AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #1 Del Skrevet 18. november 2021 Er sukkeravhengig, og har slitt veldig med dette. Det er ikke bare å ta seg sammen , ja det veit dei som har det slik.Og å ta en bit går ikke. Er bare så fornøyd med å ha klart ei veke uten noe sukker ( raffinert) Føler meg bedre i kroppen. Jeg har også 15kg for mye, så det blir en bonus om jeg går ned. Klarte å stå i mot kjeks på jobben idag...Det er ekstra utfordrende i førjulstiden. Jeg har kost meg med yoghurt med nøtter, klementiner o.l. Hva koser du deg med? Anonymkode: 89f78...092 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiominMio Skrevet 18. november 2021 #2 Del Skrevet 18. november 2021 Så flink du er. 17 dager uten sukker her og ikke noe form for tilisetninger av noe slag. Har styrt helt unna. Jeg spiser mye frukt og er vel ekstra glad i klementiner. Spiser litt melon og da om det er å få tak på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #3 Del Skrevet 18. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er sukkeravhengig, og har slitt veldig med dette. Det er ikke bare å ta seg sammen , ja det veit dei som har det slik.Og å ta en bit går ikke. Er bare så fornøyd med å ha klart ei veke uten noe sukker ( raffinert) Føler meg bedre i kroppen. Jeg har også 15kg for mye, så det blir en bonus om jeg går ned. Klarte å stå i mot kjeks på jobben idag...Det er ekstra utfordrende i førjulstiden. Jeg har kost meg med yoghurt med nøtter, klementiner o.l. Hva koser du deg med? Anonymkode: 89f78...092 Jeg klarte å komme meg ut av dette for noen år siden, og har bare ett tips, som jeg lover er det du virkelig må klare om du skal klare dette; ikke finn en sunn erstatning. Ikke nøtter, ikke klementiner, ikke gulrøtter. Du opprettholder en vane, der du holder fast på at det å putte noe i munnen er kos. Bare kutt alt som heter snoping. Det er det eneste som garantert fører til at suget forsvinner. Anonymkode: 6e0e5...805 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #4 Del Skrevet 18. november 2021 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Jeg klarte å komme meg ut av dette for noen år siden, og har bare ett tips, som jeg lover er det du virkelig må klare om du skal klare dette; ikke finn en sunn erstatning. Ikke nøtter, ikke klementiner, ikke gulrøtter. Du opprettholder en vane, der du holder fast på at det å putte noe i munnen er kos. Bare kutt alt som heter snoping. Det er det eneste som garantert fører til at suget forsvinner. Anonymkode: 6e0e5...805 Ja forstår hva du meiner. Og takk for svar. Kanskje bedre å spise klementin og annen frukt sammen med et måltid, og ikke småspise så mye mellom måltida? Det jeg syns er så utfordrende er at jeg klarer det som regel veldig fint noen uker, men så bare sprekker jeg...og tenker ikke fornuft. Det kan være visst jeg sover lite, hatt det slitsomt på jobb....osv. og da blir jeg så skuffa etterpå. Blir motivert av å høre at du har klart det så lenge. Målet er å holde på dette. Mvh TS Anonymkode: 89f78...092 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #5 Del Skrevet 18. november 2021 MiominMio skrev (32 minutter siden): Så flink du er. 17 dager uten sukker her og ikke noe form for tilisetninger av noe slag. Har styrt helt unna. Jeg spiser mye frukt og er vel ekstra glad i klementiner. Spiser litt melon og da om det er å få tak på Flink du også Håper og tror vi skal klare det videre Lykke til. TS Anonymkode: 89f78...092 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #6 Del Skrevet 18. november 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ja forstår hva du meiner. Og takk for svar. Kanskje bedre å spise klementin og annen frukt sammen med et måltid, og ikke småspise så mye mellom måltida? Det jeg syns er så utfordrende er at jeg klarer det som regel veldig fint noen uker, men så bare sprekker jeg...og tenker ikke fornuft. Det kan være visst jeg sover lite, hatt det slitsomt på jobb....osv. og da blir jeg så skuffa etterpå. Blir motivert av å høre at du har klart det så lenge. Målet er å holde på dette. Mvh TS Anonymkode: 89f78...092 Ikke spis mellom måltidene, aldri. De første fire ukene er det beintøft. Det neste halve året kjenner du et visst sug innimellom. Og så, plutselig, kjenner du aldri behovet for noe. Selv om sjokoladen står rett foran deg. Og da er det også umulig å sprekke. Anonymkode: 6e0e5...805 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #7 Del Skrevet 19. november 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Ikke spis mellom måltidene, aldri. De første fire ukene er det beintøft. Det neste halve året kjenner du et visst sug innimellom. Og så, plutselig, kjenner du aldri behovet for noe. Selv om sjokoladen står rett foran deg. Og da er det også umulig å sprekke. Anonymkode: 6e0e5...805 er motivert og vil prøve...har du ikke sug etter julekaker heller? :) ts Anonymkode: 89f78...092 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #8 Del Skrevet 24. november 2021 Jeg er så hektet på iskaffe at uansett hvor mye annet jeg klarer å unngå så kjøper jeg den orange iskaffen hver eneste dag. Drikker 3 stk hver eneste dag. Er så lei alt ! Prøver å slutte men jeg føler meg totalt fanget. FANGET med store bokstaver. Hehe.. Håper så inderlig at jeg en dag kan få fred og at at vilje styrken kunne bli bedre. Trener du ts eller dere andre ved siden av sukker stopp ? Anonymkode: 34ef1...f05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #9 Del Skrevet 24. november 2021 AnonymBruker skrev (På 19.11.2021 den 8.30): er motivert og vil prøve...har du ikke sug etter julekaker heller? ts Anonymkode: 89f78...092 Aldri sug etter søtt. Er jeg mett, så er jeg mett. Er jeg sulten så er søtt kvalmende. Anonymkode: 6e0e5...805 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå