligge under et laken rett ved produktet som jeg skulle hente.. synes det har litt ekkelt og rart. Anonymkode: a158b...fac Ok. Du syns det var litt ekkelt og rart. Hva og hvordan skal vi hjelpe deg med det? 🤷♀️ Anonymkode: f037d...109 3
Pachka Sigaret Skrevet 21. november 2021 #16 Skrevet 21. november 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Neppe, siden det ikke finns 🙄 Anonymkode: f037d...109 Jeg har brukt luftgevær i mange, mange år når jeg drev med skytetrening? Det er helt ufarlig og mange har dette her som hobby sammen med jakt.
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #17 Skrevet 21. november 2021 9 minutter siden, Pachka Sigaret said: Er det jaktrifle? Disse skal selvfølgelig låses inn i våpenskap, men noen jegere følger ikke regelen helt. Dette er farlig, for det som kan skje er jo at noen tar våpenet og misbruker det... Det er jo derfor man låser det inn i et våpenskap. Så lenge man ikke kan si at det er et ekte våpen så er det ingen sak av det her, men var det et ekte våpen så hadde jeg selvsagt vært ukomfortabel med det. Alt av våpen skal låses inn. Og oppbevare trygt. Tilogmed kniver skal oppbevares trygt. Anonymkode: a158b...fac 2
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #18 Skrevet 21. november 2021 Just now, AnonymBruker said: Ok. Du syns det var litt ekkelt og rart. Hva og hvordan skal vi hjelpe deg med det? 🤷♀️ Anonymkode: f037d...109 Jeg bare ønsker og skrive og dele min opplevelse, og se om hva andre skriver? om det er normalt og legge I fra seg våpen rundt om I huset sitt, tilogmed når det er ukjente folk I huset🤷🏻♀️ Anonymkode: a158b...fac 8
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #19 Skrevet 21. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Alt av våpen skal låses inn. Og oppbevare trygt. Tilogmed kniver skal oppbevares trygt. Anonymkode: a158b...fac Har du vært på et kjøkken noen gang 🤦♀️🙄 Anonymkode: f037d...109 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #20 Skrevet 21. november 2021 1 minutt siden, Pachka Sigaret said: Jeg har brukt luftgevær i mange, mange år når jeg drev med skytetrening? Det er helt ufarlig og mange har dette her som hobby sammen med jakt. Nei det er ikke ufarlig ikke alltid det KAN være farlig les deg opp. Luftpistoler kan føre til permanent ødeleggelse av øynene, og kjøttsår. Prosjektiler ifra geværer kan penetrere langt under huden og føre til indre blødninger eller dødsfall. Luftvåpen kan også drepe om skuddet er velplassert. https://no.m.wikipedia.org/wiki/Luftvåpen#:~:text=Luftpistoler kan føre til permanent,drepe om skuddet er velplassert. Anonymkode: a158b...fac 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå