Gå til innhold

Venn på fb med hun han var utro med fremfor meg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Joda, jeg er uovervinnelig sjalu ang dette!  Møtte en fantastisk mann! Vi ble kjærester og alt var fint, helt til jeg oppdaget at han hadde vært utro. Da var vi to venner på fb også, men i frustrasjon da jeg oppdaget utroskapen slettet jeg han der. Egentlig slettet jeg han ut av livet mitt også, men pga av min svakhet for han og hans overtalelsesevner tilga jeg. 

jeg har jo ønsket at vi skulle bli venner igjen på fb, synes jo kjærester er nærmere hverandre enn perifert venner… 

Han nekter å slette henne, hun han var utro med! Han sier hans konto på fb blir slettet nå når han snart får ny jobb tlf fordi han har glemt passord som er knyttet opp mot hans gamle e-post adresse, som han brukte da han opprettet fb. Han husker ikke passord. 

jeg forlanger han sletter henne som gir meg tillitt men den gang ei! Jeg er redd dem chatter sammen, tilitten min må bygges opp igjen, men kjenner det er utrolig vanskelig! 

hva skal jeg gjøre? Forvente? Mm? 

Anonymkode: e9676...eed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

BLOCK AND DELETE. 

Så psykolog. 

Anonymkode: d27e5...bc7

• Liker 10
Skrevet

Det er da for faen meg helt uakseptabelt at han ikke sletter henne. Han kan fint gjøre det selvom han ikke har passordet sitt, han er vel aktiv på fb i appen fordet??? Hun skal slettes som en selvfølge! 

Han er betatt av henne og bryr seg mer om å ha tilgang på henne og god stemning med henne, enn å respektere deg og dine følelser. Jeg blir så jævlig provosert av sånne menn! Seriøst, dump den dritten 

Anonymkode: a08e8...09d

• Liker 20
Skrevet

Han må vel holde henne varm i tilfelle du bestemmer deg for å dumpe søpla. 

Which you should.

Anonymkode: 459a5...320

• Liker 12
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

hva skal jeg gjøre?

Du skal gjøre det slutt selvfølgelig. Jeg blir helt svimmel av å lese hvordan det er mulig å nedverdige seg selv. Få deg en ryggrad og noe selvrespekt, så vil nokså sikkert noen sette deg på første plass, en vakker dag. 

Anonymkode: 9447a...303

• Liker 12
Skrevet

Èn gang kan være en tabbe. Andre gang, så er det et valg du aktivt tar. 

Anonymkode: fcab6...516

• Liker 5
Gjest Skogsalv
Skrevet

Glemte passord kan i hovedsak gjenopprettes/ endres ,selv om man har glemt de. Både tlf og mail er jo registrert , så et nytt passord er bare tastetrykk unna.  

Så det var tidenes tynneste unnskyldning.  

Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Han må vel holde henne varm i tilfelle du bestemmer deg for å dumpe søpla. 

Which you should.

Anonymkode: 459a5...320

2 hours ago, Skogsalv said:

Glemte passord kan i hovedsak gjenopprettes/ endres ,selv om man har glemt de. Både tlf og mail er jo registrert , så et nytt passord er bare tastetrykk unna.  

Så det var tidenes tynneste unnskyldning.  

Helt enig med begge disse to!!!

Anonymkode: 0bc08...05b

• Liker 3
Skrevet

Hvis han bruker Facebook-kontoen sin (f.eks kommenterer, ,sender meldinger, etc) så klarer han også å slette henne som venn. Selv uten passord.

Spørsmålet er om du har lyst til å ha en utro kjæreste som i tillegg nekter å fjerne henne som Facebook-venn etterpå. Ikke en gang for å bygge opp igjen tilliten.

Anonymkode: 1ae0f...bac

• Liker 6
Skrevet
13 hours ago, AnonymBruker said:

Ta ansvar for deg selv og din egen lykke. Sett dine egne grenser, der du føler de bør være. Ikke forvent at andre skal fortelle deg hva som er rett å gjøre for deg selv. Det er det kun du selv som kan gjøre.

Anonymkode: 43514...0ef

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Joda, jeg er uovervinnelig sjalu ang dette!  Møtte en fantastisk mann! Vi ble kjærester og alt var fint, helt til jeg oppdaget at han hadde vært utro. Da var vi to venner på fb også, men i frustrasjon da jeg oppdaget utroskapen slettet jeg han der. Egentlig slettet jeg han ut av livet mitt også, men pga av min svakhet for han og hans overtalelsesevner tilga jeg. 

jeg har jo ønsket at vi skulle bli venner igjen på fb, synes jo kjærester er nærmere hverandre enn perifert venner… 

Han nekter å slette henne, hun han var utro med! Han sier hans konto på fb blir slettet nå når han snart får ny jobb tlf fordi han har glemt passord som er knyttet opp mot hans gamle e-post adresse, som han brukte da han opprettet fb. Han husker ikke passord. 

jeg forlanger han sletter henne som gir meg tillitt men den gang ei! Jeg er redd dem chatter sammen, tilitten min må bygges opp igjen, men kjenner det er utrolig vanskelig! 

Han gir deg ingen form for trygghet og ønsker heller ikke å gjøre deg trygg. Hva tror du selv?

Anonymkode: 02dcc...63e

• Liker 3
Skrevet

Fy faen for en komplett idiot. At du gidder…. Selvfølgelig har dem kontakt, om ikke fortsatt møtes. 

Anonymkode: 67533...99f

• Liker 4
Skrevet

Drit nå i Facebook, hvorfor vil du ha HAM? Det høres jo ut som han var utro tidlig i forholdet, til og med.

Anonymkode: 4044c...7f9

• Liker 3
Skrevet

Jeg slutter aldri å la meg fascinere over hva enkelte damer godtar av drittoppførsel fra menn. Jeg mener, HVORFOR? Har dere seriøst så lite selvrespekt?

• Liker 1
Skrevet
Lorieen skrev (9 timer siden):

Jeg slutter aldri å la meg fascinere over hva enkelte damer godtar av drittoppførsel fra menn. Jeg mener, HVORFOR? Har dere seriøst så lite selvrespekt?

Livet, særlig når man er ung, er generelt ikke svart-hvitt, og så enkelt som du vil ha det til. Man må oppleve ting og erfare ting for å lære. Menneskets følelser er ganske så forvirrende og som ung er man naiv og usikker. 

Anonymkode: 5090a...d61

• Liker 2
Skrevet

Det finnes et hav av mannfolk der ute. Du trenger ikke å ta til takke med en utro dust!

Anonymkode: 1ae0f...bac

• Liker 2
Skrevet

Ble kvalm av å lese dette. Som å lese om den syke exen min, som trodde at han var berettiget til å få i både pose og sekk. Det tror han nok fremdeles, bare at nå er det ikke lenger meg han er utro mot. 

Anonymkode: 56277...fb2

• Liker 1
Skrevet

Drit i drittsekken. Om han ikke respekterer deg og dine følelser er han ikke noe å samle på. Vet det kan være vanskelig men virkelig ikke verdt det.

Anonymkode: 2d1c4...d4e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...