Gå til innhold

Hobby som ikke koster penger.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Alt det jeg liker å holde på med koster alt for mye penger. 

Eneste jeg gjør hver dag er å gå turer men jeg er veldig lei av å gå turer hele tiden. Prøver å variere. Jeg går også på kjøpesentre men det er ikke noe gøy år jeg ikke har penger. Ikke kan jeg lese bøker eller å se på film fordi sliter med konsentrasjonen og hukommelsen. Jeg liker heller ikke å lage mat. Jeg har mye angst og er deprimert men alt det jeg har lyst til å gjøre koster penger. Jeg tør ikke å være besøkssvenn heller og ikke røde kors ol. Pga. Angsten. Jeg tør heller ikke å dra på telttur eller overnatte ute pga. Jeg er veldig mørkeredd. Jeg har ingen venner så har ingen å spille spill sammen med heller eller å være sammen med. Puslespill får jeg ikke til pga. Hukommelsen og konsentrasjonen og det har jeg gitt opp. Jeg sitter mye på dette forumet da men er ganske lei av å sitte på Internett også. Strikking får jeg ikke til og heller ikke hekling heller. Det har jeg prøvd å lære meg men fikk ikke helt til. Fargelegging har jeg prøvd litt men er ganske lei det også og tegning. Biblioteket utgår også siden jeg ikke klarer å konsentrere meg å lese. Ta bilder med mobilen har jeg gjort med hva skal jeg med alle bildene liggende på mobilen. Er ganske lei det også. Dra på stranda gjør jeg om sommeren for forandringen sin skyld.

Jeg har hatt dårlig råd i 20 år så har blitt ganske lei av alt som ikke koster penger. Er ikke meninga å være så negativ.

Anonymkode: ed40c...085

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har det mye på samme måte, begynte å møtes en gang i uken for å spille kort.

Anonymkode: ba5ec...d7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts. Jeg prøver å sove mest mulig fordi det er det eneste som får tiden til å gå litt fortere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gaming får tida til å gå rimelig raskt. Trenger ikke ha noen venner å spille med heller, fins mange bra spill som egner seg å spille alene.

Anonymkode: 2ea6f...cf8

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Gaming får tida til å gå rimelig raskt. Trenger ikke ha noen venner å spille med heller, fins mange bra spill som egner seg å spille alene.

Anonymkode: 2ea6f...cf8

Hvilke spill da? Og hvor finner jeg alle spillene?

Jeg kan ikke spille avanserte spill da jeg sliter med å lære noe nytt. I tillegg kan jeg ikke engelsk så det må være enkelt og på norsk.

Jeg driver litt med pokemon go men har holdt på siden det var nytt og er ganske lei det så har hatt en lang pause.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gaming. Finnes mange gratis MMOs som er bra. Fin måte å lære seg engelsk på.

Anonymkode: fee35...341

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legge kabal. Finns mange ulike typer.

veve. Ta en pappeske og trekk hyssing rundt. La ett hakk i esken til hver tråd over esken. Skaff billig garn eller bruk filler

samle på noe: f.eks forskjellige bergarter

Spikking. Kniv og en trekloss. Lag figurert eller hul ut en bolle. 

skrive dikt.

skrive blogg 

klippe papirstjerner nå til jul til å ha på vinduet. Du vet sånn der du bretter ett ark tett sammen og klipper ut huller. blir fint når bretter ut igjen 

google gratis spill ( har ikke prøvd. Spiller ikke)

lære noen dansetrinn på YouTube

male. Trenger ikke bli noe. Bare grise og leke med farger.

lage julepynt av det du har og litt rødmalende og gull. Myr emballasje kan bli mye rart

Dukkehus av pappesker og møblert av emballasje og papp. Litt ståltråd til dukker. Papir blir klær

skjær ut figurer i en potet delt i to og trykk med maling. Laken kan bli kul duk.

Anonymkode: 1c38c...ae8

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På frivillig.no er det folk som spør etter folk. Ser det trenge serveres kaffe til gamle og snakkes norsk med innvandrere. Kanskje noe ?

hva med en liten venn i bur? 

Anonymkode: 1c38c...ae8

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Hvilke spill da? Og hvor finner jeg alle spillene?

Jeg kan ikke spille avanserte spill da jeg sliter med å lære noe nytt. I tillegg kan jeg ikke engelsk så det må være enkelt og på norsk.

Jeg driver litt med pokemon go men har holdt på siden det var nytt og er ganske lei det så har hatt en lang pause.

Om du har en konsoll eller pc finnes det ganske mange familiespill som er gøye. Selv liker jeg Super Mario, Crash Bandicoot. Spiller litt sims innimellom, i tillegg til litt mer avanserte spill da. De fleste familiespillene er jo beregnet for at barn kan spille dem. 

Anonymkode: 9a6a7...780

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Alt det jeg liker å holde på med koster alt for mye penger. 

Eneste jeg gjør hver dag er å gå turer men jeg er veldig lei av å gå turer hele tiden. Prøver å variere. Jeg går også på kjøpesentre men det er ikke noe gøy år jeg ikke har penger. Ikke kan jeg lese bøker eller å se på film fordi sliter med konsentrasjonen og hukommelsen. Jeg liker heller ikke å lage mat. Jeg har mye angst og er deprimert men alt det jeg har lyst til å gjøre koster penger. Jeg tør ikke å være besøkssvenn heller og ikke røde kors ol. Pga. Angsten. Jeg tør heller ikke å dra på telttur eller overnatte ute pga. Jeg er veldig mørkeredd. Jeg har ingen venner så har ingen å spille spill sammen med heller eller å være sammen med. Puslespill får jeg ikke til pga. Hukommelsen og konsentrasjonen og det har jeg gitt opp. Jeg sitter mye på dette forumet da men er ganske lei av å sitte på Internett også. Strikking får jeg ikke til og heller ikke hekling heller. Det har jeg prøvd å lære meg men fikk ikke helt til. Fargelegging har jeg prøvd litt men er ganske lei det også og tegning. Biblioteket utgår også siden jeg ikke klarer å konsentrere meg å lese. Ta bilder med mobilen har jeg gjort med hva skal jeg med alle bildene liggende på mobilen. Er ganske lei det også. Dra på stranda gjør jeg om sommeren for forandringen sin skyld.

Jeg har hatt dårlig råd i 20 år så har blitt ganske lei av alt som ikke koster penger. Er ikke meninga å være så negativ.

Sex

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett på frivillig.no men jeg er så redd for å ikke klare oppgavene. At jeg ikke er bra nok, god nok, flink nok. Jeg har elendig selvtillit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ts. Jeg prøver å sove mest mulig fordi det er det eneste som får tiden til å gå litt fortere.

Mot hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...