AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #1 Del Skrevet 15. november 2021 Klaget til broren min at man ikke får kjøpt enkle biler lenger, og han sendte meg denne: En fabrikkny bil fra 1977 som tåler Finnmarksvinteren? Jeg er forelsket. Plis si meg at det fins norske forhandlere...jeg fant ingen. Anonymkode: ec0c3...b24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #2 Del Skrevet 17. november 2021 Den var jo rå!! 🤩 Men jeg frykter at den ikke er lett å få tak i. Hva med å importere? Ellers har jeg sett en og annen brukt på finn.no. Anonymkode: a6e52...c92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #3 Del Skrevet 17. november 2021 Det er veldig mange år siden det var Lada importør i Norge men både Lada og UAZ selges i Europa, problemet er at bilene blir veldig dyre hvis de skal importeres til Norge. Hvis man tenker økonomi så lønner det seg heller å importere en bil som er 20 år eller eldre, disse bilene har ikke forandret seg så veldig mye siden de først kom på markedet. Anonymkode: 50a3a...0ea 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #4 Del Skrevet 17. november 2021 Selv om en 20 år gammel Lada er teknisk sett nokså lik, har den også 20 år med slitasje med seg. Jeg har i mellomtiden sett at denne bilen fås kjøpt nytt for en slikk og ingenting med motor som går på gass i Tyskland. Norsk avgiftsregime er gørr...og broren min gjør bare narr av meg at jeg faktisk likte den bilen. Anonymkode: ec0c3...b24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå