AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #1 Skrevet 17. november 2021 Sett at dere møtte en mann på 45 år som fortsatt bodde sammen med sine foreldre. Hva hadde dere tenkt? Anonymkode: e76f7...bc1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #3 Skrevet 17. november 2021 Samme som om en kvinne hadde gjort det. Anonymkode: 5b173...e7d 3
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #4 Skrevet 17. november 2021 Turn OFF Anonymkode: 542b9...14e 7
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #5 Skrevet 17. november 2021 Ha ha ha.... Anonymkode: 25727...1dc
Queen of the North Skrevet 17. november 2021 #6 Skrevet 17. november 2021 Spørs hvorfor og hvor. På gutterommet i samme boenhet? Skeptisk. I separat/utleie boenhet i samme enebolig? En som vil holde ett øye på sine godt voksne foreldre og være tilgjengelig om de trenger hjelp. Vet ikke helt om jeg ville flyttet inn med denne mannen, men det gjør han ikke til en dårlig fyr. 3
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #7 Skrevet 17. november 2021 Er svigermor gal? Da bosetter man seg helst i en annen kommune. Stort sett er det et stort NEI. Anonymkode: 25727...1dc
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #8 Skrevet 17. november 2021 Jeg har dessverre en bror som bor hjemme hos sin far. Han er i 30 årene. Han bor hjemme fordi faren hans drikker, og han har sagt at flytter jeg ut så er far død innen et år. Broren min er en ordentlig mann, snill og god, men kaster bort livet sitt på å passe på en forelder som ruser seg. Kan ikke tenke meg at han kommer til å treffe noen så lenge han bor slik. Anonymkode: 78ef1...f29 6
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #9 Skrevet 17. november 2021 Da jeg ble sammen med mannen min var han i 30-årene og bodde hjemme. For å ta seg av sin far (som satt i rullestol) og sin bror som var i starten av tenårene. Min mann forsørget dem delvis samtidig som han sto for hoveddelen av husarbeidet, kjørte broren til og fra hobbyer, hjalp til med skolearbeid, skiftet bandasjer på faren og kjørte ham til legetimer. Ikke alle som bor hjemme i voksen alder gjør det for å sitte på gutterommet og game hele dagen. Anonymkode: 4a668...1f1 14
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #10 Skrevet 17. november 2021 En bsrndomsvenn av meg bor sånn. Når han var 28 spurte jeg han litt på fleip om han ikke skulle finne seg noe eget snart. Jo det skulle han så fort som mulig, han sa han bodde slik for å spare opp mest mulig. Som kompis så jeg jo at damene aldri ble hos han og det er vel ikke akkurat noe rart når han fremdeles bodde hos mamma og pappa i en alder av snart 30. Vi har kun sporadisk kontakt nå og ses sjelden. Men han bor fremdeles hjemme på gutterommet og han fylte 45 i fjor.. Lurer på hva han sparer til Anonymkode: 71d43...ad3 4
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #11 Skrevet 17. november 2021 Broren min er midt i 30-årene og bor hjemme hos mamma fortsatt. Har hatt store utfordringer med å mestre livet, og å fungere i arbeidslivet. Eier ikke økonomisk sans, og bruker penger omtrent bare på fyll, mat og røyk. Og klarer dermed ikke å spare til tross for at han bor hjemme. Moren min er redd for å stille for mye krav til han, da hun er redd for at de å pushe han for mye kan føre til at han velger å gjøre noe dumt.... Han får oppfølging av psykolog og NAV, men det er kun han selv som kan ta ordentlig tak i livet sitt. Og det klarer han ikke. Anonymkode: 95837...7ae 2
Høyeheler Skrevet 17. november 2021 #12 Skrevet 17. november 2021 Ts tviler du har vært på hjemmebesøk der, kan jo ta feil. Her har noen brukere begrunnet årsaken til at noen voksne bor hjemme. Ts, du lurer bare på hva andre hadde tenkt. Det er årsaken til at jeg tviler.
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #14 Skrevet 17. november 2021 Det kommer helt an på grunnen til at han fortsatt bor hjemme. Er han CP? Utviklingshemmet? Så klart ønsker ikke jeg å date en slik en. Hjelper han syke foreldre? Da er det noe helt annet. Det forteller meg at han er en bra sønn, men hadde nok ikke datet da heller fordi han er vel nok ikke interessert i det heller siden han velger heller å bo med foreldre og bruke tiden sin på dem, enn ei dame. Anonymkode: b1544...83e 1
Pingvinen Skrevet 17. november 2021 #15 Skrevet 17. november 2021 Hvis han bor i samme boenhet/på gutterommet er det uakseptabelt. Helt uaktuelt og veldig turn off 2
Jordbæra Skrevet 17. november 2021 #16 Skrevet 17. november 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Sett at dere møtte en mann på 45 år som fortsatt bodde sammen med sine foreldre. Hva hadde dere tenkt? Anonymkode: e76f7...bc1 På gutterommet? Hadde ikke orka å bli samboer med han, han vil nok alltid forvente at en samboer blir hans nye mor. 2
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #17 Skrevet 17. november 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Broren min er midt i 30-årene og bor hjemme hos mamma fortsatt. Har hatt store utfordringer med å mestre livet, og å fungere i arbeidslivet. Eier ikke økonomisk sans, og bruker penger omtrent bare på fyll, mat og røyk. Og klarer dermed ikke å spare til tross for at han bor hjemme. Moren min er redd for å stille for mye krav til han, da hun er redd for at de å pushe han for mye kan føre til at han velger å gjøre noe dumt.... Han får oppfølging av psykolog og NAV, men det er kun han selv som kan ta ordentlig tak i livet sitt. Og det klarer han ikke. Anonymkode: 95837...7ae Den dagen moren deres dør så lurer man på hvordan livet blir. Anonymkode: 8ee94...c3a 2
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #18 Skrevet 17. november 2021 Å bo hjemme hos foreldre 40 år gammel er ikke bra. Jeg hadde ikke «turt» å blitt i lag med en sånn en🙈 Anonymkode: 17318...209
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #19 Skrevet 17. november 2021 Tror de fleste hadde sett på det som en dealbreaker. Men verdenen er ikke svart/hvit, hadde det hvert for å hjelpe/passe på en forelder så hadde det hvert noe helt annet en om det var fordi vedkommende aldri hadde flyttet hjemmefra. Hadde ikke dumpet en av en sånn årsak alene om man virkelig hadde kjemi da sånt er sjelden. Anonymkode: eb2a6...531
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #20 Skrevet 18. november 2021 I utgangspunktet hadde jeg vært skeptisk. Men om det viser seg at han bor der for en god grunn, gjør sin del i hjemmet og ikke får alt servert på et sølvfat kunne jeg synes at det var ok. Nå er ikke jeg ute etter en samboer, særbo må til for min del. Det kunne gitt noen utfordringer om hans boforhold da vedvarer.. Anonymkode: ed729...75c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå