Gjest snillgutt42 Skrevet 16. november 2021 #1 Skrevet 16. november 2021 Jeg har hatt min tid som player, men så dro jeg det for langt. Verdsatte ikke det som viste seg å være den... rette. Jeg mistet henne og nå har jeg hatt det tøft de siste månedene. Føler ikke for å date og det eneste jeg tenker på er henne. Vi hadde ikke sex for jeg ødela før vi fikk vært intime. Så ble det slutt. Det har vært tøft for meg. Tilbakte dagene i senga hvor jeg onanerer ofte. Tenker på at hun er på topp og at hun har puppene i ansiktet mitt mens jeg peiser på. Roper "MELK MEG MAMMA" og "TA MELKEN MIN" men det er ingen som roper "JAAA PAPPA" tilbake Jeg kommer men titter ned på brystet mitt og føler skuffelsen bre seg. Noen ganger får jeg litt på leppene og da er det ekstra tøft at melken smaker salt. Fikk noen naboklager så har sluttet å onanere og ligge i senga. For å komme meg over sorgen så har jeg malt den ene veggen i rommet svart og så tenner jeg noen lys langs veggen. Så setter jeg på "My heart will go on" på repeat og skrur av lyset i rommet. Deretter posisjonerer jeg meg mot veggen og onanerer i stedet i stillhet, mens Celine Dion hjelper meg gjennom kjærlighetssorgen min. Så når jeg kommer hvisker jeg "I'm the king of the world" mens jeg kommer på veggen. Mine mannlige tårer renner så nedover veggen og jeg blir stående og se på. Det har blitt mitt rituale for å bearbeide sorgen etter drømmedama Gjør ikke like vondt som i begynnelsen, men jeg er forsatt ikke over the one that got away....åhhhh, kan noen hjelpe meg? Hva kan jeg gjøre? Er helt fortvilt her.
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #2 Skrevet 16. november 2021 Spenstig liv du må ha når du våkner opp en tirsdag morgen å tenker "Nu jäklar, i dag skal jeg lage en bruker på kvinneguiden for å trolle!" Jeg mener.. Har du ikke bedre å gjøre? /ignore /dontfeedthetroll Anonymkode: 0f6e5...c18 19
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #3 Skrevet 16. november 2021 😂😂😂😂 I begynnelsen tenkte jeg off stakkars mann men du dro den for langt gitt 🤪 Anonymkode: 3ff6a...0cc 8
Gjest snillgutt42 Skrevet 16. november 2021 #4 Skrevet 16. november 2021 Syns det er ufint at dere kaller meg troll.... jeg har kjærlighetssorg... dere vil aldri vite hvordan det er å ha "the one that got away...:" 💔
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #5 Skrevet 16. november 2021 CasanovaMAN skrev (1 time siden): Jeg har hatt min tid som player, men så dro jeg det for langt. Verdsatte ikke det som viste seg å være den... rette. Jeg mistet henne og nå har jeg hatt det tøft de siste månedene. Føler ikke for å date og det eneste jeg tenker på er henne. Vi hadde ikke sex for jeg ødela før vi fikk vært intime. Så ble det slutt. Det har vært tøft for meg. Tilbakte dagene i senga hvor jeg onanerer ofte. Tenker på at hun er på topp og at hun har puppene i ansiktet mitt mens jeg peiser på. Roper "MELK MEG MAMMA" og "TA MELKEN MIN" men det er ingen som roper "JAAA PAPPA" tilbake Jeg kommer men titter ned på brystet mitt og føler skuffelsen bre seg. Noen ganger får jeg litt på leppene og da er det ekstra tøft at melken smaker salt. Fikk noen naboklager så har sluttet å onanere og ligge i senga. For å komme meg over sorgen så har jeg malt den ene veggen i rommet svart og så tenner jeg noen lys langs veggen. Så setter jeg på "My heart will go on" på repeat og skrur av lyset i rommet. Deretter posisjonerer jeg meg mot veggen og onanerer i stedet i stillhet, mens Celine Dion hjelper meg gjennom kjærlighetssorgen min. Så når jeg kommer hvisker jeg "I'm the king of the world" mens jeg kommer på veggen. Mine mannlige tårer renner så nedover veggen og jeg blir stående og se på. Det har blitt mitt rituale for å bearbeide sorgen etter drømmedama Gjør ikke like vondt som i begynnelsen, men jeg er forsatt ikke over the one that got away....åhhhh, kan noen hjelpe meg? Hva kan jeg gjøre? Er helt fortvilt her. Skulle det være en eim av sannhet i dette så er den eneste løsningen å fortelle henne hva du føler. Hva er det du har gjort som har fått henne til å dumpe deg? Menn er gale etter bryster, heldig er hun. Anonymkode: fb5b1...462
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #6 Skrevet 16. november 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Spenstig liv du må ha når du våkner opp en tirsdag morgen å tenker "Nu jäklar, i dag skal jeg lage en bruker på kvinneguiden for å trolle!" Jeg mener.. Har du ikke bedre å gjøre? /ignore /dontfeedthetroll Anonymkode: 0f6e5...c18 Det er jo egentlig litt morsomt at noen tar på seg det å imitere mye av de latterlig men seriøse postene fra kvinner her om ca samme tema. Anonymkode: 2b30c...9e0 1
CorvusCorax Skrevet 16. november 2021 #7 Skrevet 16. november 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det er jo egentlig litt morsomt at noen tar på seg det å imitere mye av de latterlig men seriøse postene fra kvinner her om ca samme tema. Anonymkode: 2b30c...9e0 Er det latterlig å ha kjærlighetssorg? Vel, det er muligens det om man ikke har empati. 2
Lava Anne Skrevet 16. november 2021 #8 Skrevet 16. november 2021 Fortsett å skrive, er min anbefaling. Jeg leser gjerne dine oppdateringer. Heier på deg, milkman.
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #9 Skrevet 16. november 2021 På KG er det en uendelig strøm av velvillige nek, så "sorgen" blir nok kortvarig ts 😀😀 Anonymkode: fb5b1...462
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #10 Skrevet 16. november 2021 Vend deg mot Mekka og Allah vil høre dine bønner. Ta kontakt med hennes far og legg fram at du ønsker å gifte deg med henne. Så diskuterer dere pris. Anonymkode: 70387...b5c 3
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #11 Skrevet 16. november 2021 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Vend deg mot Mekka og Allah vil høre dine bønner. Ta kontakt med hennes far og legg fram at du ønsker å gifte deg med henne. Så diskuterer dere pris. Anonymkode: 70387...b5c Reelt fare for hjerteinfarkt muligens. Snakk med kvinnen ts, men jeg er spent på hva du har gjort. Sikkert nok en utro slimål Anonymkode: fb5b1...462
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #12 Skrevet 16. november 2021 tror faktisk du er den typen som melker deg ofte, tror neppe du kom kontakt med denne "dama" Anonymkode: 7d96a...ba8
Gjest snillgutt42 Skrevet 16. november 2021 #13 Skrevet 16. november 2021 etter at dere var så ufine såp har jeg drukket en liter spruit så tiktok og begynte gråte det var det vakrest e je ghar st på lenge https://www.tiktok.com/@its.urgirl.aseel/video/7029514876502543621 https://www.tiktok.com/@its.urgirl.aseel/video/7029518782175497478 åhhhhh jeg har troa på kjærlighetne nååå.... åhhh jeg vil finne min taylor og så nå rje gjgør skal jeg ladri gi slipp <3333333
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #14 Skrevet 16. november 2021 You go, Casanova. Anonymkode: fb5b1...462
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #16 Skrevet 16. november 2021 Han ville ikke fortelle hvorfor han ble forlatt da, skuffende. Anonymkode: fb5b1...462
Gjest snillgutt42 Skrevet 16. november 2021 #17 Skrevet 16. november 2021 8 minutter siden, AnonymBruker said: Han ville ikke fortelle hvorfor han ble forlatt da, skuffende. Anonymkode: fb5b1...462 jeg sat jeg likte henne og var snill med henne men la det gå tiktok har hjuplet meg innse at kjørlighet kommer og går... åhhh..... .ny dag nye muligheter <3<3 karpediem
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #18 Skrevet 16. november 2021 CasanovaMAN skrev (2 minutter siden): jeg sat jeg likte henne og var snill med henne men la det gå Damer forlater deg ikke av den grunn Anonymkode: fb5b1...462
Gjest snillgutt42 Skrevet 16. november 2021 #19 Skrevet 16. november 2021 Just now, AnonymBruker said: Damer forlater deg ikke av den grunn Anonymkode: fb5b1...462 hadde rykte som player så hun ble skuffa og sa som advokat at det var brudd på den soisoale kontrakten og at hun ikke ville se meg mer men hvem faen bryr seg egentlig for kjærlighetne er overalt <3<33
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #20 Skrevet 16. november 2021 Menn som ligger rundt stiller nederst på rangstigen, det har de alltid gjort. Så hun gjorde nok lurt i det Anonymkode: fb5b1...462 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå