Gå til innhold

Orker ikke være pedagog i barnehage lenger. Etter bare 2 år!!!!!! Nå skal jeg bli sykemeldt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

våroghøst skrev (44 minutter siden):

Ja det var flott. Tror du dette er jobb relatert? 

Der har jeg ingen forutsetninger for å svare på, men en depresjon kan utvikle seg til å bli svært funksjonsnedsettende så unner alle med det å få hjelp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest våroghøst
Gidavmeg skrev (4 timer siden):

Der har jeg ingen forutsetninger for å svare på, men en depresjon kan utvikle seg til å bli svært funksjonsnedsettende så unner alle med det å få hjelp

Spm. var til TS. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig synd at de som jobber i barnehage jobber seg syke.

Selv er jeg vikar og blir behandlet veldig dårlig, begynner å slite på meg psykisk. Siden det er for et bemanninsgbyrå har jeg vel ikke rett på sykepenger heller.

Dette har jeg opplevd:

- Snur stolen mot meg på lunsjrommet ( slik at jeg ikke får delta i samtale )

- En jeg jobbet med sa hun kom til å dø ung og at hun så fram til det

- De snakket høyt over hodet mitt, eks: ( når jeg hadde fått en måned til med oppdrag: " see så glaad hun blir"!

- Ulike former med mobbing som skal få meg til å føle meg liten.

Orker ikke mer barnehage jeg heller, er konstant sliten og nå sliter jeg med mindreverdighetsfølelse etter å ha jobbet som vikar noen år.

Anonymkode: bff91...af1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har stor respekt for barnehagelærere osv fordi jeg hadde ikke maktet det selv. Om jeg skulle hørt på hylingen hele arbeidsdagen ++ for så i tillegg få det fra mine egne barn når jeg kommer hjem? Neitakk, har nok med mine egne.

Den jobben er ikke for alle. Mistrives du så mye så må du finne deg noe annet, både for din egen skyld og barnas, de merker ganske mye mer enn man tror ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jobbet 9 år som ped.leder. Jeg stortrives i jobben min og veldig mange av kollegaene mine har jobbet der lenger enn meg. Jeg vil tro at helsen din og evt. arbeidsplassen din er avgjørende her, ikke det å være barnehagelærer i seg selv..

Dere som sier at lønnsforskjellen mellom barnehagelærerstilling og ped.lederstilling er ubetydelig,  hvor mye er det snakk om? Her ville det vært 30000. 

Anonymkode: 52b5b...753

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, AnonymBruker said:

Ja, han forstod meg godt og situasjonen jeg var i. Han skal følge meg opp videre og vi skal mest sannsynlig søke inn til DPS. Fikk 2 uker 100% i første omgang pga psyken, symptomer på angst og depresjon. Det var en lettelse å bli trodd og forstått. ts

Anonymkode: b8333...780

Ta vare på deg selv :hjerte: God bedring :klem:

Anonymkode: ddef5...009

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg har jobbet 9 år som ped.leder. Jeg stortrives i jobben min og veldig mange av kollegaene mine har jobbet der lenger enn meg. Jeg vil tro at helsen din og evt. arbeidsplassen din er avgjørende her, ikke det å være barnehagelærer i seg selv..

Dere som sier at lønnsforskjellen mellom barnehagelærerstilling og ped.lederstilling er ubetydelig,  hvor mye er det snakk om? Her ville det vært 30000. 

Anonymkode: 52b5b...753

Forskjellen for min del er 20 000 i året. 

Anonymkode: 598c0...7ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...