Gå til innhold

Han har møtt ei annen likt som meg og nå blokkert


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har datet en som var veldig imot dette med å treffe flere på en gang, og sa han satte pris på om jeg var enig. Han ble og oppgitt når han snakket om kvinner som ikke slipper ned guarden raskt for om de ikke stoler på den de dater trenger de psykolog før de treffer menn. Ga inntrykk av å være hel ved og en som så ned på dagens datingkultur med å treffe fler og ghosting. Siste jeg hørte fra han var «vi ses ❤️«, da hadde han to dager før bedt meg med ut på noe opplegg. Da dagen kom hørte jeg ingenting, og så jeg var blokkert på alle sosiale medier.

Nå sjekket venninnen min han opp siden han åpenbart ikke har blokkert en fremmed, «i et forhold» står det på facebook med dato for en uke siden, med masse hjerter fra han i kommentarene. Det er kanskje to uker siden han blokkerte meg. Jeg er så kvalm nå og har vondt i magen. Ikke fordi jeg er lei meg men fordi jeg har blitt lurt. Vi har hatt sex frem til siste slutt så han har ligget med begge samtidig også. Tenk å snakke så bastant som han har gjort og så gjøre dette. Det var siste forsøk fra meg, nå ORKER jeg ikke mer dating :( 

Anonymkode: 96645...e03

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Har datet en som var veldig imot dette med å treffe flere på en gang, og sa han satte pris på om jeg var enig. Han ble og oppgitt når han snakket om kvinner som ikke slipper ned guarden raskt for om de ikke stoler på den de dater trenger de psykolog før de treffer menn. Ga inntrykk av å være hel ved og en som så ned på dagens datingkultur med å treffe fler og ghosting. Siste jeg hørte fra han var «vi ses ❤️«, da hadde han to dager før bedt meg med ut på noe opplegg. Da dagen kom hørte jeg ingenting, og så jeg var blokkert på alle sosiale medier.

Nå sjekket venninnen min han opp siden han åpenbart ikke har blokkert en fremmed, «i et forhold» står det på facebook med dato for en uke siden, med masse hjerter fra han i kommentarene. Det er kanskje to uker siden han blokkerte meg. Jeg er så kvalm nå og har vondt i magen. Ikke fordi jeg er lei meg men fordi jeg har blitt lurt. Vi har hatt sex frem til siste slutt så han har ligget med begge samtidig også. Tenk å snakke så bastant som han har gjort og så gjøre dette. Det var siste forsøk fra meg, nå ORKER jeg ikke mer dating :( 

Anonymkode: 96645...e03

Jah… og hva lærte vi av dette?

Kvinner i datingmarkedet er nesten komiske. De er som en båt på en diger fjord med ett eneste skjær, som driver og kjører på det samme skjæret om igjen og om igjen og om igjen… inntil det omtrent bare er rekved igjen.

«Oppgitt av kvinner som ikke stoler på menn, de bør gå til psykolog»  … og selv ikke dette fikk en ørliten varsellampe til å tennes hos deg?

Du falt for den …?!?!?

Tough love, men dette trenger du (dere?) faktisk å høre:

Sikkert like greit for din egen del om du trekker inn årene. For om du skulle gi det et siste forsøk går vel turen straka vegen på det samme gamle skjæret nok en gang.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ClausSaus skrev (1 minutt siden):

Jah… og hva lærte vi av dette?

Kvinner i datingmarkedet er nesten komiske. De er som en båt på en diger fjord med ett eneste skjær, som driver og kjører på det samme skjæret om igjen og om igjen og om igjen… inntil det omtrent bare er rekved igjen.

«Oppgitt av kvinner som ikke stoler på menn, de bør gå til psykolog»  … og selv ikke dette fikk en ørliten varsellampe til å tennes hos deg?

Du falt for den …?!?!?

Tough love, men dette trenger du (dere?) faktisk å høre:

Sikkert like greit for din egen del om du trekker inn årene. For om du skulle gi det et siste forsøk går vel turen straka vegen på det samme gamle skjæret nok en gang.

Har du ikke bedre å ting å gjøre?

Anonymkode: 0968b...a53

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, ClausSaus said:

Jah… og hva lærte vi av dette?

Kvinner i datingmarkedet er nesten komiske. De er som en båt på en diger fjord med ett eneste skjær, som driver og kjører på det samme skjæret om igjen og om igjen og om igjen… inntil det omtrent bare er rekved igjen.

«Oppgitt av kvinner som ikke stoler på menn, de bør gå til psykolog»  … og selv ikke dette fikk en ørliten varsellampe til å tennes hos deg?

Du falt for den …?!?!?

Tough love, men dette trenger du (dere?) faktisk å høre:

Sikkert like greit for din egen del om du trekker inn årene. For om du skulle gi det et siste forsøk går vel turen straka vegen på det samme gamle skjæret nok en gang.

Jeg sa jeg var veldig uenig med han og at det skal respekteres at man ikke stoler på noen med en gang. Han var sånn fordi eksen hadde hatt trust issues og han var drittlei usikre damer. Uansett er poenget her at noen kan være SÅ falsk, jeg blir så sykt forbanna. Fuckboys kan være sjarmerende og sleipe men de er langt bedre enn disse «hel ved og good guy» mennene. Tenker på at han ble oppgitt siden han tok mest initiativ, det burde visstnok gå begge veier i en ekte relasjon. Ekte relasjon meg i ræva. 

Anonymkode: 96645...e03

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med dere kvinner på Kg som bare aldri kan forstå når en fyr ikke vil være sammen med dere? Og ikke klarer å slutte og nerve videre om det når saken er avsluttet. Hva er vitsen? 
 

ikke gråt over spilt melk.

Anonymkode: e60fc...1d1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rampenissen72
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva er det med dere kvinner på Kg som bare aldri kan forstå når en fyr ikke vil være sammen med dere? Og ikke klarer å slutte og nerve videre om det når saken er avsluttet. Hva er vitsen? 
 

ikke gråt over spilt melk.

Anonymkode: e60fc...1d1

De må ha «closure»…. 🤡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj for en dust! Han jugde til deg fra starten av bare for å komme fort i buksene på deg! Drittsekk... Rødt flagg det han sa om at han hatet jenter som hadde guarden oppe, det oversettes til at han ikke respekterer jenter som vil bruke tid på å bli kjent fordi han vil hoppe over det stadiet for å få seg ligg raskest mulig. Han har tydeligvis vært på vei inn i dette forholdet mens han prøvde å få komme  i buksene på deg og du burde si fra til dama hans så hun vet åssen type han er

Anonymkode: ed8c1...5ea

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Hva er det med dere kvinner på Kg som bare aldri kan forstå når en fyr ikke vil være sammen med dere? Og ikke klarer å slutte og nerve videre om det når saken er avsluttet. Hva er vitsen? 
 

ikke gråt over spilt melk.

Anonymkode: e60fc...1d1

Jeg forstår veldig godt at når en mann slutter å svare er det et tegn på at han ikke er interessert lengre. Men jeg blir fortsatt like irritert over de at  ikke bare skriver "sorry, vil ikke sees igjen". Ghosting er en utrolig umoden og ufin måte å avvise noen på. For min del kan det å skrive noe her på KG være en slags terapi, fordi her kan man få ut tankene sine uten å føle seg som en idiot. For det er jo det man føler seg etter å ha blitt avvist, og ikke alltid man ønsker å snakke med noen man kjenner om det fordi det føles så rart å skulle bli så opphengt i noen man såvidt har møtt..

Anonymkode: e8c2e...864

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Har datet en som var veldig imot dette med å treffe flere på en gang, og sa han satte pris på om jeg var enig. Han ble og oppgitt når han snakket om kvinner som ikke slipper ned guarden raskt for om de ikke stoler på den de dater trenger de psykolog før de treffer menn. Ga inntrykk av å være hel ved og en som så ned på dagens datingkultur med å treffe fler og ghosting. Siste jeg hørte fra han var «vi ses ❤️«, da hadde han to dager før bedt meg med ut på noe opplegg. Da dagen kom hørte jeg ingenting, og så jeg var blokkert på alle sosiale medier.

Nå sjekket venninnen min han opp siden han åpenbart ikke har blokkert en fremmed, «i et forhold» står det på facebook med dato for en uke siden, med masse hjerter fra han i kommentarene. Det er kanskje to uker siden han blokkerte meg. Jeg er så kvalm nå og har vondt i magen. Ikke fordi jeg er lei meg men fordi jeg har blitt lurt. Vi har hatt sex frem til siste slutt så han har ligget med begge samtidig også. Tenk å snakke så bastant som han har gjort og så gjøre dette. Det var siste forsøk fra meg, nå ORKER jeg ikke mer dating :( 

Anonymkode: 96645...e03

Så jævlige folk er 😕

Generelt bør du ikke bry deg om hva folk sier, men hva de gjør - altså det er ens handlinger over tid som avslører hvem en er, ikke hvor flink man er til å ordlegge seg og si de riktige tingene.

Her fikk du jo også et gigiantisk rødt flagg når han sa " kvinner som ikke slipper ned guarden raskt blabla å stoler på".  Han utviser jo allerede her med all tydelighet svært liten empati og narsissistiske trekk ved at han ikke forstår at tillit/stole på er noe man opparbeider seg over tid/viser seg verdig.

Jeg føler eneste måten å sile ut søppelet på er å bruke tid for å bli kjent med personen,og først tar steg videre når man reelt sett har fått et bilde av hvem den andre personen er. Allerede der får man silt bort en drøss av folk som helt åpenbart forventer/ har for vane å møte en ukjent person og være samboere 3 uker etterpå, eventuelt har null problem med å parallell date og pule 5 stk samtidig. Sistnevnte vil aldri gidde/ha mulighet til å bruke tid på å bare bli kjent uten å i det minste få sex i bytte.

 

 

Endret av Jr.Garcon
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg sa jeg var veldig uenig med han og at det skal respekteres at man ikke stoler på noen med en gang. Han var sånn fordi eksen hadde hatt trust issues og han var drittlei usikre damer. Uansett er poenget her at noen kan være SÅ falsk, jeg blir så sykt forbanna. Fuckboys kan være sjarmerende og sleipe men de er langt bedre enn disse «hel ved og good guy» mennene. Tenker på at han ble oppgitt siden han tok mest initiativ, det burde visstnok gå begge veier i en ekte relasjon. Ekte relasjon meg i ræva. 

Anonymkode: 96645...e03

Det var vel strengt tatt ikke han som ble knullet, brukt og dumpet… var det vel?

Er det noe du kunne gjort annerledes, for å beskytte deg selv mot å bli utnyttet…?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

Æsj for en dust! Han jugde til deg fra starten av bare for å komme fort i buksene på deg! Drittsekk... Rødt flagg det han sa om at han hatet jenter som hadde guarden oppe, det oversettes til at han ikke respekterer jenter som vil bruke tid på å bli kjent fordi han vil hoppe over det stadiet for å få seg ligg raskest mulig. Han har tydeligvis vært på vei inn i dette forholdet mens han prøvde å få komme  i buksene på deg og du burde si fra til dama hans så hun vet åssen type han er

Anonymkode: ed8c1...5ea

Ja :( og hun er veldig muskuløs (tror muligens bodybuilder etter bildene å dømme) og kort blondt hår, eksen var samme type som henne. Jeg er høy og slank/smal med langt halvmørkt hår og en helt annen type. Tenker han har en type han faller for, så var jeg sidepiece mens han lette. Og vel vitende om dette og samtidig som han har møtt henne prøvde han å overtale meg til å senke guarden og åpne meg for han. Er fremdeles skikkelig kvalm for dette var nytt nivå drittsekk for meg. 

Anonymkode: 96645...e03

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, Jr.Garcon said:

Så jævlige folk er 😕

Generelt bør du ikke bry deg om hva folk sier, men hva de gjør - altså det er ens handlinger over tid som avslører hvem en er, ikke hvor flink man er til å ordlegge seg og si de riktige tingene.

Her fikk du jo også et gigiantisk rødt flagg når han sa " kvinner som ikke slipper ned guarden raskt blabla å stoler på".  Han utviser jo allerede her med all tydelighet svært liten empati og narsissistiske trekk ved at han ikke forstår at tillit/stole på er noe man opparbeider seg over tid/viser seg verdig.

Jeg føler eneste måten å sile ut søppelet på er å bruke tid for å bli kjent med personen,og først tar steg videre når man reelt sett har fått et bilde av hvem den andre personen er. Allerede der får man silt bort en drøss av folk som helt åpenbart forventer/ har for vane å møte en ukjent person og være samboere 3 uker etterpå, eventuelt har null problem med å parallell date og pule 5 stk samtidig. Sistnevnte vil aldri gidde/ha mulighet til å bruke tid på å bare bli kjent uten å i det minste få sex i bytte.

 

 

Takk for fint svar

Anonymkode: 96645...e03

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, ClausSaus said:

Det var vel strengt tatt ikke han som ble knullet, brukt og dumpet… var det vel?

Er det noe du kunne gjort annerledes, for å beskytte deg selv mot å bli utnyttet…?

Kjenner jeg har trukket meg inn i skallet igjen og blir ikke mer dating på meg, jeg orker ikke mer. Så det spiller ingen rolle hvordan taktikk jeg burde hatt eller ha framover. Vet ikke hva jeg kunne gjort annerledes, jeg passet på å ikke åpne meg for mye og bruke tid mens vi ble kjent. Men angrer på at jeg holdt meg til en siden det var viktig for han (🙄

Anonymkode: 96645...e03

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kjenner jeg har trukket meg inn i skallet igjen og blir ikke mer dating på meg, jeg orker ikke mer. Så det spiller ingen rolle hvordan taktikk jeg burde hatt eller ha framover. Vet ikke hva jeg kunne gjort annerledes, jeg passet på å ikke åpne meg for mye og bruke tid mens vi ble kjent. Men angrer på at jeg holdt meg til en siden det var viktig for han (🙄

Anonymkode: 96645...e03

Vel… et lite tips med på veien, dersom du nå skulle få lyst til å prøve deg en siste gang:

Inntil det motsatte er bevist er han en drittsekk.

Altså: Det er ikke din jobb å tro at han ikke er en drittsekk. Din jobb er å tro at han er det, så lenge som mulig. For det er han sannsynligvis.

Og så må du innrette deg deretter.

(Tilsvarende gjelder selvsagt også for menn: Inntil det motsatte er bevist er hun en bitch.)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kjenner jeg har trukket meg inn i skallet igjen og blir ikke mer dating på meg, jeg orker ikke mer. Så det spiller ingen rolle hvordan taktikk jeg burde hatt eller ha framover. Vet ikke hva jeg kunne gjort annerledes, jeg passet på å ikke åpne meg for mye og bruke tid mens vi ble kjent. Men angrer på at jeg holdt meg til en siden det var viktig for han (🙄

Anonymkode: 96645...e03

Du har selvfølgelig ikke valgt feil taktikk, man må kunne være seg selv når man dater noen ellers er vel hele poenget borte. Han mannen der var en skikkelig stor drittsekk, man oppfører seg bare ikke på den måten. Skjønner godt at du ikke vil date videre etter noe sånt, men det er samtidig litt synd å la den idioten ødelegge for deg. 

Anonymkode: 95529...046

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei TS, første bud er alltid å være deg selv, uansett utfall - om det betyr litt reservert og ikke hoppe hodestups inn i et forhold fordi det er rett for deg så er det helt greit, det er ikke du som er problemet her. Du må snu fokus! 

Han ønsket en jente som var "all in" en som var etter hans preferanser, og han oppførte seg som en typisk dust underveis her både ved å si at "slik viljeg det skal være" og ved å gjøre akkurat det han kritiserte mest mot deg etterhvert. Ingenting av dette sier noe om deg og din verdi - du er god som du er, dette er hans issue! Ikke la det ta motet fra deg, det finnes folk der ute som ikke er dust, problemet er at det er ganske mange duster å treffe før man finner disse fine folka! 

Gi deg selv tid, ikke til å sørge - han er ikke noe tap, men til å gjenvinne balansen i deg selv, komme til å tro på at du er fantastisk som du er og at du vil treffe noen som ser deg og liker DEG, en som ikke vil begrense deg, legge føringer for deg eller gi deg bad days.. 
 

❤️ 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kvinner ligger alltid for tidlig, derfor kan menn holde på slik. Tar kvinner seg sammen og setter seg selv først så må menn jobbe hardere for å få en kvinne. 

Anonymkode: 0dafc...da6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ClausSaus skrev (9 minutter siden):

Vel… et lite tips med på veien, dersom du nå skulle få lyst til å prøve deg en siste gang:

Inntil det motsatte er bevist er han en drittsekk.

Altså: Det er ikke din jobb å tro at han ikke er en drittsekk. Din jobb er å tro at han er det, så lenge som mulig. For det er han sannsynligvis.

Og så må du innrette deg deretter.

(Tilsvarende gjelder selvsagt også for menn: Inntil det motsatte er bevist er hun en bitch.)

HÆ?

Anonymkode: 0968b...a53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Har datet en som var veldig imot dette med å treffe flere på en gang, og sa han satte pris på om jeg var enig. Han ble og oppgitt når han snakket om kvinner som ikke slipper ned guarden raskt for om de ikke stoler på den de dater trenger de psykolog før de treffer menn. Ga inntrykk av å være hel ved og en som så ned på dagens datingkultur med å treffe fler og ghosting. Siste jeg hørte fra han var «vi ses ❤️«, da hadde han to dager før bedt meg med ut på noe opplegg. Da dagen kom hørte jeg ingenting, og så jeg var blokkert på alle sosiale medier.

Nå sjekket venninnen min han opp siden han åpenbart ikke har blokkert en fremmed, «i et forhold» står det på facebook med dato for en uke siden, med masse hjerter fra han i kommentarene. Det er kanskje to uker siden han blokkerte meg. Jeg er så kvalm nå og har vondt i magen. Ikke fordi jeg er lei meg men fordi jeg har blitt lurt. Vi har hatt sex frem til siste slutt så han har ligget med begge samtidig også. Tenk å snakke så bastant som han har gjort og så gjøre dette. Det var siste forsøk fra meg, nå ORKER jeg ikke mer dating :( 

Anonymkode: 96645...e03

Som mann ødelegger dette mye for oss som faktisk står det vi sier. Jeg er også en slik fyr som ikke liker dagens datingkultur. Men noen av oss mener det. Men er ikke bare menn, kvinner holder også på slik. Er en skikkelig uting. 

Anonymkode: a1b80...6a1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

HÆ?

Anonymkode: 0968b...a53

Rystet? Ikke rørt? Omtrent som vodka-martinien til James Bond?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...