Gjest Adobyen Skrevet 5. februar 2022 #441 Del Skrevet 5. februar 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 5. februar 2022 #442 Del Skrevet 5. februar 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 5. februar 2022 #443 Del Skrevet 5. februar 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 5. februar 2022 #444 Del Skrevet 5. februar 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 5. februar 2022 #445 Del Skrevet 5. februar 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 5. februar 2022 #446 Del Skrevet 5. februar 2022 What did the nun say to the other nun? That’s nun of your business! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 11. februar 2022 #447 Del Skrevet 11. februar 2022 Mannen i språket 😂 er han utrydningstruet? Tittelen lensmann skal bort og erstattes med en kjønnsnøytral tittel, problemet er bare at når en lensmann ikke lengre kan være en lensmann, så kan vel ikke en kvinne være altmuligmann eller handyman heller. Eller ankermann som sistemann på et stafettlag. Er hun ikke førstemann over mål, kan hun heller ikke komme inn som andremann osv... Vi kan kjøpe firemannsbolig og tremannstelt, men det som er allemannseie tilhører alle. Uansett kjønn egentlig... På arbeidsplassen setter man ofte opp en bemanningsliste, for å unngå overbemanning eller underbemanning. Noen ganger blir det bemanningskriser, uansett om noen blir fornærmet for det. Døgnbemanning benyttes jo flere steder... Dette må nå opphøre... En kriminell bakmann, voldsmann eller de som overmanner andre, er av ordlyden like forutinntatt som en lensmann, brannmann eller fylkesmann, dog ikke like viktig å skille. Enkelte bedriver villmannskjøring, mens noen bikkjer faktisk er mannevonde. Kanskje verst er rasen som kalles Dobermann... Snømannen bør jo fra nå av ha gulrota en helt annen plass enn i trynet, for om det ikke kommer helt tydelig frem hva du legger i snømann, kan Kari få astmaanfall i eggstokkene... Snøkvinnen Kalle blir vanskelig å forklare for barna, mens snøperson blir mere som det skjerfet du måtte strikke i "tegning, form og farge". Kjentmannsprøver blir vanskelige nå fremover, men busemenn forsvinner heldigvis helt. Mannen på månen har vært der en mannsalder, eller veldig lenge om ikke annet. Og de som er født i vannmannen bør vurdere det kinesiske horoskopet istedenfor... Spellemannsprisen blir nå slått sammen med Melodi Grand Prix intill videre. Så lenge det finnes dødmannsknapper, må det til enhver tid befinne seg en mann i båten ... På toppen av det hele, for å gjøre dette ekstra forvirrende - så har vi Kvinnegruppa Ottar. Eller ... har vi misforstått noe ...? Ikke skyld på meg, jeg har bare lånt og delt 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 13. februar 2022 #448 Del Skrevet 13. februar 2022 En ung gutt fra en by i Nord Norge flyttet til Oslo og gikk til et stort kjøpesenter for å søke jobb. Sjefen for kjøpesenter spurte: "Har du noe selgererfaring?" Gutten svarte: "Nåååå, jooo, har nok jobbet som selger hjemme i bygda." Ettersom sjefen syntes gutten virket trivelig og frampå, bestemte han seg for å ansette ham. - "Du kan begynne i morgen tidlig" sa han til gutten. "Jeg kommer ned etter vi har stengt i morgen kveld, og ser hvordan du har hatt det på din første dag på jobb." Gutten hadde en tung dag, men til slutt var den ferdig. Etter stengetid kom så sjefen ned som han hadde lovet dagen før. - "Hvor mange salg gjorde du i dag?" Spurte sjefen. Gutten svarte: "En." Da ble sjefen litt forundret og sa: "Bare en? Våre selgere bruker normalt å gjøre mellom 20 og 30 salg på en dag. Hvor mye penger var det snakk om?" Gutten svarte: "1 911 138 kr." Sjefen ble svært overrasket og sa: "1 911 138 kr! Hva solgte du til ham?" Gutten svarte: "Først solgte jeg en liten fiskekrok. Så solgte jeg en mellomstor fiskekrok. Deretter solgte jeg en stor fiskekrok. Siden ble det fiskesnøre. Da jeg spurte hvor han skulle fiske, svarte han at han skulle dra ned til kysten. Da sa jeg at han kunne trenge en båt, så vi gikk ned til båtavdelingen. Der solgte jeg han den store Baylineren med doble motorer. Deretter viste det seg at hans lille Honda Civic ikke kunne dra den store båten, så jeg tok ha med til bilavdelingen og solgte ham en Chevrolet Tahoen 4-hjulstrekker." Sjefen, som nå var i sjokktilstand sa: "Så du mener altså at en mann kom inn for å kjøpe en fiskekrok, og du klarte å selge han en båt og en bil?" Da svarte gutten glatt: "Nei, nei! Han kom inn og skulle kjøpe tamponger til sin kone, og da sa jeg at han like gjerne kunne dra og fiske, ettersom helgen allikevel var ødelagt!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 13. februar 2022 #449 Del Skrevet 13. februar 2022 Hva er det aller verste hybelkaniner vet om? Å bli sugd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 13. februar 2022 #450 Del Skrevet 13. februar 2022 Cid skrev (5 timer siden): Hva er det aller verste hybelkaniner vet om? Å bli sugd 😮 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 15. februar 2022 #451 Del Skrevet 15. februar 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 15. februar 2022 #452 Del Skrevet 15. februar 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 15. februar 2022 #453 Del Skrevet 15. februar 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 15. februar 2022 #454 Del Skrevet 15. februar 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 15. februar 2022 #455 Del Skrevet 15. februar 2022 Adobyen skrev (10 minutter siden): Mer som Harry 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 17. februar 2022 #456 Del Skrevet 17. februar 2022 Hvem oppfant jus? Julijus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 17. februar 2022 #457 Del Skrevet 17. februar 2022 (endret) Digger denne 😅 Nils ble ikke særlig klokere etter å ha studert jus i fire år Endret 17. februar 2022 av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 17. februar 2022 #458 Del Skrevet 17. februar 2022 (endret) Vet du hva det mest søvnige dyret i verden er? Søvnapnékatt Vet du hvilken skuespiller som er veldig glad i kålrabi? Kåre Kålrabi Endret 17. februar 2022 av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 17. februar 2022 #459 Del Skrevet 17. februar 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 17. februar 2022 #460 Del Skrevet 17. februar 2022 Athena79 skrev (41 minutter siden): Det kan jo stemme hvis han går i lære som konditor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå