Gå til innhold

han kalte meg for venninna mi sitt navn to gangwe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så jeg har nettopp begynte å date en fyr som er i vennegjengen vår. Han vil henge med meg hele tiden, gir meg masse komplimenter hele tiden og sier han er forelska i meg. Men han har to ganger kalt meg for navnet til venninna mi. Jeg og venninna mi er en veldig sånn dynamisk duo og bor sammen i tillegg. Så tenkte først at han bare sa feil i farta men siden det skjedde to ganger så tviler jeg. 

Nå vil jeg egt bare ikke snakke noe mer med han igjen.. Det ødela det bare for meg. I tillegg ble jeg skikkelig usikker ettersom venninna mi vanligvis blir regnet som den peneste av oss. Orker liksom ikke være en god nummer to.. Hva tenker dere?

Anonymkode: c17ba...dcd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville trodd han egentlig ville vært med henne. 

Anonymkode: d1891...458

• Liker 4
Gjest Elder Millennial
Skrevet

Først så skjønner jeg utmerket godt at du synes dette er ekstremt kjipt! 

Når det er sakt så er jeg også en av de som sier feil navn🙈 hele tiden🙈🙈🙈

Det er bare slik jeg er å jeg mener det aldri vondt eller har noen baktanker eller skjulte meninger med det🙈 det bare glipper ut liksom. 

Jeg kaller mannen min for både ungenes navn, brødrene mines navn og omvendt🙈 

Pappen min er akkurat likedan😅🤷‍♀️🙈 

Skrevet (endret)

Jeg ville trodd at han egt prøver å komme  nærmere venninnen din via deg men det blir ren spekulasjon. Er hvertfall det jeg hadde trodd om det skjedde meg

Endret av Milky
  • Liker 1
Skrevet

Det er lett å si feil navn når man tenker på en annen person, både om det er en forbigående tanke eller noe mer. Jeg tviler på at han er interessert i venninnen din. Alt tyder jo på at han er interessert i deg, bare at han har sagt hennes navn to ganger. Kjekt å ha i bakhodet da. 

Anonymkode: 0e826...b63

• Liker 1
Skrevet
Milky skrev (26 minutter siden):

Jeg ville trodd at han egt prøver å komme  nærmere venninnen din via deg men det blir ren spekulasjon. Er hvertfall det jeg hadde trodd om det skjedde meg

ts her

Vært innom samme tanken men det kan være fordi jeg blir så usikker. Venninna mi har kjæreste og det vet han jeg dater. De har møttes når begge har vært her. 

Ellers så tenker jeg egentlig bare at jeg skal se det litt an. Vi har hengt sammen 5 dager på en uke, tenker det kan være lurt med litt avstand sånn at jeg får tenkt. Dessuten frista det ikke så mye å møte han nå uansett

Anonymkode: c17ba...dcd

Skrevet

Tenker at det at han har hun så mye på hjernen beviser at han er mer betatt av henne enn deg, men tar det han får. Veldig kjipt den dagen dere blir kjærester og hun er venninna han fortsatt fantaserer om hver gang hun kommer på besøk til dere, eller han til deg og henne og håper å få se hun på vei ut av dusjen og sånne fantasier... Å være nr 2 skal man ikke måtte gidde 

Anonymkode: e71d2...8cb

• Liker 3
Skrevet
1 hour ago, Ominous said:

Det er bare slik jeg er å jeg mener det aldri vondt eller har noen baktanker eller skjulte meninger med det🙈 det bare glipper ut liksom. 

Jeg har en mor som konsekvent kaller samboeren min eksens navn. Hun misliker samboeren min litt. Eksen min likte hun mye bedre. Det er vondt hver gang. Hjelper og tenke før man snakker, jeg sier jo ikke akkurat tilbake, «Neida Satan».

Anonymkode: d1891...458

• Liker 1
Skrevet

To Gangwe er jo et kult navn, da.

Anonymkode: d8274...3f4

• Liker 8
Skrevet

Er du sikker på at ikke søstera hans eller noen har samme navn som venninna di? 

Anonymkode: 50563...450

Skrevet

Du bor sammen med denne venninnen også ja. Nesten 100% at han bruker deg som mellomledd for å få tilgang til de virkelige go'sakene: din venninne 

Anonymkode: 99cff...6b7

Skrevet

Menn synes flere damer er digg. At han sikkert synes denne vennina er digg og sikkert er keen på henne også om sjangsen byr seg så er det enn så lenge sånn at det er deg han er sammen med nå. Så tenker at du fint kan legge vekk hva enn du tenker om saken. Lager du en big deal av det (og andre ting) så blir nok forholdet kort.

Anonymkode: e67b2...068

Skrevet

Herregud så dumt haha. 

Alle kan si feil og det kan skje flere ganger. Skulle det å ha en glipp to ganger bety at man er keen på noen hadde jeg faen meg vært keen på ekstremt mange mennesker i så fall. 

Min far som har vært skilt i 15 år og sammen med ei i 8+ kan fortsatt si mamma sitt navn i farten spesielt hvis jeg er der eller en av mine søstre. Han er mildt sagt godt over henne. 

Typen min har også ved feil sagt eksen sitt navn når han snakker om meg noen ganger. Ja det er kanskje litt kjipt men jeg vet jo at han ikke mener noe vondt. Det skjer som regel når man snakker med noen eller henger med noen som har kjent eksen eller man fobinner med dem selv om man ikke aktivt tenker på det. 

Hadde ikke brydd meg så mye om jeg var det. Jeg sa ifra til typen min men han er jo typen min. Selvfølgelig blir jeg ikke sint om det skjer igjen. Han har en lang fortid som ikke vil bli glemt med det første. Det er snakk om vaner. 

Jeg og søstrene mine blander også navn konstant på hverandre. 

Anonymkode: 5353d...243

• Liker 1
Gjest honningblomst
Skrevet

Jeg blander navn og ord hele tida. Er bare fordi hodet mitt er surrete, og betyr ikke noe mer enn det. Jeg ville ikke tatt det så alvorlig, men kanskje tatt det opp med han fyren? Høre med han hva han sier. Kankje det bare er tilfeldig og at han er surrete. Kanskje dere ender opp med å le av det sammen og at det ikke er en stor deal likevel:)

Skrevet

Dere som sammenligner det å blande navnene på søsken, eller ekskjæreste og kjæreste... Jeg synes ikke det blir det samme. 

Jeg kan rote med navnene på barna mine, men jeg har aldri blandet inn navnet på vennene til barna mine. Fordi barna mine og mine barns venner er i to forskjellige skuffer. 

Å rote med navnet på to gode venner skjer fordi vennene er sidestilt. 

Ts og ts sin bestevenninne burde ikke være sidestilt med ts sin kjæreste. 

Anonymkode: b54a1...bbb

Skrevet

Herregud. Er du 15 år, eller? Jeg driver et firma sammen med en mann. Vi jobber tett sammen, men det har aldri vært noe mellom oss. Likevel kaller jeg ham noen ganger for samboers navn og omvendt. Tror aldri samboer har vurder å dumpe meg for at jeg kaller ham feil navn. 😅

Anonymkode: fd5d9...10e

Skrevet

Når man bruker feil navn på noen kommer det veldig ofte av at personen har lagret dere på omkringlig samme plass i hjernen. Jeg bruker å ta det som et kompliment om vedkommende er noen som jeg vet personen liker. Det ligger veldig lite aktiv tankevirksomhet rundt det med mindre det er som manipulasjon. 

Anonymkode: 11174...0e6

Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Herregud. Er du 15 år, eller? Jeg driver et firma sammen med en mann. Vi jobber tett sammen, men det har aldri vært noe mellom oss. Likevel kaller jeg ham noen ganger for samboers navn og omvendt. Tror aldri samboer har vurder å dumpe meg for at jeg kaller ham feil navn. 😅

Anonymkode: fd5d9...10e

Jo kjære, jeg tenker ofte at du gjør det, og det føles utrygt.

(du hadde glemt å slå av nettleseren på PCen, så innlegget ditt lå der)

Anonymkode: 0c62e...6ef

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jo kjære, jeg tenker ofte at du gjør det, og det føles utrygt.

(du hadde glemt å slå av nettleseren på PCen, så innlegget ditt lå der)

Anonymkode: 0c62e...6ef

Bra forsøk, men dere har ulik anonymkode så innlegget ditt er ikke skrevet fra samme konto som den du siterer 😄

Anonymkode: d6c97...c7f

Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Dere som sammenligner det å blande navnene på søsken, eller ekskjæreste og kjæreste... Jeg synes ikke det blir det samme. 

Jeg kan rote med navnene på barna mine, men jeg har aldri blandet inn navnet på vennene til barna mine. Fordi barna mine og mine barns venner er i to forskjellige skuffer. 

Å rote med navnet på to gode venner skjer fordi vennene er sidestilt. 

Ts og ts sin bestevenninne burde ikke være sidestilt med ts sin kjæreste. 

Anonymkode: b54a1...bbb

Hvorfor ikke? Dette har du såklart forsket på i kontrollerte miljøer? 

Han kan godt ha begge disse damene i samme skuff om han synes begge er seksuelt attraktiv. Noe han definitivt gjør, og som det overhodet ikke er noe galt med.

Anonymkode: e67b2...068

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...