AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #1 Skrevet 14. november 2021 Jeg venter en pakke fra en venn i utlandet. Nå har jeg fått en e-post fra firmaet(posten) som pakken ble sendt fra, at pakken min er «on hold» i Tyrkia. Og at eg må betale en stor sum for at firmaet(posten) skal kunne lage et sertifikat for gjenstanden slik at de kan sende den videre… inneholdet i pakken er en diamantring. For meg høres dette ut som skikkelig svindel. Noen som har opplevd noe lignende??? Anonymkode: b3832...76a
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #2 Skrevet 14. november 2021 Om du har et saksnummer kan du kontakte firmaet (finn et legit nummer på deres hjemsider) og Spørr om de har en sak på ditt saksnummer. Anonymkode: 673ec...089
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #4 Skrevet 14. november 2021 Tja, siden det er en diamantring kan det jo hende at den ikke bare kan sendes som gave... Anonymkode: 07a5d...5a9 2
Pillarguri Skrevet 15. november 2021 #5 Skrevet 15. november 2021 Dette er nok svindel. Men hvordan i alle dager kunne du finne på å kjøpe en diamantring fra det landet i verden som er mest kjent for å forfalske alt ? Håper for din del at du ikke har betalt noe enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå