Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom over et innlegg på et annet forum som ryster meg. Noen som bevisst ønsker å friste en mann inn i utroskap fordi det tenner henne. Hvor ofte når en mann er utro, tror dere elskerinnen bevisst har vært utro og forført han inn i det?  Dere som har opplevd å bli fortalt om utroskap av den andre kvinnen, hadde dere kunne tilgitt mannen om damen var som det her?

Under er hele innlegget forresten.

Spoiler

Utroskap kan være komplekst, og sexlivet kan fort dø ut i et hektisk A4-liv med kone og barn, det hører vi jo om hele tiden. Jeg har alltid hatt lyst til å bli noens elskerinne. Tanken på at du egentlig tilhører noen andre tenner meg. Gjerne en godt voksen mann, selv er jeg født på slutten av 80-tallet og er singel. I senga er jeg sulten, utforskende og nysgjerrig og jeg har lyst til å gi deg det du trenger og savner. Jeg har naturlige kvinnelige former.

Det jeg lurer på er om det finnes menn der ute som kunne tenke seg noe slikt, og som har tid til meg utover det å bare få tømt seg? Kanskje en som også savner nærheten og kosen, at noen ser de som noe annet enn bare pappa eller "gubben". Som av og til har tid til å overnatte og være sammen? Kanskje du til og med pga jobb osv kan finne smutthull og har muligheten til å bli med meg på helgetur eller noe annet hyggelig et sted hvor vi kan være litt mer "fri"?

Jeg regner vel egentlig med at svaret er nei, men hvis du allikevel skulle finnes så ta gjerne kontakt. Notoriske utro menn som har en kvinne i hver havn er jeg ikke interessert i. Men heller han som er usikker på om han skal tørre å ta steget. Jeg er en lojal dame og kan garantere 100% diskresjon.

Anonymkode: ded60...238

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lojal dame faktisk 😂😂😂

Nei! Jeg kunne ALDRI ha tilgitt utroskap uansett «grunn».

• Liker 2
Skrevet

Sier mer om han som eventuelt tar det valget. Sikkert noen som legger seg etter gifte, men tror det er i et mindretall ift hvor mange som er utro. Lar han seg friste, så var han vel heller ikke min. Klarer jo selv å motstå andre som legger seg etter meg om jeg er i forhold, så såpass forventer jeg av han jeg er med og.  

• Liker 3
Skrevet

Jeg kan skjønne at det kan virke pirrende, men skjønner ikke at de tør. Hva hvis det klikker fullstendig for kona og hun gjør livet til den andre dama til et helvete etterpå. Eller hva om hun blir voldelig. Voldelige kvinner utøver som oftest vold mot andre kvinner. 

Anonymkode: ba689...0a2

Skrevet

Fins de som legger seg etter menn i forhold, stort sett sliter de med nærhet og tillitt selv og er redd for noe forpliktende og derfor søker uforpliktende, men liker å føle seg "spesiell". De innbiller seg på en eller annen måte at de er viktigere en kona og det gir damer med knust selvfølelse noe selvtillit eller noe kanskje. Men av utro menn er det nok majoriteten av de som selv er forføreren og sjekkeren, og ikke den som først blir forført. Uansett er det den i forhold som har største ansvaret så det hjelper ikke skylde på at man ble "lurt og lokket" 

Anonymkode: 19bb6...d75

• Liker 5
Skrevet

Homewreckere er den som er utro. Ikke den man er utro med. Men bittef….ne kaller de uskyldige  for homewreckere. De klarer ikke å se at det er mannen deres som er wrecker kona. 

Anonymkode: 97f87...f65

• Liker 4
Skrevet

Eneste som svikter meg er min mann. 

Bryr meg ikke om hvor mange forførende, lettkledde, pene, sjarmerende, damer... som legger seg etter han.

Det er utelukkende på han. 

Anonymkode: 366b3...168

• Liker 9
Skrevet

Eneste homewreckeren er han som velger å være utro.

Anonymkode: 4a409...57e

• Liker 4
Skrevet

Mann er utro. 

Folk: "Men det er kvinnen sin skyld, hun fristet han."

Har man behov for eller et ønske om dette er man ikke helt frisk i hodet eller bare dypt ulykkelig. Gjelder begge parter 

Anonymkode: 6613e...b10

Skrevet

Begge bidrar jo til havariet, men det selvsagt mannen som er hovedskurken og den bryter løftet han har gitt meg.

Anonymkode: 3b278...61b

• Liker 2
Skrevet

At det er kvinner som tenner på å dra menn inn i utroskap kan jeg skjønne godt. Jeg sier ikke det er greit, bare at jeg skjønner det.

Tanken om at en gift kvinne blir utro med meg pirrer meg ekstra også for all del.

• Liker 1
Skrevet

Hvis mannen min er utro er det hans feil, ikke hun som prøver seg. Han som eventuelt lar seg friste.

Anonymkode: e178a...300

• Liker 1
Skrevet

Jeg elsker en utfordring, som gifte menn kan gi. Det er vanvittig digg å være den "forbudne frukten" og at gifte menn tilslutt ikke klarer å motstå fristelsen og bare må ta en bit. 

Anonymkode: cc2da...422

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg elsker en utfordring, som gifte menn kan gi. Det er vanvittig digg å være den "forbudne frukten" og at gifte menn tilslutt ikke klarer å motstå fristelsen og bare må ta en bit. 

Slike kvinner kaller jeg tøs.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Fins de som legger seg etter menn i forhold, stort sett sliter de med nærhet og tillitt selv og er redd for noe forpliktende og derfor søker uforpliktende, men liker å føle seg "spesiell". De innbiller seg på en eller annen måte at de er viktigere en kona og det gir damer med knust selvfølelse noe selvtillit eller noe kanskje. Men av utro menn er det nok majoriteten av de som selv er forføreren og sjekkeren, og ikke den som først blir forført. Uansett er det den i forhold som har største ansvaret så det hjelper ikke skylde på at man ble "lurt og lokket" 

Tja, det finnes sikkert homewreckere i bordeliner-kategorien - de som sliter med bekreftelse og tilknytning. Men det finnes også noen dyssosiale skadedyr som oppnår en pervers tilfredsstillelse av å skade og såre andre. 

Anonymkode: 3b278...61b

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Homewreckere er den som er utro. Ikke den man er utro med. Men bittef….ne kaller de uskyldige  for homewreckere. De klarer ikke å se at det er mannen deres som er wrecker kona. 

Anonymkode: 97f87...f65

Enig men om elskerinnen vet han er i forhold er hun like mye med på homewreckingen. Men fins jo de som blir manipulert og lurt, mange elskerinner får jo høre den klassiske "nei vi er ikke kjærester vi bare bor sammen pga barna, lover jeg skal flytte ut snart" 

• Liker 1
Skrevet
Peonjenta skrev (33 minutter siden):

Kall meg hva du vil du mens jeg ligger under din ektemann 💋

Skrevet

Det er trist med mennesker som skader andre på grunn av usunn hyperseksualitet. Altså folk som tenner på å være med opptatte folk. Dette bunner enten i mangel på empati eller er en form for relasjonell selvskading. Jeg håper dere får det bedre etterhvert. 

Anonymkode: 6613e...b10

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kall meg hva du vil du mens jeg ligger under din ektemann 💋

Min ektemann ligger nok bare under meg.....og vær sikker....du er garantert ikke hans type uansett. 😂 

• Liker 2
Skrevet
Peonjenta skrev (3 timer siden):

Jeg foretrekker igrunnen mer folkelige og direkte ord og begreper, men tøs eller skjøge fungerer og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...