AnonymBruker Skrevet 5. februar #21 Del Skrevet 5. februar Fortsatt singel! Anonymkode: 4f9f1...862 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar #22 Del Skrevet 5. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Fortsatt singel! Anonymkode: 4f9f1...862 Vil du snakke om hvorfor du tror det er vanskelig for deg å møte noen? Er det steg du kan ta for at det har større sannsynlighet å skje? Må kjøkkenet pusses opp? Anonymkode: 35e8c...306 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar #23 Del Skrevet 5. februar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Fortsatt singel! Anonymkode: 4f9f1...862 Over 2 år senere.. Hvor gammel er du ts? Anonymkode: e2e6f...ce7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WhisperingWind Skrevet 5. februar #24 Del Skrevet 5. februar Men hva gjør du for å møte noen? Tok meg 7 mnd å finne meg en kjæreste via dating app. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar #25 Del Skrevet 5. februar Her og er et hus som aldri blir solgt, det kommer ingen på visning engang. De bare ser på det utenfra og tenker at der vil de i hvert fall ikke bo, og går videre til andre hus. Vet ikke om problemet er størrelse, farge, planløsning, beliggenhet eller noe annet, men jeg har i alle fall gitt fullstendig opp. De som sier at alle kvinner så lett finner en partner, de tar feil! Anonymkode: 637bf...f56 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar #26 Del Skrevet 5. februar On 11/18/2021 at 12:46 AM, AnonymBruker said: kjærlighet kommer når man ikke venter på det så det dukker nokk opp ellers er tinder kjempe bra , skriv litt om deg selv å ha med bilde finnes andre plasser også , happen , møteplassen og badoo Anonymkode: f87f0...159 Er så lei av at folk skal si det der. 🤣 Anonymkode: 63859...383 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar #27 Del Skrevet 5. februar Link? Anonymkode: 07cca...8a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar #28 Del Skrevet 5. februar AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Link? Anonymkode: 07cca...8a8 Til hva? Anonymkode: d85de...592 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar #29 Del Skrevet 5. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Her og er et hus som aldri blir solgt, det kommer ingen på visning engang. De bare ser på det utenfra og tenker at der vil de i hvert fall ikke bo, og går videre til andre hus. Vet ikke om problemet er størrelse, farge, planløsning, beliggenhet eller noe annet, men jeg har i alle fall gitt fullstendig opp. De som sier at alle kvinner så lett finner en partner, de tar feil! Anonymkode: 637bf...f56 Kvinnelig hus av samme type her også! Anonymkode: d2b05...4e2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar #30 Del Skrevet 5. februar Sannheten er at de gode mennene er i lag med de gode damene.. Og så er det vel slik at ikke alle kvinner og menn er helt edruelige når de rater seg selv på markedsverdien. Sist hørte jeg fra en venninne av samboer på 55 år som lider av det samme komplekset som ts at hun vurderte seg selv en åtter eller nier.. Hun har en historie med å bare være med menn som er psykopater eller narsissister, alle forhold tidligere har vart mellom 4 og 6 år, hun har to barn med to fedre, hun har en ok utdannelse men ufattelig lite ambisiøs jobb, hun har dårlig forhold til sin familie. Skulle jeg satt hennes markedsverdi ville jeg satt den til maks 4. Det faktum at ingen forhold har vart i mer enn 4 til 6 år, har to fedre til sine to barn og alle eksene er psykopater eller narsissister gjør at jeg aldri ville satset seriøst på henne. Tenker de fleste som er i situasjonen til ts har litt lik bakgrunn som venninna til samboer. De tror menn ikke ser på forhistorien til kvinnen, det som gjør at menn satser seriøst på de eller behandler de som sexobjekter. Anonymkode: 862b3...a48 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar #31 Del Skrevet 5. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Sannheten er at de gode mennene er i lag med de gode damene.. Og så er det vel slik at ikke alle kvinner og menn er helt edruelige når de rater seg selv på markedsverdien. Sist hørte jeg fra en venninne av samboer på 55 år som lider av det samme komplekset som ts at hun vurderte seg selv en åtter eller nier.. Hun har en historie med å bare være med menn som er psykopater eller narsissister, alle forhold tidligere har vart mellom 4 og 6 år, hun har to barn med to fedre, hun har en ok utdannelse men ufattelig lite ambisiøs jobb, hun har dårlig forhold til sin familie. Skulle jeg satt hennes markedsverdi ville jeg satt den til maks 4. Det faktum at ingen forhold har vart i mer enn 4 til 6 år, har to fedre til sine to barn og alle eksene er psykopater eller narsissister gjør at jeg aldri ville satset seriøst på henne. Tenker de fleste som er i situasjonen til ts har litt lik bakgrunn som venninna til samboer. De tror menn ikke ser på forhistorien til kvinnen, det som gjør at menn satser seriøst på de eller behandler de som sexobjekter. Anonymkode: 862b3...a48 Øh, dette var en utrolig merkelig antakelse, men regner med at det er kødd. Anonymkode: d2b05...4e2 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar #32 Del Skrevet 5. februar AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Link? Anonymkode: 07cca...8a8 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Til hva? Anonymkode: d85de...592 Huset. Anonymkode: dc34d...77e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar #33 Del Skrevet 5. februar Gjør du noe etter jobb? Det finnes turgrupper for single. Det finnes arrangerte utenlands turer for single. Meld deg på et dansekurs. Matlagingskurs. Bokklubb. Søk om det bli arrangert brettspill kvelder i ditt nærområdet. Meld deg inn i en frivillige organisasjon. Det er et hav av arenaer hvor du kan treffe andre mennesker. Bli med! 😃 Anonymkode: f5a83...609 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar #34 Del Skrevet 5. februar AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Huset. Anonymkode: dc34d...77e Anonymkode: 604c2...368 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar #35 Del Skrevet 5. februar Huset er blitt eldre og mistet litt gnisten og. Anonymkode: 4f9f1...862 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
imagineme Skrevet 5. februar #36 Del Skrevet 5. februar Hvilken målgruppe er huset tiltenkt for da? Om huset er trygt, stabilt og ligger i et forstadsområde, men målgruppen er urbant, hipt, kult eller folk som ser etter strandtomt og de ekstreme detaljene så kanskje man burde endre litt på målgruppen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar #37 Del Skrevet 5. februar AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Gjør du noe etter jobb? Det finnes turgrupper for single. Det finnes arrangerte utenlands turer for single. Meld deg på et dansekurs. Matlagingskurs. Bokklubb. Søk om det bli arrangert brettspill kvelder i ditt nærområdet. Meld deg inn i en frivillige organisasjon. Det er et hav av arenaer hvor du kan treffe andre mennesker. Bli med! 😃 Anonymkode: f5a83...609 Det er vel disse tingene som kunne vært en ide. Beste måte å møte by mennesker på 😊 Anonymkode: 4f9f1...862 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar #38 Del Skrevet 5. februar Jeg er i slutten av 40 årene så kanskje det er grunnen til at jeg ikke er interessant. Anonymkode: 4f9f1...862 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samfunnsdebatt Skrevet 5. februar #39 Del Skrevet 5. februar Senk standarden din. Og start begynnelsen av kjæresteforhold med noen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar #40 Del Skrevet 5. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er i slutten av 40 årene så kanskje det er grunnen til at jeg ikke er interessant. Anonymkode: 4f9f1...862 Du er kanskje ikke interessant for jenter og kvinner i 20-30 årene, men du er absolutt interessant for kvinner i 40-50 årene. Du må oppsøke plasser hvor du kan treffe kvinner på din alder. Anonymkode: f5a83...609 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå