Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kona mi sendte meg et par meldinger feil. Hun sa hun skulle sende de til en venn, som en spøk. Det ene var et bilde av en mann hun sannsynligvis har tatt i jobbsammenheng. Kona skriver i du-form. I disse meldingene skrev hun blant annet ”du er et fantastisk menneske. Takk for fine stunder. Jeg er så utrolig glad når jeg er rundt deg”. Hun sendte også hjerteemojis og slike ting. Jeg vet ikke hva jeg føler. Jeg vet ikke om jeg skal tro henne eller om dette var ment til mannen på bildet. Jeg vet ikke om jeg vil vite det.

Anonymkode: 1bc1f...c53

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.

Anonymkode: ff803...aa5

Skrevet

Jeg vet ikke hva du skal gjøre, mente jeg si. Høres helt normalt ut.

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Jeg vet ikke hva du skal gjøre, mente jeg si. Høres helt normalt ut.

Virkelig?

• Liker 2
Skrevet

Så forferdelig vondt dette må være! Det høres jo ut som du mistenker, at meldingene var ment til mannen på bildet. Det er mulig det bare var flørt, og ikke noe mer alvorlig. Jeg ville tatt det opp med henne. Og spurt om henne rett ut om hun var utro og hva som skjedde. Og så ville jeg funnet ut hvem mannen er og spurt ham. Det er litt flaut, men det er det verdt. Håper du kommer til bunns i dette og ting ordner seg for deg. Jeg føler virkelig med deg

• Liker 6
Skrevet

Feilsendte meldinger er dessverre en klassiker i å bli tatt i utroskap. 

Du skulle bedt om å få se samtaleloggen hennes, det burde jo ikke vært noe problem om hun snakket sant...nå er den muligens slettet.

Anonymkode: 26218...ca5

• Liker 5
Skrevet

Dette er ikke feilsendte meldinger. 

Beklager, men det er den harde sannheten. Syns du skal finne deg ei som vil bare være med deg. 

Anonymkode: ae1a1...37c

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Feilsendte meldinger er dessverre en klassiker i å bli tatt i utroskap. 

Du skulle bedt om å få se samtaleloggen hennes, det burde jo ikke vært noe problem om hun snakket sant...nå er den muligens slettet.

Anonymkode: 26218...ca5

Enig 

Anonymkode: 51618...b5b

• Liker 1
Skrevet

Må nesten bare le. Dama di er ute og får seg snabel, og du er på kvinneguiden. Enten må du akseptere at du ikke tilfredstiller henne seksuelt eller så blir du singel. Singellivet er uansett å foretrekke. Samboerskap eller forhold har få eller ingen oppsider med mindre man er ensom og lider av bekreftelsesbehov man tror kun en partner kan dekke.

Anonymkode: 8fad4...b30

• Liker 1
Skrevet

Det er TS her

Jeg konfronterte kona. Hun sa det en del av en "dare". Hun vil ikke gi med nummeret hans. Hun sa vil ville se hvordan jeg reagerte. Hun lo og var avslappa. Burde jeg likevel insistere på å få snakke med ham?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Det er TS her

Jeg konfronterte kona. Hun sa det en del av en "dare". Hun vil ikke gi med nummeret hans. Hun sa vil ville se hvordan jeg reagerte. Hun lo og var avslappa. Burde jeg likevel insistere på å få snakke med ham?

Ha litt selvrespekt og kast henne på dør nå idag. For en søppel kvinne, du får det bedre uten henne skal jeg love deg. 

Anonymkode: d20a8...afb

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Det er TS her

Er bildet av en mann hun jobber med? Hvem mener hun at hun skulle sende det til?

Det er vel mer logisk å ringe venninnen hun mener hun har en "dare" med, fremfor mannen. Har de en affære så vil han vel likevel benekte det.

Anonymkode: 30eb7...da3

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Er bildet av en mann hun jobber med? Hvem mener hun at hun skulle sende det til?

Det er vel mer logisk å ringe venninnen hun mener hun har en "dare" med, fremfor mannen. Har de en affære så vil han vel likevel benekte det.

Anonymkode: 30eb7...da3

TS her igjen.

Jeg vet ikke hvem mannen er. Men det er tatt der hun jobber, mannen på bildet står foran i et møterom. Hun sa det var en dare med en venninne om hun sendte det til meg. Hun er veldig sosial og tøysete. Hun er også en del yngre enn meg. Jeg fikk en følelse av at dette ikke er så uvanlig når hun forklarte det i sta. Jeg følte meg betrygget. Men hun er ute på jentekveld nå, og merker jeg blir mer usikker igjen. 

Hun nektet å gi meg nummeret hans. Sa at det var så utrolig flaut. Og hun kunne få problemer på jobben. Så jeg vet ikke hvordan jeg skal finne ut av dette. Jeg sitter med en dårlig følelse. Leser gjennom tegn på utroskap på nettet og hun tikker av flere bokser, som at hun har blitt mer privat med telefon og datamaskin. Og vært fraværende, avvist forslag om restaurantbesøk og teater og slikt vi før gjorde mer. Og hun har gått ned en del i vekt. Men alle disse symptomene kunne passe med at hun har hatt en del stress det siste året. Men kanskje det bare er løgn?

Jeg ønsker ikke miste henne. 🙁

Skrevet

Nei, dette her er uten tvil utroskap - enten kraftig flørting, eller allerede fysisk. Unnskyldningen hennes er tynnere enn en anorektiker.. Jeg tror dessverre du holder fast på den minimale muligheten for at hun snakker sant, fordi det føles lettere enn å gå fra henne og miste det dere har, selv om du innerst inne vet hvor latterlig forklaringen hennes høres ut. 

Unnskyld, men du fortjener virkelig bedre TS!

Anonymkode: d1bc8...be1

Skrevet

Har du mulighet til å alliere deg med en kompis som kan hjelpe deg med å spane på henne når hun er ute på disse "venninnekveldene" sine? Det må selvsagt være en kamerat som du stoler på at holder kjeft. Akkurat nå er nok dama på vakt, så dere kan vente til det roer seg.

Hvis hun er utro, vil hun møte ham utenom arbeidstid, så det gjelder bare å ha tålmodighet. Du har vel en viss oversikt over hvem hun jobber sammen med, slik at du kan finne ut hva han heter, og dermed hvor han bor?

Har du midlene til det, kan du leie en privatetterforsker. Da slipper du å involvere andre.

Anonymkode: e70f2...f20

Skrevet

Jeg ville aldri sendt bilde av en mann til den mannen..!? Hva er det for noe? Sender man bilder til en mann ( hvis man er interessert altså) så er det vel av seg selv, og ikke han? Hvorfor skulle så denne mannen like å se seg selv, liksom? Så her tror jeg faktisk på kona di. 

Alt det andre du nevner kjenner jeg meg igjen i. Gå ned i vekt, osv. Det å ta mobilen med overalt- er du sikker på at hun ikke gjorde det før..? Kan det være du først nå legger merke til det? Fordi du er litt sjalu? 

Sånn er det jo nemlig med alt annet... Kjøper jeg meg Volvo ser jeg Volvo overalt. Er jeg gravid så ser jeg gravide overalt.. og er jeg sjalu ser jeg "tegn' overalt fordi man leter...? 

Jeg mener ikke å bagatellisere dine følelser og tanker altså. Hun kunne trygget deg med å vise deg f.eks tlf, men det kan være hun snakker om ting med venninner også som kanskje ikke er for dine ører, så... Dere må bare prate med sammen. Og klarer du ikke stole på, så må du bare være ærlig om det, kanskje dere kan møtes på midten på noe. 

Det kan såklart være hun faktisk er utro også.. hva vet vel jeg... ( Jeg er ikke sånn så aner ikke hvordan sånt foregår rundt det) 

Håper det går bra med deg. Sånt føles ikke godt. 

Og en ting... Har hun sagt noe de siste månedene/året om at hun er misfornøyd med dere/deg/noe du/dere gjør eller ikke gjør? Er hun lykkelig tror du? 

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

TS her igjen.

Jeg vet ikke hvem mannen er. Men det er tatt der hun jobber, mannen på bildet står foran i et møterom. Hun sa det var en dare med en venninne om hun sendte det til meg. Hun er veldig sosial og tøysete. Hun er også en del yngre enn meg. Jeg fikk en følelse av at dette ikke er så uvanlig når hun forklarte det i sta. Jeg følte meg betrygget. Men hun er ute på jentekveld nå, og merker jeg blir mer usikker igjen. 

Hun nektet å gi meg nummeret hans. Sa at det var så utrolig flaut. Og hun kunne få problemer på jobben. Så jeg vet ikke hvordan jeg skal finne ut av dette. Jeg sitter med en dårlig følelse. Leser gjennom tegn på utroskap på nettet og hun tikker av flere bokser, som at hun har blitt mer privat med telefon og datamaskin. Og vært fraværende, avvist forslag om restaurantbesøk og teater og slikt vi før gjorde mer. Og hun har gått ned en del i vekt. Men alle disse symptomene kunne passe med at hun har hatt en del stress det siste året. Men kanskje det bare er løgn?

Jeg ønsker ikke miste henne. 🙁

Nå har du fått en heads-up. På tide å sette seg opp og spisse ørene: Er det noe som foregår?

Svaret kan være nei. Men det kan også være ja. Det er ikke nødvendigvis din jobb å finne det konkrete svaret, selv om dette selvsagt kan hende – din jobb er å gjøre deg opp en mening.

Og den meningen må du så lytte til. For hvis du istedet, som så mange andre før deg, klamrer deg til at du "ikke vet med 100% sikkerhet at hun faktisk har…", da må du bare regne med å bli en del av statistikken. Du får sjelden 100% sikkerhet for noe som helst.

Lytt også til magefølelse, spesielt dårlig magefølelse. Det vi litt sånn ullent kaller "intuisjon" er i virkeligheten hjernens evne til å fange opp store mengder små signaler og sette dem sammen til informasjon.

Må bare beklage, men for å si det rett ut: De tingene du nevner som er blitt suspekte ved oppførselen hennes… ja, de er faktisk suspekte.

Ikke dermed sagt at hun har funnet seg noen på si'. Det kan det hende at hun ikke har. Derimot dermed sagt at nå må du følge litt med her, og faktisk danne deg et bilde av situasjonen, fremfor å gå i søvne.

Endret av ClausSaus
Skrevet
On 11/19/2021 at 1:02 AM, AnonymBruker said:

Høres helt normalt ut

Du har seriøst blitt gaslightet, kompis. Dette er slettes ikke normalt.

Anonymkode: f2c87...fa1

• Liker 1
Skrevet

Om det er en dare med en venninne vil hun selvsagt ikke gi deg nummeret hans. 
Men nummeret til venninnen burde det ikke være ett problem å gi. Så snakk med venninnen det liksom skal være. 

Har hun bevis på at det var en dare? Tekstmeldinger med denne venninnen?
Litt rart å sende bilder av en mann man er utro med til mannen man er utro med?

Veldig usannsynlig alt sammen du 

Anonymkode: a970f...e49

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...