AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #1 Skrevet 14. november 2021 For tiden er jeg mye ensom, alle mine venner bor langt unna så jeg kommer meg ikke så mye ut. Har tenkt en del på eksen min i det siste. Vi har vært mye frem og tilbake de siste fem årene, men føler at vi idag hadde klart oss ganske fint, det gjør vi begge. Likevel vil jeg ikke se ho. Snakke med ho eller ha noe med ho å gjøre, likevel savner jeg ho. Føler vi har en del ting som er usagt, jeg tror egentlig jeg bare trenger clousre. Dette er umulig ettersom ho har funnet seg ny type, de har holdt på i et par uker og jeg vil virkelig ikke ødelegge for de. Jeg tenker mye på ting jeg vil si, feil jeg har gjort i fortiden osv. Hva i all verden skal jeg gjøre? Beklager rotete tekst, alt er litt rotete nå... Anonymkode: 60356...d81
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #2 Skrevet 14. november 2021 Du bør manne deg opp. Komme deg ut. Du er jo i en fantastisk situasjon, og kan gjøre akkurat hva du vil. Samtlige menn som sitter der hjemme med samme dama de har spist potetgull med i 10+ år skulle ønske de var like heldig som deg nå. Verden er en østers, og den er full av unge, vakre og morsomme jenter du kan hygge deg med! Anonymkode: c922f...cb5 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #3 Skrevet 14. november 2021 Nok en tråd om det samme-Fikk du ikke de svarene du ville ha i den forrige? Anonymkode: ff30b...c34
Gjest supernova_87 Skrevet 14. november 2021 #4 Skrevet 14. november 2021 Man får aldri nok "closure". For hva er det egentlig du vil si, og hvilket svar vil du ha, og hvilken forskjell vil det uansett kunne gjøre? Om du tror det hjelper, skriv et langt brev det du får sagt alt du vil ha sagt. Og så poster du det aldri. Det er tungt å være ensom. Det er tungt å ikke ha så mange å henge med og å savne en kjæreste. Men hva kan du gjøre for å endre på situasjonen? Tror det er et bedre fokus en fokuset på "closure" med eksen.
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #5 Skrevet 14. november 2021 Tenk så trist. Vi lurer hjernen vår til å tro at denne ene personen er Vårt Livs Eneste Lykke når det overhodet ikke er sånn. Herregud, tenk på alle de flotte, sexy, kloke omsorgsfulle damene som er der ute. Kom deg videre!!! Tror du virkelig at livet ditt avhenger av henne? Lol!!!!! Nei, skriv en liste med de dårlige egenskapene hennes og se på den lista hver eneste dag. Se for deg henne mens hun sitter på dass å driter f.eks, det pleier å hjelpe meg når jeg trenger å komme meg over en tosk av en mann Anonymkode: b6413...dea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå