AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #1 Skrevet 20. november 2021 Er det en god kampanje? Anonymkode: 608e2...bd0 2
venus24 Skrevet 20. november 2021 #2 Skrevet 20. november 2021 Er dette den nye NRK-satsningen med Maren Teien Rørvik? 12
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #3 Skrevet 20. november 2021 Har ikke sett denne kampanjen, men jeg investerer litt for mye i hundene mine, så kanskje dette er noe jeg bør sjekke ut... Anonymkode: 3b44c...ee6 8
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #4 Skrevet 20. november 2021 Har ikke hørt noen kampanjer om hund investeringer. Litt usikker på hva det er.. Anonymkode: f715c...4d0 3
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #5 Skrevet 20. november 2021 Hund invisterer? Seriøst? Da er dette dråpen som gjør at jeg sier opp TV avtalen min. Takk kg Anonymkode: 7edab...0b7 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #6 Skrevet 20. november 2021 Synes det er veldig bra. Min hund har investert i dogecoin 😊 Anonymkode: 5def5...ce7 9
Pachka Sigaret Skrevet 20. november 2021 #7 Skrevet 20. november 2021 (endret) Herregud, at det er måte på! Det er ikke nok at hun skal investere, nå skal også hund(en) investere! Det var nok en ny kundegruppe på børs vi ikke så for oss? ... For å være litt seriøs: Det er flott at de ønsker flere kvinner med på å investere, men det er ikke så flott at de skal få kvinner til å kjøpe finansprodukter de ikke trenger. Menn er av natur mer utsatt for risikotaking. Du hører folk prate om det når det lønner seg, men du hører ingenting om det når det ikke lønner seg. Studier viser at de fleste folk som driver med day-trading på børsen taper penger, og derfor synes jeg særlig lite om å rekruttere flere folk inn på børs ... Når det gjelder DNB sin kampanje om "hun investerer", det handler vel egentlig om at DNB skal tjene mer penger. Ved at flere kvinner kjøper DNB-fond som de aktivt forvalter får de mer penger de kan melke ut av hver kunde. Dette er ikke "girl power" for å være medmenneskelig, dette er for å tjene penger på flere kunder. Og for å være ærlig og litt stygg i språket så synes jeg DNB fond er noe dritt 😊 Endret 20. november 2021 av Pachka Sigaret 7
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #8 Skrevet 21. november 2021 Hvilken kampanje er det? Anonymkode: d5640...4e7 2
dyptvann Skrevet 21. november 2021 #9 Skrevet 21. november 2021 Lurer på hva bikkja mi skal bruker hans avkastning på, leker eller godbiter? Hvordan gjør vi det med gevinstbeskatning? Får han automisk tilsendt sin egen skattemelding eller lignes han under som sånn man gjør med barn? Signerer han via hans poteavtrykk? 5
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #10 Skrevet 21. november 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Synes det er veldig bra. Min hund har investert i dogecoin 😊 Anonymkode: 5def5...ce7 Så smart hunden din er! Hunden min bruker alle ukepenger på coins, skins og helgepass på dognite 🙈 Anonymkode: 22b84...fe5 3
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #11 Skrevet 21. november 2021 Pachka Sigaret skrev (8 timer siden): Herregud, at det er måte på! Det er ikke nok at hun skal investere, nå skal også hund(en) investere! Det var nok en ny kundegruppe på børs vi ikke så for oss? ... For å være litt seriøs: Det er flott at de ønsker flere kvinner med på å investere, men det er ikke så flott at de skal få kvinner til å kjøpe finansprodukter de ikke trenger. Menn er av natur mer utsatt for risikotaking. Du hører folk prate om det når det lønner seg, men du hører ingenting om det når det ikke lønner seg. Studier viser at de fleste folk som driver med day-trading på børsen taper penger, og derfor synes jeg særlig lite om å rekruttere flere folk inn på børs ... Når det gjelder DNB sin kampanje om "hun investerer", det handler vel egentlig om at DNB skal tjene mer penger. Ved at flere kvinner kjøper DNB-fond som de aktivt forvalter får de mer penger de kan melke ut av hver kunde. Dette er ikke "girl power" for å være medmenneskelig, dette er for å tjene penger på flere kunder. Og for å være ærlig og litt stygg i språket så synes jeg DNB fond er noe dritt 😊 Ja okei, mens jeg som skjønner at det ikke er daytrading det er snakk om (for hvem i alle dager er det du mener tror de skal begynne å daytrade) har tjent godt over 100 000 kr etter den kampanjen hvor jeg faktisk begynte å sjekke ut muligheter utover sparekonto 😊 er ikke DNB-kunde, men hyller fokuset! Anonymkode: 72e50...abe
sportsidiot Skrevet 21. november 2021 #12 Skrevet 21. november 2021 Får litt følelsen av at TS skrev feil med vilje, jeg. D’en ligger litt for langt unna tastatuturet fra N’en for at det der var tilfeldig, og hovedinnlegget består av fem ord.. 😅 3
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #13 Skrevet 21. november 2021 Lo godt av overskriften! Jeg synes fokuset på DNB-kampanjen er bra i og for seg, men jeg misliker sterkt DNB på generell basis, og de prøver bare å pushe sine egne dyre og (i beste fall) middelmådige fond. Jeg har investert i aksjer og fond i flere år, og det er lenge siden det siste DNB-fondet åkte ut av min portefølje. Det kommer ikke noen DNB-fond inn igjen, heller. DNBs eneste baktanke er jo selvsagt å tjene penger. Anonymkode: 7c5d5...26c 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #14 Skrevet 22. november 2021 AnonymBruker skrev (På 21.11.2021 den 0.40): Synes det er veldig bra. Min hund har investert i dogecoin 😊 Anonymkode: 5def5...ce7 Min hund sier at doge er avleggs. Han har flyttet 85 % til shiba og 15% til floki. Anonymkode: b41e8...399 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #15 Skrevet 22. november 2021 13 minutter siden, AnonymBruker said: Min hund sier at doge er avleggs. Han har flyttet 85 % til shiba og 15% til floki. Anonymkode: b41e8...399 Min hund er en holder, så det blir nok uaktuelt å selge seg ut av doge før den er på månen. To the moooooon!!! Anonymkode: 5def5...ce7 2
Anonio Skrevet 22. november 2021 #16 Skrevet 22. november 2021 Synes hunden min er blitt litt vel kjepphøy etter gode investeringer i DnB Grønt. Spretter rundt her med selvsikre steg, trur den er så mye bedre enn oss andre. Makan. 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #17 Skrevet 22. november 2021 AnonymBruker skrev (På 21.11.2021 den 0.40): Synes det er veldig bra. Min hund har investert i dogecoin 😊 Anonymkode: 5def5...ce7 Ikke Shiba? Anonymkode: 3bf57...625
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #18 Skrevet 22. november 2021 Jeg lurer på hva folk hadde syntes dersom kampanjen het «han investerer». Da hadde det vel blitt spetakkel, og jeg forstår i grunn ikke hvorfor det er greit når det er andre veien 🤷♀️ Dersom et manne-fokus er kjønnsdiskriminerende så må vel kvinnefokus være det også? 🤔 Anonymkode: cd41e...f4c
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #19 Skrevet 22. november 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Min hund er en holder, så det blir nok uaktuelt å selge seg ut av doge før den er på månen. To the moooooon!!! Anonymkode: 5def5...ce7 To the moooooon!!! Der er de nok enige. Anonymkode: b41e8...399
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #20 Skrevet 22. november 2021 Jeg synes den er fin, selv om jeg også skjønner at DnB skal tjene penger på dette. Kvinner eier for lite og investerer for lite, og det er kjempefint at det blir mer fokus på det. Jeg har satt penger i fond etter denne kampanjen og er veldig fornøyd med at jeg har klart å lære mer om dette og faktisk får mer ut av sparepengene mine. Anonymkode: 52a29...973
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå