Gå til innhold

Dama var utro så jeg var utro tilbake.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og nå angrer jeg på det. Hun såret meg og jeg ble hevngjerrig. Tror det var det dummeste valget i mitt liv for nå føler jeg alt virkelig er ødelagt. Kjente ikke hun jeg lå med, og da jeg fortalte det til dama har hun ikke vært seg selv siden. Jeg vil virkelig fikse forholdet vårt, men går det virkelig ann å fikse etter dette. Jeg når ikke inn til henne, får ikke snakket med henne. Jeg var utrolig dum. Veldig sårt.. Hvordan skal jeg få snakket ordentlig med henne når hun ikke virker tilstedet?

Anonymkode: 0136d...547

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjort er gjort. Håper hun forlater deg for godt. 

Anonymkode: 01c60...e87

Skrevet

Dette forholdet virker ikke helt sunt for noen av dere.. På tide å gå videre?

• Liker 17
Skrevet

Dere begge virker hevngjerrige, så begges feil. Men la hun gå. Forstår att du var utro tilbake når hun var det, det vile jeg også gjort for att parteren skulle føle samme smerte som meg. (Har skjedd her også)

jente 22

• Liker 4
Skrevet

Ingen er bedre enn den andre her, begge var utro, bevisst. Men du gjorde det ut av hevnlyst, så. 

Anonymkode: b7cad...42a

Skrevet (endret)

Hvilken setting var hun utro? Samme som deg med en random? Ikke mye håp for dette forholdet, tror jeg. Dessverre.

Men hadde du kommet over hennes utroskap på sikt, tror du?

Det eneste du pådro deg nå, er at du også har skyldfølelse.

Endret av Lovis Fenja
Skrevet

Hun var sikkert ikke utro engang. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Og nå angrer jeg på det. Hun såret meg og jeg ble hevngjerrig. Tror det var det dummeste valget i mitt liv for nå føler jeg alt virkelig er ødelagt. Kjente ikke hun jeg lå med, og da jeg fortalte det til dama har hun ikke vært seg selv siden. Jeg vil virkelig fikse forholdet vårt, men går det virkelig ann å fikse etter dette. Jeg når ikke inn til henne, får ikke snakket med henne. Jeg var utrolig dum. Veldig sårt.. Hvordan skal jeg få snakket ordentlig med henne når hun ikke virker tilstedet?

Anonymkode: 0136d...547

Du var utro for å såre henne

Hun var utro pga hun gjorde en tabbe

Jeg kan godt forstå at hun sliter med å håndtere at du smeller til på den måten.

Skal det være en evig runddans nå med ene gjør, så andre gjør hele tida?

Anonymkode: c0f19...c48

Skrevet

Øye for øye...

Dere trenger terapi, hvis det skal være håp om å redde stumpene her.

Anonymkode: ec46a...371

Skrevet

For noen få så funker det med hevnligg også går begge videre fordi man er skulls, men innerst inne er man da 2 stk som er såra og ikke bare 1 så forholdet fortsetter toxic og det vil alltid komme opp i krangler. 

Det beste og eneste riktige man kan gjøre når en eller fler i et forhold har vært utro er å slå opp og gå hver deres vei, finne ny partner med blanke ark. 

Anonymkode: f1cc5...372

• Liker 1
Skrevet

Hvor dum kan folk være. Tillit er ALT. 

Skrevet

Hva i all verden er der som feiler dere kvinner som tar denne kvinnen i forholdet i forsvar? Og legger all skyld på han. Dere er jo helt nedsnødd.

Anonymkode: f5b36...68c

• Liker 10
Skrevet

Hvorfor i all verden gidder du å i det hele tatt beholde en utro kvinne i utgangspunktet? Du fikser ikke problemet med "å være utro tilbake". Du er fortsatt i et forhold med en utro kvinne, kvitt deg med henne. 

• Liker 4
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker said:

Du var utro for å såre henne

Hun var utro pga hun gjorde en tabbe

Jeg kan godt forstå at hun sliter med å håndtere at du smeller til på den måten.

Skal det være en evig runddans nå med ene gjør, så andre gjør hele tida?

Anonymkode: c0f19...c48

Han gjorde jo tydligvis også en tabbe, men forskjellen er at hun var utro mot en trofast mann mens han var utro mot en kvinne som allerede hadde dolket ham i ryggen. 

Og hva så om hun sliter med å få tilbake med samme mynt, hvorfor skulle hun ikke forvente at han skulle smelle tilbake?

Han burde dumpe henne, for hvis man tilgir en kvinne for utroskap så er man alltid i hennes øyne og i sine egne idioten som tilgav å bli dolket i ryggen. 

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Og nå angrer jeg på det. Hun såret meg og jeg ble hevngjerrig. Tror det var det dummeste valget i mitt liv for nå føler jeg alt virkelig er ødelagt. Kjente ikke hun jeg lå med, og da jeg fortalte det til dama har hun ikke vært seg selv siden. Jeg vil virkelig fikse forholdet vårt, men går det virkelig ann å fikse etter dette.

Jeg har gjort det samme. 

Eksen og far til mine barn var utro i en vanskelig tid for han.  Jeg var fast bestemt på å tilgi han, siden jeg var så glad i han. Men det var noe med den bitterheten over alt han hadde gjort. Jeg hadde ikke planlagt det, men på en underbevisst måte gjorde jeg kanskje det likevel... 

Det fikset ingenting nei. Men jeg forstår deg. Det er noe å leve med. Det spiser deg opp og gjør deg usikker og bitter. Det var vel noe med at jeg var lei av å gå den smale sti mens jeg følte at han hadde sviktet meg på så mange måter. Jeg fikk en sånn gi-faan holdning til slutt. Måtte gjøre noe tilbake for å ikke dø fullstendig. Så jeg fikk en vanskelig periode...  

Tror jeg skriver dette som anonym....

Anonymkode: 80a37...801

Skrevet

Noen klarer å stole på hverandre igjen etter utroskap, andre ikke. Her er det 2 stk som begge skal stole på hverandre igjen, så oddsen minsker jo. I tillegg er det jo hevn involvert. Akkurat nå vil det være vanskelig. La sjokket legge seg litt,, og ta samtalen da.

Anonymkode: ef58b...34d

• Liker 1
Skrevet

Godt gjort! Det var velfortjent. Kast hun ut.

Anonymkode: 28211...120

• Liker 3
Skrevet

Dette forholdet er ingenting å bygge på. Det er utrygt og ødlagt. Ikke bruk tid på å fikse, gå videre.

Anonymkode: 69863...171

• Liker 4
Skrevet

Hvis dere er unge og uten barn er det bare å gå hvert til sitt. Det er ikke sånn at man er nødt til å kjempe for forholdet for enhver pris. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...