Gå til innhold

Hvor mange kg kan jeg gå ned før 14 desember?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Spiser 1500 kcal om dagen og løper 30 min hver dag ca 400 kcal brent på den løpe turen.. 

Hvor mange kg kan jeg gå ned ca fram til 14 desember om jeg følger denne planen? Noen som har prøvd det? 

Anonymkode: ec2a3...429

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer jo helt an på hva du veier nå. Veier du 130 kg, vil du jo gå ned mye mer enn om du veier 65.

Anonymkode: c1165...ed9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regnet grovt på det å kom frem til 3 kg. Kommer jo ann på hvor aktiv du er resten av dagen , muskelmasse o.l.

Anonymkode: 216f7...f7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi kun 3 kg, 

Jeg er aktiv resten av dagen også 

Hva må til for å få til 5-7kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk ut tdeecalculator.net, finn din TDEE (sedentary) og spis under den. Ikke spis under BMR da, det er ikke bra. Ett kilo tilsvarer ca. 7000 kalorier, så hvis du spiser rundt 460 kalorier under TDEE, vil du gå ned rundt et halvt kilo i uka. Når du er såpass liten som du er, kan det godt hende at kalorivinduet du kan spise naturlig blir lavt og dermed er det ikke rom for å spise så mye under TDEE, derfor vil det gå saktere etterhvert. 

Anonymkode: e5e87...368

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Sjekk ut tdeecalculator.net, finn din TDEE (sedentary) og spis under den. Ikke spis under BMR da, det er ikke bra. Ett kilo tilsvarer ca. 7000 kalorier, så hvis du spiser rundt 460 kalorier under TDEE, vil du gå ned rundt et halvt kilo i uka. Når du er såpass liten som du er, kan det godt hende at kalorivinduet du kan spise naturlig blir lavt og dermed er det ikke rom for å spise så mye under TDEE, derfor vil det gå saktere etterhvert. 

Anonymkode: e5e87...368

Tusen takk for tips og utfyllende hjelp 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...