AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #1 Skrevet 20. november 2021 Jeg ble stormende forelsket i ham fra første stund og sexen er helt ut av en annen verden bra - han sa ekteskapet hans hans hanglet og at han var på vei ut. Jeg er så forelsket at jeg merker jeg blir helt idiot.. men jeg vet med meg selv han ikke kommer til å gå. Kona hans er ikke så forferdelig som han har sagt og det er han som er drittsekken. Han har surret meg rundt lillefingeren, sier akkurat det jeg trenger å høre.. Det verste er at vi jobber sammen og jeg er faktisk litt bekymret for hvordan han kommer til å behandle meg hvis jeg gjør det slutt. Fuck altså - vet jeg må kvinne meg opp og si nok er nok. Gruer meg til kjærlighetssorgen Anonymkode: 56649...3b8
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #2 Skrevet 20. november 2021 Du vet hva du må gjøre, kjør på, riv av plasteret og få det overstått. Etterpå er det bare å ta det som måtte komme, mest sannsynlig blir det lite av det du bekymrer deg for. Det viktigste er at du har innsett han har lurt deg og kjærlighetssorg er den del av livets skole. Go girl, go! Anonymkode: c99c8...333
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #3 Skrevet 20. november 2021 Ville samlet bevis en stund og sendt det til både sjefen og kona. Også funnet meg en annen jobb før jeg slutta. Deretter gått til psykolog for å jobbe med meg selv. Disse folka forstår bare et språk: konsekvenser. Anonymkode: 2685e...16b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå