sucasamicasa Skrevet 19. november 2021 #1 Del Skrevet 19. november 2021 Noen som blir med? Jeg skal ikke spise snop og slike ting på en lang stund, men Pepsi-max beholder jeg fordi jeg ikke drikker te eller kaffe og noe må holde meg i gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #2 Del Skrevet 20. november 2021 Det er allerede en tråd du kan bli med i hvis du vil. 😊 Anonymkode: e9aed...ae1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #3 Del Skrevet 20. november 2021 Hvorfor for en stund? Du bruker mye viljestyrke og kjipe kvelder på å venne deg av med det. Bare for å sette i gang igjen, og være tilbake på 0. Jeg kuttet helt, og har ikke savnet det overhodet. Anonymkode: 74bbe...d41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym373 Skrevet 20. november 2021 #4 Del Skrevet 20. november 2021 sucasamicasa skrev (På 19.11.2021 den 13.56): Noen som blir med? Jeg skal ikke spise snop og slike ting på en lang stund, men Pepsi-max beholder jeg fordi jeg ikke drikker te eller kaffe og noe må holde meg i gang Skal trappe ned men ikke slutte. Unner meg litt på lørdags kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå