Beautyblender Skrevet 18. desember 2023 #61 Del Skrevet 18. desember 2023 Hei fra termin august 2022, døtrene våre skiller vel noen få dager om jeg husker riktig 🥰 Veldig kjedelig å ikke ha en syklus! Lurt å sjekke det ut 10 kg høres veldig mye ut.. Kan absolutt miste syklus av det også. Vi hadde egentlig også tenkt å prøve på et vårbarn 2025, men nå ble det en spontan prøvestart i november😅 Ikke augustbarn igjen her, så enten uflaks (normalt) eller at ammingen påvirker, who knows. Lykke til videre!☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angeleye Skrevet 12. januar #62 Del Skrevet 12. januar Så spennende at dere ønsker nr 2 nå da! Vi er ikke helt der enda for å si det sånn 🤣 Håper syklusen kommer i gang snart. Masse lykke til ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yrno Skrevet 18. april Forfatter #63 Del Skrevet 18. april Beautyblender skrev (På 18.12.2023 den 8.36): Hei fra termin august 2022, døtrene våre skiller vel noen få dager om jeg husker riktig 🥰 Veldig kjedelig å ikke ha en syklus! Lurt å sjekke det ut 10 kg høres veldig mye ut.. Kan absolutt miste syklus av det også. Vi hadde egentlig også tenkt å prøve på et vårbarn 2025, men nå ble det en spontan prøvestart i november😅 Ikke augustbarn igjen her, så enten uflaks (normalt) eller at ammingen påvirker, who knows. Lykke til videre!☺️ Jaa, sant! Hvordan gikk det med prøvingen? 🤩 Angeleye skrev (På 12.1.2024 den 21.22): Så spennende at dere ønsker nr 2 nå da! Vi er ikke helt der enda for å si det sånn 🤣 Håper syklusen kommer i gang snart. Masse lykke til ❤️ Hahaha! Skjønner deg veldig godt! Er noe med å komme seg ovenpå og kjenne på mestring av livet en stund også 🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yrno Skrevet 18. april Forfatter #64 Del Skrevet 18. april Etter 17 måneder kom endelig syklusen tilbake i januar etter en periode med mindre nattamming 🙏 Vi kjørte på med en halvveis runde prøving i februar, men traff dårlig og gikk ikke. Syklusen har vært stabil på 28-30 dager siden den kom tilbake, noe som er en stor lettelse! 😄 Vi har bestemt oss for prøvestart fra juni, og nå prøver jeg å nyte disse to siste syklusen uten prøving 😊 Det står mye gøy på agendaen fremover med blant annet feiring av bursdag og kjærestetur en hel helg i mai. Mini har begynt å sove mye bedre på nettene og vi begynner å glede oss skikkelig til prøvestart! Hadde vi hatt råd til januarbarn hadde vi satt i gang med det samme 🤭 Denne syklusen har jeg brukt eggløsningstester for å bli kjent med kroppen igjen, og har lært mye! Ca 1 uke før EL stiger aksjelysten betraktelig. 3 dager ish før EL får jeg en «stram» følelse og har EL-smerter ca to dager før el-testene peaker. El-peaken er kun noen timer før testene synker igjen, og jeg kjenner det ganske tydelig når det er topp. Etterpå gjør det vondt i ca 1-2 døgn. Får også masse el-slim når testene peaker, noe som er nytt fra før jeg var gravid 🤷🏼♀️ Spennende tider i vente 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yrno Skrevet 27. april Forfatter #65 Del Skrevet 27. april Var visst ikke så mye vits i å kartlegge den syklusen gitt.. 🙈 Mannen sine soldater overlever betraktelig lengre i felt enn antatt, og lang historie kort er jeg gravid 🥰 Riktignok bare rundt 12dpo i dag, men testene er klink positive og mensen kom aldri 🤷🏼♀️ Fortsatt veldig tidlig, og fikk greit sjokk, men nå er vi veldig glade og håper det går veien 🙏 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angeleye Skrevet 29. april #66 Del Skrevet 29. april Ååh, så kjekt! Gratulerer så mye ❤️😍 for en kjekk overraskelse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beautyblender Skrevet 2. mai #67 Del Skrevet 2. mai Yrno skrev (På 27.4.2024 den 11.33): Var visst ikke så mye vits i å kartlegge den syklusen gitt.. 🙈 Mannen sine soldater overlever betraktelig lengre i felt enn antatt, og lang historie kort er jeg gravid 🥰 Riktignok bare rundt 12dpo i dag, men testene er klink positive og mensen kom aldri 🤷🏼♀️ Fortsatt veldig tidlig, og fikk greit sjokk, men nå er vi veldig glade og håper det går veien 🙏 Gratulerer!! Når blir termin da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beautyblender Skrevet 2. mai #68 Del Skrevet 2. mai Yrno skrev (På 18.4.2024 den 10.28): Jaa, sant! Hvordan gikk det med prøvingen? 🤩 Hahaha! Skjønner deg veldig godt! Er noe med å komme seg ovenpå og kjenne på mestring av livet en stund også 🤭 Prøvingen gikk over all forventning/litt for fort 🙈 jeg var faktisk gravid da jeg kommenterte sist, fant ut av det noen timer senere 🤪 Trodde jeg hadde fått mensen men blødde litt mindre enn vanlig og ble uggen. Skulle ta en test for å utelukke galskap, neida positiv den! Og spiren holdt til tross for blødning. Nå er jeg over halvveis med en lillebror 🤩 blir akkurat to år mellom, omtrent lik termin som sist så blir spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yrno Skrevet 3. mai Forfatter #69 Del Skrevet 3. mai Beautyblender skrev (10 timer siden): Prøvingen gikk over all forventning/litt for fort 🙈 jeg var faktisk gravid da jeg kommenterte sist, fant ut av det noen timer senere 🤪 Trodde jeg hadde fått mensen men blødde litt mindre enn vanlig og ble uggen. Skulle ta en test for å utelukke galskap, neida positiv den! Og spiren holdt til tross for blødning. Nå er jeg over halvveis med en lillebror 🤩 blir akkurat to år mellom, omtrent lik termin som sist så blir spennende! Åå gratulerer så mye! Så gøy at det gikk på første 🤩 Blir fint med ny august-baby da, blir rutinert på det du nå 🤭 Her er termin 10.januar, så veeeeldig tidlig enda, men krysser alt jeg har for at det går bra 🙏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yrno Skrevet 6. august Forfatter #70 Del Skrevet 6. august Liten status: Er nå 18+6 med termin 4.januar. Har OUL om ei uke, men har smugtittet for en måned siden og funnet ut at vi venter ei lillesøster 💖 Kjenner ho bevege seg inni der daglig og begynner å lande litt i at jeg er gravid igjen 💖 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver2021 Skrevet 7. august #71 Del Skrevet 7. august Åå så gøy at du er gravid igjen! Stas med ei lita prinsesse 🧡 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå