Gå til innhold

Vil du se hvem som har mest likes på forumet? trykk inn her!!


Silva Pluvialis

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjenferdet skrev (På 20.11.2021 den 22.25):

Jeg er nr.19

Sier litt om hvor mye du er her inne, når du er nr. 19 på tross av bare å ha vært her inne i 2,5 år...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cole skrev (3 timer siden):

Sier litt om hvor mye du er her inne, når du er nr. 19 på tross av bare å ha vært her inne i 2,5 år...

Bare kjekt at hun er her mye :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (2 minutter siden):

Ingen av de på topp driver med telletråder. ☺️

Jeg drev mye med det de to første årene mine på kg til tidlig 2016 men så ble jeg lei, siden den tid har det levd sit eget liv gitt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nasse Nøff ❤ skrev (5 minutter siden):

Mener å ha lest en gang at det er antall likes i forhold til antall poster som gjelder. Ikke bare antall likes, på grunn av blant annet "juks" ved å være kronisk aktiv i telletråder. 

Personlig så legger jeg meg ikke oppi likes. Et rundt og fint tall, det hadde jeg ikke sagt nei takk til. 😅

Virker som man får sykt mange likes ved å delta i blogge tråder også, har sett antall likes så høye der som jeg ikke har sett andre plasser 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
Cid skrev (På 8.12.2021 den 16.15):

Virker som man får sykt mange likes ved å delta i blogge tråder også, har sett antall likes så høye der som jeg ikke har sett andre plasser 😅

 :tommelopp:

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nasse Nøff ❤ skrev (Akkurat nå):

Det er fordi der er man en viktig stemme og har mye viktig å si. Når man ser noe urett som blir gjort, så er det viktig å si ifra. Vi gir tilbake og roper høyt om urett, hver en likes er vell fortjent. Så fremt det ikke er på grunn av hets og trolleri da. :tommelopp:

Aldri skjønt interessen av å diskutere bloggere men folk får gjøre det de liker :P Men rart folk ikke får så mye likes i politikk tråder for eksempel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som flere har påpekt er det mest interessant hvilke gjennomsnitt man ligger på pr. innlegg og ikke antall likes.

Når det er sagt kunne jeg laget meg en ny bruker, sørget for å være førstemann som skriver "dump han" eller "LØP!", i en tråd hvor TS har beskrevet hvor kjip kjæresten er og høstet 100+ likes på kun ett innlegg. Da ville jeg fått et sjukt bra snitt og skulle aldri ha postet igjen. Og jeg vant.

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nasse Nøff ❤ skrev (1 time siden):

Mener å ha lest en gang at det er antall likes i forhold til antall poster som gjelder. Ikke bare antall likes, på grunn av blant annet "juks" ved å være kronisk aktiv i telletråder. 

Personlig så legger jeg meg ikke oppi likes. Et rundt og fint tall, det hadde jeg ikke sagt nei takk til. 😅

Likes kom for noen år siden. (eller ble da synlige)   Jeg hadde mange poster før jeg begynte å få likes registrert.  Det stemmer ikke på alle. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ElectricScum skrev (1 time siden):

Som flere har påpekt er det mest interessant hvilke gjennomsnitt man ligger på pr. innlegg og ikke antall likes.

Når det er sagt kunne jeg laget meg en ny bruker, sørget for å være førstemann som skriver "dump han" eller "LØP!", i en tråd hvor TS har beskrevet hvor kjip kjæresten er og høstet 100+ likes på kun ett innlegg. Da ville jeg fått et sjukt bra snitt og skulle aldri ha postet igjen. Og jeg vant.

ja, men hvis du gjør det regnestykket på de som ligger på topp, så vil du se at de scorer høyt på forholdet mellom antall likes og antall innlegg også. Kanskje de rett og slett er gode bidragsytere som folk setter pris på?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ElectricScum skrev (1 time siden):

Som flere har påpekt er det mest interessant hvilke gjennomsnitt man ligger på pr. innlegg og ikke antall likes.

Når det er sagt kunne jeg laget meg en ny bruker, sørget for å være førstemann som skriver "dump han" eller "LØP!", i en tråd hvor TS har beskrevet hvor kjip kjæresten er og høstet 100+ likes på kun ett innlegg. Da ville jeg fått et sjukt bra snitt og skulle aldri ha postet igjen. Og jeg vant.

Ja, som regel korte "cocky" og dårlig svar i starten som får mye likes. Ganske lett å sikre seg 50-200 likes i en del poster, men hvem bryr seg. Hadde vært ganske kjedelig om alle postet for å få seg mest likes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Huletroll skrev (6 minutter siden):

Helt meningsløst pga. telletråder.

Synd det har ødelagt likes.

Er ikke bare telletråder som er problemet akkurat. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peonjenta skrev (26 minutter siden):

Likes kom for noen år siden. (eller ble da synlige)   Jeg hadde mange poster før jeg begynte å få likes registrert.  Det stemmer ikke på alle. 

Likes var her når jeg ble medlem for nesten 8 år siden 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lucille skrev (2 timer siden):

ja, men hvis du gjør det regnestykket på de som ligger på topp, så vil du se at de scorer høyt på forholdet mellom antall likes og antall innlegg også. Kanskje de rett og slett er gode bidragsytere som folk setter pris på?

Jauda, jeg har ingen misjon om å frata de den æren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vhgj skrev (2 timer siden):

Ja, som regel korte "cocky" og dårlig svar i starten som får mye likes. Ganske lett å sikre seg 50-200 likes i en del poster, men hvem bryr seg. Hadde vært ganske kjedelig om alle postet for å få seg mest likes.

Jepp. Svarene trenger ikke nødvendigvis være korte og cocky selv om jeg brukte det som eksempel. Men er du førstemann i en tråd til å svare det som majoriteten måtte mene, så vil du automatisk høste flest likes i den tråden. Man gidder jo ikke plusse den samme argumentasjonen eller meningen servert for fjortende gang av en annen bruker.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...