Gå til innhold

Kan man bestille to oppkjøringer tilfelle?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan man bestille to oppkjøringer med to ukers mellomrom, tilfelle man stryker på første? 

tenker siden det er så himla lang ventetid på å bestille oppkjøring, om det er mulig?

Anonymkode: 2d3af...77c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må vente i minst 4 uker før du kan ta oppkjøring på nytt, men vet ikke om det går an å bestille 2 oppkjøringer med 4 ukers mellomrom. Det er jo bare å prøve.

Anonymkode: 0d1ec...b9b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går ikke an. Og man må vente litt før man tar oppkjøring på nytt, jeg trodde det var 6 uker, men ser andre sier det er 4. 

Anonymkode: 864de...46c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan kun bestille en, uansett vil du få 4 ukers karantene der du ikke en gang kan bestille ny time. Jeg strøk nettopp, og står foreløpig at jeg ikke kan bestille ny oppkjøring. Så må tydeligvis vente før kjørelærer kan bestille ny time. Alt annet er jo godkjent (om ikke kunne jeg jo ikke kjørt opp i utgangspunktet), så er nok pga den ventetida. 

Anonymkode: 0efcd...cff

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvtillit når man kjører, er viktig. Skal du i det hele tatt ta den første oppkjøringen din, så må du slutte å tenkte på "hva-hvis-jeg-stryker".

Du må ha tro på at du klarer det, og dersom du ikke gjør, det så tar du det derfra. Du må ikke gå ut fra at du stryker, for da har du allerede dannet deg et bildet av en situasjon du egentlig ikke vil komme i.

Anonymkode: a97bc...459

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...