Gå til innhold

Shopoholiker-tråden


Ephemera

Anbefalte innlegg

i dag har jeg kjøpt et skjerf til den ny innkjøpte herlige vinterjakken min.

stay ups..

eh..hunde mat skåler til vovvene..

og to par gode hansker (fikk to stk. for 69,- , en kostet 59,-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har prøvd å holde meg unna butikkene...synd at ikke nettbutikker har stengetid...  :sur:

Enig :Nikke:

Har foruten mat kjøpt :

1 flaske rødvin

1 flaske musserende vin

1 dagkrem (Dermalogica)

1 Cleanser (Dermalogica)

1 Stylingprodukt (L'Anza)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært på kremmerhuset og kjøpt meg en kosetiger. Jeg har kjøpt masse lys. Hårspray. Lyng til trappa, snøklokkeløk, krokusløk og noen blå blomster (løk) til bedet og en plante til kjøkkenet. Nokså fornuftige ting, med andre ord. Men du verden så godt det gjør å shoppe litt! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk kjøpt det etterlengtede brune skjørtet mitt på Lene V idag da.

Jeg var helt sånn :hoppe: når vi kjørte utover. Da ekspeditrisa hentet det frem fra bakrommet tenkte jeg "hm... var det sååå mørk brunfarge??" Men jo, jeg skulle jo ha det uansett og tok også med en nydelig brun babydolltopp med masse paljetter på (selv om det er babydoll-topp av den trange sorten, og ikke den vide som jeg liker).

Vel hjemme finner både jeg og sambo ut at skjørtet er så mørkebrunt at det er tilnærmet svart :overrasket: Jeg HAR det i svart fra før, og jeg er HELT sikker på at det var mye lysere brunfarge på de skjørtene de hadde fra før og som nå skulle skaffes til meg. Sambo kunne ikke skjønne at jeg ikke så det i butikken, og JO, jeg gjorde jo det, men jeg skulle jo liksom ha det likevel... stusset bare på fargen. Og det så ikke SÅ mørkt ut i butikklyset og heller ikke i solskinnet på vei ut til bilen når jeg kikket i posene mine.

Så nå har jeg funnet ut at jeg IKKE vil ha det... :sur: Jeg har sett andre brune skjørt som er finere. Og det ser svart ut... Tror dere jeg får byttet det hos en Lene V-butikk her i Trondheim? Alternativet må bli å sende det til butikken på Orkanger. Jeg plager ikke sambo til å kjøre tilbake dit...

Huff... jeg som hadde gledet meg sånn til det skjørtet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt:

Kopp og fat til serviset mitt, New wave.

Julepresanger til far og to venninner.

En kremhvit topp fra bik bok.

Bh og truser fra H&M.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Isabellas
Jeg fikk kjøpt det etterlengtede brune skjørtet mitt på Lene V idag da.

Jeg var helt sånn  :hoppe: når vi kjørte utover. Da ekspeditrisa hentet det frem fra bakrommet tenkte jeg "hm... var det sååå mørk brunfarge??" Men jo, jeg skulle jo ha det uansett og tok også med en nydelig brun babydolltopp med masse paljetter på (selv om det er babydoll-topp av den trange sorten, og ikke den vide som jeg liker).

Vel hjemme finner både jeg og sambo ut at skjørtet er så mørkebrunt at det er tilnærmet svart  :overrasket:  Jeg HAR det i svart fra før, og jeg er HELT sikker på at det var mye lysere brunfarge på de skjørtene de hadde fra før og som nå skulle skaffes til meg. Sambo kunne ikke skjønne at jeg ikke så det i butikken, og JO, jeg gjorde jo det, men jeg skulle jo liksom ha det likevel... stusset bare på fargen. Og det så ikke SÅ mørkt ut i butikklyset og heller ikke i solskinnet på vei ut til bilen når jeg kikket i posene mine.

Så nå har jeg funnet ut at jeg IKKE vil ha det...  :sur:  Jeg har sett andre brune skjørt som er finere. Og det ser svart ut... Tror dere jeg får byttet det hos en Lene V-butikk her i Trondheim? Alternativet må bli å sende det til butikken på Orkanger. Jeg plager ikke sambo til å kjøre tilbake dit...

Huff... jeg som hadde gledet meg sånn til det skjørtet...

Så lenge du har kvitteringen så skal det nok gå helt fint å bytte det :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Feil dag for meg og svare... ;)

Jeg handlet inn mat for helgen så det gikk over 600 kr der... men utenom det har jeg kjøpt:

1 pakke dobbeltsidige klistrelapper til å lime fast bilder etc

1 flaske rødvin

Og så hadde jeg perfect home party i kveld og da ble det:

En lekker vase

et lekkert fat i tre

julegave til svigermor

julegaver til 3 venninner

en ekstra lykt som jeg ikke vet helt hvem jeg skal gi til enda men den var så fin og billig at jeg klarte ikke å la være ;)

Siden jeg kjenner forhandleren litt fra før kom jeg veldig billig ut av det da :sjenert: Hun var supersnill og gav masse rabatter! I tillegg vant jeg en lekker glasslykt i premietrekning! Heldgivis er det søndag i morgen og stengte butikker.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

idag har jeg kjøpt:

- sort cardigan

- off white vanter

- off white lue

- 2 flasker vin

- ny mascara, som var ganske dårlig :sur:

Og masse mat.............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpt i går men skriver i dag læll:

1 beige guerlain single øyenskygge

1 bronse/gull estee lauder single øyenskygge (pure color)

Happy happy happy :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

masse frukt & grønnsaker (epler, bananer, brokkoli, gulrøtter, squash, ferske champignoner, etc.)

2 pk knekkebrød fiber plus

taffelost

2 liter ekstra lett melk

toalettpapir

Bare mat. Er glad jeg ikke fant denne tråden på lørdag (da hadde jeg ikke internett-tilgang heller, hehe), for da shoppet jeg MYE. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Isabellas

Blå fløyelslue (som vist i nyeste nr av Elle)

Shampo

qtips

Og nå skal jeg stikke til butikken og handle inn ting til å bake! :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg kjøpt et brunt hippiskjørt/kappeskjørt med blanke perler på.

Også har jeg returnert klær, og det var en fantastisk følelse etter hvert som pengene havnet oppi lommeboka igjen :ler:

Jeg leverte tilbake en offwhite kort kåpe som jeg ikke var fornøyd med = kr. 998,- tilbake.

Fikk byttet skjørtet som jeg kjøpte på Lene V på Orkanger på en av Lene V-butikkene her i byen = tilgodelapp på kr. 299.50. Toppen som jeg kjøpte på lørdag hadde de ikke på Lene V her i byen, så den må jeg enten beholde eller sende tilbake... Ikke bestemt meg for hva jeg skal gjøre ennå...

Leverte også tilbake 2 topper på H&M som hadde ligget i posen sin siden mandag (prøvde dem på igår kveld) = kr. 198,- tilbake.

Og ikke minst har jeg kjøpt nydelig veske fra detlilleextra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har kjøpt:

Lys fornarina flirt

Naturhvit hettejakke fra bikbok

Svart fornarina belte

Hvitt undertøy

Lipgloss og 3 øyenskygger.

Ingenting er så bra for humøret som SHOPPING!!! I love it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sarah Jessica

5 undertøyssett, 2 ekstra truser, 3pk sokker hos Lindex.

1 par øredobber hos Accessorize.

1 kjole, 2 topper, 2 par øredobber og 1 skjorte hos H&M

4 bøker hos Norli

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! beklager så mye! burde virkelig husket på deg også!

Men du kan jo gå inn på Perfect home og titte. Der kan du også komme i kontakt med forhandlere hvis du vil!

Pam

;)

I dag har jeg kjøpt nytt kjøleskap :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...