AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #1 Skrevet 20. november 2021 Vi er ca 40 år, bor ikke sammen og har hatt tidenes tåpeligste krangel, om Snapchat, av alle ting. Vi snapper mye med hverandre sånn generelt, mange ganger om dagen. Han ønsker seg en nattamelding hver kveld vi ikke er sammen, noe som egentlig ikke er så viktig for meg, men jeg sender for hans skyld. Jeg ønsker at han sender meg en Snap når han er sosial, dvs er sammen med andre, f eks er på vennebesøk i flere timer. Det gidder han ikke, da er han opptatt, sier han. Jeg synes det er merkelig at det er så forbanna vanskelig å sende EN Snap i løpet av en hel kveld, når han sender mange hele tiden ellers. Vet jo også at han innimellom er på mobilen der han er, han svarer jo andre osv. Jeg vil ikke selv sende han Snap når jeg vet han er med andre, er redd for å forstyrre/virke masete, men ønsker at han sender meg en snap. Trenger ikke være verken lang tekst eller bilde engang Dette ble det full krangel av... Jeg sa at når han ikke gidder å sende til meg og gjøre denne lille tingen som jeg setter pris på for meg, hvorfor skal jeg gidde å sende han de nattameldingene som betyr noe for han? Da var jeg visst kontrollerende, straffer han, unner ikke han å ha det gøy osv osv..! Altså..! Anonymkode: 3eae9...446 5
intexus40 Skrevet 20. november 2021 #2 Skrevet 20. november 2021 Uff så barnslige dere er. Sånn ferdig snakket. Voksne folk ... 40
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #3 Skrevet 20. november 2021 Hvorfor ønsker du at han skal sende deg snap når du er med andre? Anonymkode: fa2b6...dec 20
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #4 Skrevet 20. november 2021 Jeg bruker ikke snap når jeg er sammen med andre. Da lar jeg mobilen ligge i lomma eller veska og har fokus på de jeg er sosial med foran meg. Det hadde vært helt unaturlig for meg å begynne å dokumentere hvem jeg var med og hva vi gjorde, men om jeg hadde brutt tilliten til kjæresten min ved å lyve om hva jeg gjorde tidligere og hadde vært utro så hadde jeg sendt disse snappene om det hjalp han å slappe av og få tillitt til meg igjen. Men om det ikke var noen grunn til det som dette så hadde jeg ikke gjort det. Så spørsmålet er kommer ønsket ditt fra tillitsproblemer fordi han har brutt tilliten? Eller er ønsket fra ditt behov for oppmerksomhet og at du bare syns det er koselig å bli "inkludert"? Hvis første så forstår jeg deg og hvis siste så må du forstå at han må få ha vennetid i fred. Anonymkode: 11748...6cf 12
FrøkenFri Skrevet 20. november 2021 #5 Skrevet 20. november 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvorfor ønsker du at han skal sende deg snap når du er med andre? Anonymkode: fa2b6...dec Sikkert for å se at han faktisk er der han sier han er. Kontrollfreak. 8
sicario Skrevet 20. november 2021 #6 Skrevet 20. november 2021 Skjønte ikke helt denne jeg…. Dere er i 40 årene og kranglet om snapchat? Hvorfor i all verden forventer du snap når du vet han er opptatt og sosial med andre? Vi er også i 40 årene. Snaper hverandre kanskje 1 gang i mnd.. Følger hver andre ikke på Instagram heller.. 12
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #7 Skrevet 20. november 2021 Er dere virkelig i 40-årene? Når noen er sammen med andre, forventer jeg virkelig ikke at vedkommende skal sende snap eller melding til meg, så frem vi ikke har en avtale vedkommende blir forsinket til. Skjønner ikke poenget med å bli sur for noe sånt. Si unnskyld og bli ferdig med krangelen. Anonymkode: b9d80...c2f 7
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #8 Skrevet 20. november 2021 Krangelen handler jo ikke om Snapchat, den handler om at du er kontrollerende og krever at han sender deg et bildebevis av hvor han er/hvem han er sammen med når han er ute med venner. Anonymkode: 0e521...eaf 16
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #9 Skrevet 20. november 2021 Jeg synes det er hyggelig med litt "kontakt" selv om vi er med andre. Har ikke noe med kontroll å gjøre, bare at det er hyggelig. Ingen av oss er sånn at mobilen legges helt bort når vi er med andre, jeg sender f eks et kjapt bilde av maten om jeg er ute og spiser m en venninne, men heller ikke mer enn det. Poenget mitt er heller ikke at han MÅ sende meg noe, poenget er at jeg synes det er hyggelig om han gjør det når han vet jeg setter pris på det, jeg gjør jo tilsvarende for han på ting ham setter pris på, som ikke er så viktige for meg. Jeg er enig i at hele greia er barnslig, og også sikkert min feil, siden jeg ble litt opphengt i at begge to bør gi litt, ikke bare jeg. Anonymkode: 3eae9...446 7
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #10 Skrevet 20. november 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Krangelen handler jo ikke om Snapchat, den handler om at du er kontrollerende og krever at han sender deg et bildebevis av hvor han er/hvem han er sammen med når han er ute med venner. Anonymkode: 0e521...eaf Det tar du feil. Jeg vet jo hvor han er før han drar. Det er snakk om en melding i løpet av en hel kveld. Anonymkode: 3eae9...446 4
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #11 Skrevet 20. november 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Krangelen handler jo ikke om Snapchat, den handler om at du er kontrollerende og krever at han sender deg et bildebevis av hvor han er/hvem han er sammen med når han er ute med venner. Anonymkode: 0e521...eaf Du tar faktisk vanvittig feil, vi bor faktisk på hver vår kant av landet, hadde jeg vært sjalu, kunne vi ikke vært sammen. Krangelen er i og for seg over også, han får jo bare sende snapper når han føler for det, men da gjør også jeg det. Anonymkode: 3eae9...446 5
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #12 Skrevet 20. november 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Krangelen handler jo ikke om Snapchat, enig med deg om at krangelen ikke handler om snap, men resten er jeg ikke enig i. I mine øyne handler det om at hun tar hans ønsker alvorlig. Mens han ikke bryr seg om å ta hennes ønsker alvorlig. For henne er ikke denne "God Natt" meldingen viktig. Men hun vet at den er det for ham, alstå sender hun en melding hver kveld. Fordi hun vet at det er viktig for ham. Mens han.... Anonymkode: 4b947...1f6 12
MacadamiaNut Skrevet 20. november 2021 #13 Skrevet 20. november 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Krangelen handler jo ikke om Snapchat, den handler om at du er kontrollerende og krever at han sender deg et bildebevis av hvor han er/hvem han er sammen med når han er ute med venner. Anonymkode: 0e521...eaf Å Javel? Hva gjør han da? Han ønsker jo snap hver kveld (for å se at hun har lagt seg alene). Jeg skjønner deg godt jeg TS. Ikke gi noe til han, hvis han ikke gir det samme tilbake! Så kan alle disse bedreviterne og «hvor gamle er dere» - nissene gå å ta seg en bolle! 9
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #14 Skrevet 20. november 2021 Hvem faen i 40-årene driver med snap 😂😂😂😂😂 så barnslig. Anonymkode: 42172...f93 2
Gjest Chroma Skrevet 20. november 2021 #15 Skrevet 20. november 2021 Dere er begge barnslige. Men jeg personlig synes det er forskjell på å sende en nattamelding når man er alene, og å sende mens man er på besøk hos andre.
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #16 Skrevet 20. november 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Hvem faen i 40-årene driver med snap 😂😂😂😂😂 så barnslig. Anonymkode: 42172...f93 Mulig det, jeg bruker Snap med nesten alle, inkludert min far i 60-åra. Ingen rundt meg som bruker sms. Anonymkode: 3eae9...446 8
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #17 Skrevet 20. november 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Mulig det, jeg bruker Snap med nesten alle, inkludert min far i 60-åra. Ingen rundt meg som bruker sms. Anonymkode: 3eae9...446 Man bruker messenger. Anonymkode: 42172...f93 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #18 Skrevet 20. november 2021 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Hvem faen i 40-årene driver med snap 😂😂😂😂😂 så barnslig. Anonymkode: 42172...f93 Du kan sikkert få mamma eller pappa til å vise deg hvordan du installerer en app på telefonen din. Anonymkode: 6c2f1...f16 8
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #19 Skrevet 20. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du kan sikkert få mamma eller pappa til å vise deg hvordan du installerer en app på telefonen din. Anonymkode: 6c2f1...f16 Snapmap og automodus på å filme seg selv er for 13-åringer. Anonymkode: 42172...f93 4
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #20 Skrevet 20. november 2021 Med snap. Mener du tekst? Eller bilde for å vise hvem du er med? Eller for at du skal se på snapkartet hvor han er? Er det for å sjekke at han er med dem han sier han er med? Anonymkode: 3817d...978
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå