Gå til innhold

lyst på barn , men vil ikke flytte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 38 år , har ingen barn , har lyst på. men har ikke lyst å flytte fra her jeg bor.  Leier en kjempefin leilighet og utleier er så hyggelig og jeg får bo veldig billig . Huset er nytt.  Den er ca 75 kvm. Har en mann som heller ikke har barn. Han bor ikke så langt unna, men huset er veldig gammelt og kaldt og jeg har ikke lyst å flytte dit. Badet er i veldig dårlig stand og han har ingen planer om å pusse opp.  Han vil ikke flytte fra huset, han er veldig knyttet til det og har bodd der i 20 år. Det er veldig unkarsstil der , og det blir så mye arbeid å pusse opp. Jeg har lyst på barn, men ser ikke løsningen . Noen dager tenker jeg å få barn, men at jeg og barnet fortsetter å bo her, så kan han bare bo hos seg selv.  Barn er viktigere enn mann, og tiden renner ut. Jeg kan fint bo her med et barn, men 3 stykker blir for trangt.... hjelp 

Anonymkode: 2d657...854

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg er 38 år , har ingen barn , har lyst på. men har ikke lyst å flytte fra her jeg bor.  Leier en kjempefin leilighet og utleier er så hyggelig og jeg får bo veldig billig . Huset er nytt.  Den er ca 75 kvm. Har en mann som heller ikke har barn. Han bor ikke så langt unna, men huset er veldig gammelt og kaldt og jeg har ikke lyst å flytte dit. Badet er i veldig dårlig stand og han har ingen planer om å pusse opp.  Han vil ikke flytte fra huset, han er veldig knyttet til det og har bodd der i 20 år. Det er veldig unkarsstil der , og det blir så mye arbeid å pusse opp. Jeg har lyst på barn, men ser ikke løsningen . Noen dager tenker jeg å få barn, men at jeg og barnet fortsetter å bo her, så kan han bare bo hos seg selv.  Barn er viktigere enn mann, og tiden renner ut. Jeg kan fint bo her med et barn, men 3 stykker blir for trangt.... hjelp 

Anonymkode: 2d657...854

Vil mannen ha barn med deg? 

• Liker 1
Skrevet

Her er vel hovedproblemet at han ikke vil ha barn. 

• Liker 3
Skrevet

Hadde han hatt lyst på barn, hadde han gladelig solgt huset. 
Bedre å få barn alene, enn med en mann du er usikker på. Husk at du risikerer å ikke se barnet ditt 50% av tiden om det blir brudd ❤️

Anonymkode: 6de8a...738

Skrevet

Enslige kvinner kan få donorsæd av det offentlige. Jeg tenker at det er en bedre løsning enn å få barn med en mann som egentlig ikke vil ha barn. 

Anonymkode: dab72...b7d

Skrevet

Hovedproblemet her er ikke han mannen. Det er heller ikke huset. Et problem kan være hvorfor du mener du absolutt ikke kan flytte. Det høres ut som du bor i distriktet, og da bør du så absolutt flytte. Kom deg til urbane strøk. 

Det største problemet er nok ditt oppheng på å få barn. Hva med livet ditt er det du tror barn skal fikse? Det er ingenting med livet som blir bedre av å få barn. Det blir ikke hyggeligere. Du får det ikke mere morsomt. Du får ikke mere livsglede, du blir ikke lykkelig. Samtidig mister du all frihet, får trangere økonomi, og barna tapper deg for ca all livsgnist du måtte ha igjen. Selv om det høres ut som du ikke har noe fra før. 

Anonymkode: faa2d...cdc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...