Gå til innhold

Shopoholiker-tråden


Ephemera

Anbefalte innlegg

Jeg er nedsylta i forkjølelse og har vært hjemme fra jobb idag, så jeg har ikke kjøpt noen ting.

På vei hjem fra jobb igår, en time før tiden og med nesa i klut, greide jeg imidlertid å gå innom en butikk og kjøpe en offwhite knelang kåpe og en nyyyydelig løs pelskrave i offwhite med silkesløyfe på :sjarmor:

Kåpa skal jeg imidlertid bytte (har deponert). Pelskraven passer til ei kåpe jeg har fra før - og i tillegg har jeg sett en fiiiiin kort kåpe i offwhite og beige på Match Woman som jeg kanskje vil ha isteden. Er ikke fornøyd med den jeg kjøpte igår.

I tillegg skal kjære sambo bli med å kjøre 4 mil til Orkanger imorgen. Husker dere at jeg var desperat etter et brunt hippieskjørt fra Lene V for noen uker tilbake? Og at jeg fikk ordnet et der når de fikk inn nye? Igår ringte butikken meg på mobilen og fortalte at 1 stk. brunt skjørt i str. XL ligger der og venter på meg :sjarmor:

Har brukt masse midler på å få med sambo på den turen da. Han kan ikke utstå kjøpesenter, men jeg har ikke førerkort.... ennå... jobber med saken.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag har jeg kjøpt et par lange, tykke, blå ullsokker til gubben på HM. Jeg er drittlei av at han klager over at han er kald på føttene på kveldstid uten å gjøre noe med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte en lyseblå/grå genser på H&M i dag. Myk og god med høy hals. Og jeg som skulle slutte med sånne impulskjøp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En råstilig svart genser med knapper på bik bok, 4 boxere til kjæresten, Jlo Miami glow parfyme (kjempegod!) og hypnose mascara.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veske fra Friis Company :-D Eller, pappa kjøpte den med til meg fra københavn i dag.. Koster 620 kr her i Norge, og kosta ikke mer enn 299 i Køben!! Spør om jeg er fornøyd a!!! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi se....Rød Bonaqua, Läkerol Cactus, pluss en God Morgen-yoghurt. Resten av pengene jeg hadde i lommeboka gikk til Frelsesarmeen (og samvittigheten er god:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag har jeg kjøpt;

*en sort bomullsgenser med V-hals (100 kroner på 50% avslag)

*en rød genser med tynne, hvite striper

*fire par sokker

*to par øyenvipper til å sette på (til nyttårsaften, planlegger tidlig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går kjøpte jeg sokker og et par strømper på H&M, to jakker på Benetton.

I dag kjøpte jeg nye boots på Bianco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

urtete og rødvin... kikket etter mørke jeans som er litt smale i leggen men fant ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg kjøpt;

- to Diesel topper

- en enkel sort genser fra H&M

- 4 ansiktsmasker

- øyenbryns skjærer (eller hva det nå heter...)

Veldig fornøyd! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi se ... (ikke rette dagen å svare i denne tråden) :sjenert:

En kjole til prinsessen

Skjørt til prinsessen

Støvletter til prinsessen

Ny veske

Nytt brunt skjørt

Ny grønn og brun omslagsgenser

Nye øredobber

Ny brosje

4 julegaver

3 bøker til meg selv

Bølgepapppregemaskin

Lage-kort-selv-kit

Stempler

Utstansere

Dørmatte

Skjorte til Lillemann

Lottolapp

jeg tror (håper) det var alt..................... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tex: Det siste var veldig forståelig! :D

Jeg holder ræva mi hjemme for tiden, for da handler jeg ingenting. Jeg sparer til Paris-tur om en knapp måned!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En kjempefin kåpe i lys brun cord med STOR avtagbar fuskpels-krave og belte. Hadde den på meg i kveld og den er sååå komfortabel og varm i tilegg til at den ser utrolig bra ut på meg ;) Ikke var den så fryktelig dyr heller, jeg er kjempefornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...