AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #1 Skrevet 17. november 2021 Jeg synes det er merkelig erfaring jeg har fått ved kjøp i nettbutikken til Power. Jeg kjøper ett produkt, og trenger tilbehør til produktet. Det viser seg at tilbehøret ikke passer til hovedproduktet, og jeg kontakter via chat til kundeservicen og de sier det oppretter sak, og vil sende lapp for mulighet å sende tilbake produktet. Det skjer aldri. Jeg kontakter på ny, og det samme skjer igjen, og ved tredje henvendelse så ber jeg dem sende i dag. Etter å ha gitt all informasjon på ny, så spør dem om det er noe mer dem kan hjelpe meg med??? og ikke bare det, men avslutter med å si ha fortsatt fin kveld, og klokken er 8:30 på morgenen. Så jeg stoler ikke på utlendingene som jobber i chat med navn abul, og mohammed etc. Det ender med at jeg ringer for å virkelig å få opprettet en sak. Vedkommende spør etter navn og e-post og det er lenge stille, og plutselig sier vedkommende at ja, men det skal vi se på saken, da jeg må spørre raskt, men trenger du ikke mer informasjon? joooo, kan du gi ordrenummer... Dette er opplevelsen min ved handel i Power... jeg var nok naiv som kjøpte produkt fra Internett. Mitt tips kjøp i butikk der du bor. Anonymkode: 0d44f...a21
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #2 Skrevet 17. november 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg synes det er merkelig erfaring jeg har fått ved kjøp i nettbutikken til Power. Jeg kjøper ett produkt, og trenger tilbehør til produktet. Det viser seg at tilbehøret ikke passer til hovedproduktet, og jeg kontakter via chat til kundeservicen og de sier det oppretter sak, og vil sende lapp for mulighet å sende tilbake produktet. Det skjer aldri. Jeg kontakter på ny, og det samme skjer igjen, og ved tredje henvendelse så ber jeg dem sende i dag. Etter å ha gitt all informasjon på ny, så spør dem om det er noe mer dem kan hjelpe meg med??? og ikke bare det, men avslutter med å si ha fortsatt fin kveld, og klokken er 8:30 på morgenen. Så jeg stoler ikke på utlendingene som jobber i chat med navn abul, og mohammed etc. Det ender med at jeg ringer for å virkelig å få opprettet en sak. Vedkommende spør etter navn og e-post og det er lenge stille, og plutselig sier vedkommende at ja, men det skal vi se på saken, da jeg må spørre raskt, men trenger du ikke mer informasjon? joooo, kan du gi ordrenummer... Dette er opplevelsen min ved handel i Power... jeg var nok naiv som kjøpte produkt fra Internett. Mitt tips kjøp i butikk der du bor. Anonymkode: 0d44f...a21 herregud, rasistisk oppgulp måtte frem, ja!! bra du fikk dårlig service, synes du fortjente det! Anonymkode: 0676c...a3b 3
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #3 Skrevet 17. november 2021 Ingen trenger å være rassist, ingen fortjener dårlig service heller. Internett, ass! Ring Power, TS, ikke sitt og syt her. Neste gang kjøper du elektronikk på en ordentlig butikk eller direkte fra Kina. Anonymkode: 97c2f...afe 2
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #4 Skrevet 17. november 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ingen trenger å være rassist, ingen fortjener dårlig service heller. Internett, ass! Ring Power, TS, ikke sitt og syt her. Neste gang kjøper du elektronikk på en ordentlig butikk eller direkte fra Kina. Anonymkode: 97c2f...afe Jeg har ringt, det bare konkluderte min mistanke. Anonymkode: 0d44f...a21
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #5 Skrevet 17. november 2021 Okei så dette hadde ikke noe med power å gjøre altså, men power historien var bare et påskudd til å spre rasisme. Oppfinnsomt! Har du noen andre hobbyer? Anonymkode: 2cc72...d9c 2
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #6 Skrevet 17. november 2021 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Okei så dette hadde ikke noe med power å gjøre altså, men power historien var bare et påskudd til å spre rasisme. Oppfinnsomt! Har du noen andre hobbyer? Anonymkode: 2cc72...d9c Dette har definitivt med power å gjøre, og deres behandling av kunder i "nettbutikk". Anonymkode: 0d44f...a21
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #7 Skrevet 17. november 2021 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Jeg har ringt, det bare konkluderte min mistanke. Anonymkode: 0d44f...a21 "Konkluderte" din mistanke?? Hva betyr det?? Anonymkode: 70787...8cf
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #8 Skrevet 17. november 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): "Konkluderte" din mistanke?? Hva betyr det?? Anonymkode: 70787...8cf at det er kynisk kundebehandling, og de vil ikke opprette sak eller gjøre noe som helst. Noen som vet nettbutikken tilknyttet Power egen og selvstendig butikk uten om fysiske butikker? Anonymkode: 0d44f...a21
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå