Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

... og jeg har ikke lyst til at dette skal bli en dealbreaker! Virkelig ikke. Han er en skikkelig bra type, faktisk en av de beste jeg har møtt. Vi har en sykt god kjemi. Er bare redd for at jeg kommer til å kjede meg under sex long term. Jeg ble ærlig talt skuffet da jeg fant det ut. Det er så fælt å si og jeg vet det høres overfladisk ut - det er jo ikke hans feil. Noen med erfaring her? Hvordan har dere fått det til å fungere seksuelt?

Anonymkode: 94800...7dd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg måtte avslutte den gangen det var et problem. Jeg elsker sex, men med han så ble det bare skikkelig kjedelig veldig fort.

Anonymkode: 8cce3...334

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg måtte avslutte den gangen det var et problem. Jeg elsker sex, men med han så ble det bare skikkelig kjedelig veldig fort.

Anonymkode: 8cce3...334

Hvordan da? Gjorde dere ikke andre ting?

Skrevet

Nå spørs det jo hvor liten den er da. Jeg har vært med menn som har hatt forskjellige str som har vært små. Har hatt bra samleie med dem selv om den var liten. Men traff en som hadde like liten som tommelen min, og da gikk det ikke å ha samleie følte jeg. Så da ble det ikke mer. Hvis du kan ha samleie med han så kos med klitoris samtidig og prøv å nyte. 

Anonymkode: fb563...5ca

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nå spørs det jo hvor liten den er da. Jeg har vært med menn som har hatt forskjellige str som har vært små. Har hatt bra samleie med dem selv om den var liten. Men traff en som hadde like liten som tommelen min, og da gikk det ikke å ha samleie følte jeg. Så da ble det ikke mer. Hvis du kan ha samleie med han så kos med klitoris samtidig og prøv å nyte. 

Anonymkode: fb563...5ca

Den er liten, men den var ikke på størrelsen med en tommel, takk og pris. Jeg kjente han inni meg, men ikke så veldig, så ble jo ikke akkurat nytelse for meg, men det gikk for han da.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Den er liten, men den var ikke på størrelsen med en tommel, takk og pris. Jeg kjente han inni meg, men ikke så veldig, så ble jo ikke akkurat nytelse for meg, men det gikk for han da.

Kanskje det hjelper når du får følelser for han? Følelser spiller jo mye inn :) Men jeg skjønner problemet! 

Anonymkode: dbf35...bcb

• Liker 2
Skrevet

Leit det der..Og balansen blir alltid skjev. Opplevd det over en periode, men jeg visste det ikke ble noe varig. Forøvrig kan det være skuffelsen legger seg, når dere blir bedre kjent og han tilfredsstiller deg på andre måter. Men man skal ikke fortsette av medlidenhet, så det er viktig at du tar deg selv på alvor :hjerte:

Anonymkode: 5afab...6af

• Liker 3
Skrevet

Hvorvidt man har et godt og sunt forhold eller ikke har veldig lite med penisstørrelse å gjøre. Sex kan alltid forbedres og jobbes med. Leketøy, penishylse, fantasier og oralsex kan mer enn gjøre opp for en penis under gjennomsnittet.

Personlighetstrekk, kjemi/attraksjon og verdier er vanskeligere å gjøre noe med, og derfor bør man alltid sette det først. Liker du fyren, så er det ikke nødvendig å avskrive han fordi han har en penisstørrelse under gjennomsnittet. 

Anonymkode: 18103...37b

• Liker 15
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hvorvidt man har et godt og sunt forhold eller ikke har veldig lite med penisstørrelse å gjøre. Sex kan alltid forbedres og jobbes med. Leketøy, penishylse, fantasier og oralsex kan mer enn gjøre opp for en penis under gjennomsnittet.

Personlighetstrekk, kjemi/attraksjon og verdier er vanskeligere å gjøre noe med, og derfor bør man alltid sette det først. Liker du fyren, så er det ikke nødvendig å avskrive han fordi han har en penisstørrelse under gjennomsnittet. 

Anonymkode: 18103...37b

Nei det er riktig men hun skal heller ikke late som om det ikke er et problem hvis det er det..

Anonymkode: 672a1...350

• Liker 6
Skrevet

Alder på dere? Og hvor lite er lite?

Anonymkode: 9d480...cd3

• Liker 1
Gjest Anonymus51
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei det er riktig men hun skal heller ikke late som om det ikke er et problem hvis det er det..

Anonymkode: 672a1...350

Enig, man kan ikke ha sex av ren medlidenhet. Og det finnes trangere damer som denne mannen kan passe langt bedre med, så det kan være riktig å la han gå hvis du tror dette uansett ikke er holdbart i lengden.

Skrevet

Hadde en elsker med en tynn og kort én. Følte jeg måtte knipe igjen bak fordi den falt ut hele tiden og jeg var redd den skulle stange inn igjen feil plass ved et uhell 😱😱😱 Ble kortvarig. Fungerte rett og slett ikke. Ikke fordi den ikke ga meg vaginal orgasme, men fordi den falt ut hele tiden.

Anonymkode: 193de...282

• Liker 2
Skrevet

Kommer jo an på hvor liten da! Vaginaen din tilpasser seg penisen hans etterhvert. Lover! Gikk fra en med godt over snitter stor penis, til en litt under gjennomsnittleg. Kjente ingenting i starten, men det gikk seg til altså. 

Anonymkode: 4afd9...e06

• Liker 8
Skrevet

Jeg dumpet en god mann pga penisstr. en gang. Men det var snakk om micropenis, og vi kunne aldri få et godt sexliv ut fra mine preferanser. Jeg skammer meg egentlig, men...

Anonymkode: 515ce...2e8

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Ditt underliv kan forme seg mer til hans størrelse hvis du er i et tilfredsstillende forhold med han. På samme måte som et underliv vil tilpasse seg en stor størrelse med samme premisser (underliv som i vagina). 

Anonymkode: c6943...d55

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

... og jeg har ikke lyst til at dette skal bli en dealbreaker! Virkelig ikke. Han er en skikkelig bra type, faktisk en av de beste jeg har møtt. Vi har en sykt god kjemi. Er bare redd for at jeg kommer til å kjede meg under sex long term. Jeg ble ærlig talt skuffet da jeg fant det ut. Det er så fælt å si og jeg vet det høres overfladisk ut - det er jo ikke hans feil. Noen med erfaring her? Hvordan har dere fått det til å fungere seksuelt?

En kan jo spekulere på om naturen har ment at menn med mikroutstyr skal få barn?

Skrevet

Prøvd knipe øvelser ? Ikke bare han, men også deg selv :). 

Anonymkode: efaee...6c4

• Liker 1
Skrevet

Jeg har vært der og jeg klarte ikke tenne på han, det føltes som jeg hadde sex med et barn... Han er nok lykkelig med en som passer bedre for han i dag☺️

Anonymkode: 4d409...60f

• Liker 2
Skrevet

De mennene med liten penis passer nok best med jenter som har en mindre vagina enn snittet. Nå er jeg ingen ekspert på emnet, men jeg har alltid hatt en slags misunnelse for at de med liten sikkert lettere kan ta en kjapp en. Du må se om fordelene kan veie opp for ulempene.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Enig, 99% av damene i dette landet har for feit og stor rompe. Da hjelper det ikke hvor bra de er ellers, for long term er det sykt kjedelig å knulle på ei svær rompe. 

Anonymkode: da956...54e

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...