Gå til innhold

Jeg (mann) har driti meg ut, tror jeg har mistet henne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har liksom alltid vært oss to... Oss mot røkla. Vi har ikke vært tradisjonelle kjærester, men over en tid har begge hatt en forståelse for at vi hadde noe spesielt og at det blir oss to.

Vi har kranglet litt og jeg kan være barnslig. Blir jeg sur eller om hun fornærmer meg så blokkerer jeg henne og det tar litt tid før vi tar opp kontakten igjen. 

Nå har jeg blitt tatt med buksa nede. I perioder hvor jeg har vært litt ensom eller deprimert har jeg kontaktet andre kvinner. Jeg har sjekket dem opp på Facebook, forum, sjekkesider, .. i går kranglet vi igjen og hun spør plutselig: hvem er Xxxxx, xxxxX og Xxxxx?? Jeg trodde jeg skulle døøøø. 

Disse kvinnene er jo ingenting mot henne, de er dumme som brød og gir meg ingenting. Jeg innrømmer at jeg har utnyttet dem for selskap og oppmerksomhet. Jeg er også redd for at hun finner ut mer om dem, de er virkelig ingenting.

Hun begynte å spørre om sex, flørting, nakenbilder, hva jeg har delt med dem. La oss bare si at natten var VOND. 

Hva skal jeg gjøre nå? Tidligere har hun fortalt at hun ikke tenner på slikt, jeg er redd hun aldri vil se på meg på samme måte. Jeg innser at jeg elsker henne, det går ikke en dag uten at jeg tenker på henne. 

Anonymkode: 4695c...0ba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er du jo ikke redd nok for å miste henne. Dessuten hvordan skal du bygge opp tilitt om du oppfører deg barnslig, blokkerer og flørter og er utro med andre damer. Og bruker krangelsituasjonen som unnskyldning til å gjøre sånt? Jepp du har mista henne, hvorfor skulle hun samle på en slik fyr

Anonymkode: e655e...d03

• Liker 20
Skrevet

Du har henne finne noen som fortjener henne! Synes bare måten du snakker om disse kvinnene dine på sier mye om deg

Anonymkode: e4688...8dc

• Liker 9
Skrevet

Min eks var sånn. Barnslig og blokkerte meg da vi kranglet. Flørtet med andre for å få bekreftelse og var generelt ganske umoden. 

Kort fortalt ble jeg etterhvert lei av at en voksen mann oppførte seg som en tenåring og behandlet meg som dritt. Så jeg gjorde det slutt og fant meg en mann som var voksen og som behandlet meg bra.

Eksen kontakter meg fortsatt nå og da og vil ha meg tilbake, mens jeg er bare lettet over at det dramaet der er over og at jeg lever et stabilt og fantastisk  liv med min nye mann.

La den stakkars dama gå, TS! 

Og jobb med deg selv og konflikthåndteringen din til ditt neste forhold! For dette her har du ødelagt nå.

Anonymkode: 6f0b2...26f

• Liker 8
Skrevet

Første setningen stemmer da vel ikke? Det har ikke vært dere to. Det har vært dere to og mange andre kvinner.

Anonymkode: a0f68...002

• Liker 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg trodde jeg skulle døøøø. 

Å giiid.

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg innser at jeg elsker henne, det går ikke en dag uten at jeg tenker på henne. 

Selvfølgelig innser du at du ‘elsker’ henne. Hun er mammaen din, og det er avhengigheten din som snakker.

Bli en mann, ikke et barn, så blir livet med en gang enklere.

• Liker 5
Skrevet

Har du kontaktet kvinner fra Kvinneguiden? 

Anonymkode: 6b969...f81

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Første setningen stemmer da vel ikke? Det har ikke vært dere to. Det har vært dere to og mange andre kvinner.

Anonymkode: a0f68...002

Hvor finner man menn som ikke er som dette??? Jeg mister troen på kjærlighet

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Det har liksom alltid vært oss to... Oss mot røkla. Vi har ikke vært tradisjonelle kjærester, men over en tid har begge hatt en forståelse for at vi hadde noe spesielt og at det blir oss to.

Vi har kranglet litt og jeg kan være barnslig. Blir jeg sur eller om hun fornærmer meg så blokkerer jeg henne og det tar litt tid før vi tar opp kontakten igjen. 

Nå har jeg blitt tatt med buksa nede. I perioder hvor jeg har vært litt ensom eller deprimert har jeg kontaktet andre kvinner. Jeg har sjekket dem opp på Facebook, forum, sjekkesider, .. i går kranglet vi igjen og hun spør plutselig: hvem er Xxxxx, xxxxX og Xxxxx?? Jeg trodde jeg skulle døøøø. 

Disse kvinnene er jo ingenting mot henne, de er dumme som brød og gir meg ingenting. Jeg innrømmer at jeg har utnyttet dem for selskap og oppmerksomhet. Jeg er også redd for at hun finner ut mer om dem, de er virkelig ingenting.

Hun begynte å spørre om sex, flørting, nakenbilder, hva jeg har delt med dem. La oss bare si at natten var VOND. 

Hva skal jeg gjøre nå? Tidligere har hun fortalt at hun ikke tenner på slikt, jeg er redd hun aldri vil se på meg på samme måte. Jeg innser at jeg elsker henne, det går ikke en dag uten at jeg tenker på henne. 

Så, det du sier er at du brøt tilliten til din livs kjærlighet for... Ingenting?

Anonymkode: bb95f...33c

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Har du kontaktet kvinner fra Kvinneguiden? 

Ja, blant annet. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Så, det du sier er at du brøt tilliten til din livs kjærlighet for... Ingenting?

Ja. Jeg angrer noe forferdelig. 

Tror heller ikke at hun tror meg når jeg sier at de ikke er som henne. 

Hvordan kan jeg få henne til å stole på meg igjen? Jeg har slettet alle "nettdamer" fra face/messenger nå og blokkert dem på telefon. 

Skrevet
~ m a u d e ~ skrev (46 minutter siden):

Hun er mammaen din, og det er avhengigheten din som snakker.

Nei det er hun heldigvis ikke, faktisk den rake motsetning. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvordan kan jeg få henne til å stole på meg igjen? Jeg har slettet alle "nettdamer" fra face/messenger nå og blokkert dem på telefon. 

Vær ærlig mot deg selv og henne - kan hun stole på deg? Hva skjer neste gang du blir furt fordi du føler deg fornærmet, eller føler behov for oppmerksomhet og bekreftelse?  Blir det nye runder blokkering? Nye runder jakt på meningsløse damer? Hva med om 6 mnd, 1 år, 2 år? Klarer du å bli voksen over natta?

Anonymkode: 2678e...f94

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det kan du ikke. Du har bedratt henne og brutt tilliten hennes for absolutt ingenting. Det hadde vært bedre om du hadde gjort dette mot henne for noe, men du gjorde det for ingenting. For noen som ikke betydde noe som helst for deg. Hva forteller det henne? Det forteller henne at hun betyr MINDRE enn ingenting for deg. Hennes følelser og tillit betyr MINDRE enn ingenting for deg, for du var villig til å kaste det bort for INGENTING. 

• Liker 2
Skrevet

Ikke mat trollet. Han får glede ut av det. Skrevet dette spesifikt for å provosere. 

Er det ikke troll vil han aldri høre. Bruk livet deres på noe bedre. 

Anonymkode: 0cfe4...b86

• Liker 2
Skrevet

Lær deg å tenk med rett hode! Men nå er det nok litt seint!

Anonymkode: b508f...a7f

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Ikke mat trollet. Han får glede ut av det. Skrevet dette spesifikt for å provosere. 

Er det ikke troll vil han aldri høre. Bruk livet deres på noe bedre. 

Anonymkode: 0cfe4...b86

Skjerp deg. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva skjer neste gang du blir sur og irritert på henne da?

Anonymkode: 248e1...083

• Liker 2
Skrevet

Sånn silent treatment som du driver med ville vært grunn nok til å ikke være sammen med deg. 

Det tullet med nettsjekking gjør deg bare enda mindre attraktiv 

Anonymkode: b8b2c...7c7

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...