AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #1 Skrevet 12. november 2021 Jeg og min eks har vært veldig av og på i 5 år, vi har hatt våre problemer opp igjennom, men også opplevd utrolig mye fint sammen. Ho bor nå i Oslo og jeg befinner meg på Sørlandet. Vi har denne uken diskutert litt og ho har sagt at ho ikke vil ha noe med meg å gjøre mer, dette er selvfølgelig ikke første gangen, men denne gangen føles det annerledes... Ho har nemlig funnet en type, og jeg har virkelig ikke lyst til å komme i veien for det... Jeg føler ikke helt at jeg har fått sagt alt jeg vil si, har tidligere prøvd på melding, men uten hell. Vi har ofte tatt slike ting over melding og det er noe vi alltid har hatt et problem med. Imorgen reiser jeg til Oslo, skal på fest hos noen venner, ho bor i den byen og jeg er redd. I det siste er ho alt jeg tenker på, jeg tenker på hva jeg vil få sagt om vi noen gang skulle møtes igjen. Jeg går frem og tilbake på ideen om å spørre om vi kan møtes for en rask og siste prat, men jeg vil ikke fremstå som masete, irriterende. Men igjen, dette er alt jeg tenker på... Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre, tankene mine sliter meg helt ut, jeg klarer ikke å fokusere på noe som helst, føler jeg har nådd bunnen... Anonymkode: b1494...088
AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #2 Skrevet 12. november 2021 Men hva vil du si til henne da? Mest sannsynlig så kommer hun til å takke nei til å treffe eksen sin hvis hun har respekt for sin nye type. Kanskje du kan skrive et brev? Anonymkode: aab21...68b 1
Ukreativ12222 Skrevet 12. november 2021 #3 Skrevet 12. november 2021 (endret) Jeg vil bare ikke at det siste vi skal ha med hverandre å gjøre skal være over en melding, føles så unaturlig. Vil jo få frem hvor utrolig lei meg jeg er over hvordan alt har spilt seg ut. At jeg vet mine feil og er villig til å jobbe med dem, vi har også en del ting som er usagt fra begge sider Ho sa tidligere i uken at ho setter pris på at jeg vil ordne opp. Men som du sier så er det nok dumt med han nye typen involvert, jeg vil jo ikke stå i veien for hennes lykke heller... Er også verdt å nevne at ho enda vil at jeg skal følge hennes pirvate instagram bruker Endret 12. november 2021 av Ukreativ12222
AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #4 Skrevet 12. november 2021 For å ta det siste først. At hun vil du skal følge henne på instagram, betyr at hun synes det er greit at du følger henne på Instagram. Det betyr ikke mer. Hun sier hun er ferdig med deg, og har fått ny kjæreste. Hun er videre. At hun ikke vil ha noe mer med deg å gjøre, er et ganske sterkt utsagt. Hadde en eks sagt dette til meg, hadde jeg ikke tatt kontakt. Det hun sier der, er en closure i seg selv. Du burde reise inn til Oslo, ha det gøy og kanskje blir du kjent med noen nye. Men om det sliter sånn på deg at du ikke har fått F2F closure, så gjør ett forsøk. Kun ett. Skriv at du skal til Oslo, ønsker en F2F closure fordi det vil gjør det lettere for deg å komme videre. Foreslå f.eks en kort spasertur. Sier hun nei, så har du fått dobbel closure, og du må jobbe videre med deg selv for å komme over henne Anonymkode: b0b06...969
AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #5 Skrevet 12. november 2021 Du bare utsetter det du allerede vet. Å ikke få svar, er et svar i seg selv. Ville avfulgt på sosiale medier. Det er egentlig første man bør gjøre, i den fasen du er nå. Slipp henne fri og bearbeid for deg selv i stedet. Anonymkode: a329e...82e
AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #6 Skrevet 12. november 2021 Ute av øyet, ute av sinn - Ikke følg henne på insta, ikke noe annet sted heller. Du har fått svar, hun har gått videre. Anonymkode: 4566c...755
AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #7 Skrevet 12. november 2021 Dere har vært av og på i 5 år og enda ikke fått løst problemene, da går det som det måtte gå. Så hvis hun har sagt hun ikke vil ha mer kontakt, må du respektere det. Hvis alt annet som har blitt sagt ikke har hatt noen betydning, som i form av mye ord og lite handling. Så har du heller ikke gitt henne noen grunn til å lytte. Anonymkode: 0aaf9...a2b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå